![]() |
|
|||||||
| Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,555
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
З цього і треба починати, потім тестер в руки, якшо все ОК, то шліфується колектор, і перевірка, яку не замінить тестер- пара витків обмотки при короткому він не помітить, а от іскри під щітками помітять. А тоді вже до хірурга...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Чистив, контакти що виступають над рештою спиляв, не допомогло, в ебонітовому кільці під контактами є отвір від пробою.
Цитата:
Навіть якщо і всі обмотки цілі, то при наявності людей що займаються ремонтом професійно, доцільності в самостійній заміні не бачу, бо ціна колектора буде з доставкою 250грн, щоби замінити потрібні будуть всякі зйомники прес і багато потраченого часу і ризик щось поламати. А якщо нічого не вийде, то потім коцаний ротор вже ніхто не схоче перемотувати, або ціна буде набагато вища.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|