![]() |
|
|||||||
| НеТаврия Ланосы, Логаны, Лачетти, Авео, Гетсы, Пежо, БМВ, Мерседесы, короче говоря - разные автомобили |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 | |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
На тому ж драйві чи шкода форумі можна впевнитися що я не єдиний хто катав 1.2 довго і щасливо. Я власне не намагаюся нікого переконати що 1,2 краще за 1,4 чи ще якийсь там ... Ці машини вже достатньо пробігали, і що один що інший двигун вже могли вичерпати ресурс. При невідомому пробігу машини з 1.4 і не критично відомому з 1.2, я б брав останній. Але можна будучи в полоні стереотипів безкінечно вибірати з умотаних 1.4 , кожному своє
__________________
RUS- ні PEACE- да! Последний раз редактировалось OL_75; 19.03.2023 в 11:37. |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#2 |
|
ну допустим кум моторист теорик
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#3 |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
І шо?
Я і сам знаю про такі технічні моменти. У знайомого моториста, який доречі міняв комплект ГРМ на Фабії про яку мова , як не попаду туди, то двір забитий переважно Гольфами, Октахами з 1.4 і "православними" 1.6 MPI. Який можна зробити висновок? Та ніякий.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
|
0 (0)
|