![]() |
![]() |
#1026 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Дорога назад в 320 км показала, що таки то був трамблер (чи ДХ в ньому). За всю дорогу ніразу не заглох, тяга нормальна, розхід палива теж...десь приблизно 25 л. І це враховуючи півгодинний затор в Києві. Правда був один момент, коли трохи почала смикатись на 2-й та 3-й передачі, але зразу пройшло...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Тепер на черзі стартер. Він працює, але є звуки завивання, наче вісь вібрує у втулці. Остання ревізія була влітку 22-го. Тоді я приготувався, купив втулки, щіточний вузол, розвертку... але обійшлося тільки чисткою та мащенням...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,526
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
А шо саме ти мастив?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Бендікс... трохи втулки
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,526
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
В даному місці мастило часто гірше, ніж без нього- пилюка летить з усього. Втулки, нормальні- металографіт, взагалі не треба мастити- там масло рідке повинно в порах сидіти з заводу. Колись точив самопальні, ті проварював. Бендикс аналогічно- менше мастила, менше грязюки. Колектор продорожувати не треба, повинен бути гладеньким. В імпОртних- деколи треба.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
За втулки знаю...але я колись запресував що було. А от за бендикс не знав...що, теж треба сухим тримати..? З колектором все було норм...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,526
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Останні рази, в т.ч. і недавно на Фіаті та Хендайчику застосовував силікон в балончику. Перед тим- просто моторне масло, рідке, менше налипало пилюки.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Ледве не згорів жгут дротів, які йдуть на задні ліхтарі. Колись кинув дріт на підсвітку багажника. Плюс взяв з запобіжника габаритів. Дріт був тонкий. Перетерло дріт і замкнуло на масу. Дріт оплавився, запобіжник залишився цілий. Вчасно побачив. Витяг той дріт і заклав новий. Штатна проводка не пошкодилася.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,986
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Бо запобіжник занадто товстий для вашого дроту був. Або провід треба товстіший брати, якщо хочете саме до того запобіжника, або дрдатковий запобіжник треба використовувати, з струмом відповідним вашому тонкому проводу
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Перебрав роз'єм на трамблері, на комутаторі. Знайшов косяк - на четвертому (зеленому) дроті була пошкоджена ізоляція і тим пошкодженим місцем протерло фарбу на кузові. Звідти всі проблеми з запалюванням. Замінив котушку запалювання - перестав троїти двигун на холодну.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Зробив профілактику стартеру. Замінив втулки і щоточний вузол. Тепер дзиґа.... стартер не скіглить...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Перевзувся на літо.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Некоректно працює датчик температури на радіаторі... дуже довго не вимикає вентилятор. Єчтм замінити, але після відрядження.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,526
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Скільки довго?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Хтозна... вже все холодне а вентилятор маслає. Знімаю клему з датчика, через деякий час ставлю на місце, то мовчить. А як увімкнетсч, то всю дорогу працює. Раз допомогло коли постукав по датчику...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1041 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
175 000 км
Нарешті добрався до авти. Замінив датчик температури на радіаторі...вживаний...він колись стояв на цій же авті, але на старому радіаторі. Працює наче нормально...92-87... Последний раз редактировалось romuald; 31.05.2025 в 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Раптово перестала заводитись. При старті чутно невеличкий стук і бортова напруга просідає до 10-ти вольт. Перемкнув ключем гайки на втягуючому...то тільки іскри. Саме був у селі і не далеко від дому. Прикотив руками. Зняв (недавно перебраний) стартер. Все добре в ньому...від акумулятора крутиться. Заглянув у дірку де стоїть стартер, на зуби вінця, то трохи там виїдено. На 4-й передачі трохи провернув. Встановив назад стартер. Завелась з півтичка. Мабуть треба міняти вінець маховика...але поки буде так, бо не бачу змісту вкладати в то гроші...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]() Цитата:
Мабуть не все так просто...Сьогодні проїхав 350 км. Трохи по місту на світлофорах. Дома заглушив. Вентилятор трохи попрацював і вимкнувся. А тоді знов увімкнувся і довго маслав. Повітря через радіатор тепле, а сам датчик гарячіший за 60 гадусів...на дотик. Увікнув запалювання - стрілка на 80 градусах. Це радіатор десь закоксувався? Мінявся років п'ять на новий Лузар. Промивалась вся система охолодження і заливався новий нормальний червоний антифриз (назву вже не згадаю). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Адрес: Ostróda
Возраст: 45
Сообщений: 28,898
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008
Длина: 1087460мкм
Диаметр: 85мм
|
![]()
Так себе поводять таврії з витрушеним термостатом.
__________________
"А все дальнейшее, результат того что ты видишь здесь." З одного боку усе добре, а з іншого... Ми.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Я його міняв на фірмовий коли міняв патрубки. І він працює. Бо коли трогаю нижній патрубок, то він холодний...тоді через деякий час тепліє. І по трасі тримає 80 градусів на приборці.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
Адрес: Ostróda
Возраст: 45
Сообщений: 28,898
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008
Длина: 1087460мкм
Диаметр: 85мм
|
![]()
Як ти поясниш ввімкнення вентилятора через деякий час після зупинення двигуна, коли помпа не працює? Щось нагріває датчик температури який вмикає вентилятор. Окрім природньої циркуляції ОР нічого не спадає на думку. А вона можлива тільки при відкритому термостаті. Знову ж, коли ти в русі, є охолодження радіатора повітрям завдяки руху. Коли стоїш, потік повітря відсутній.тому термос може не закрився і не перешкоджає природній циркуляції ОР в СО. Просто поспостерігай.
__________________
"А все дальнейшее, результат того что ты видишь здесь." З одного боку усе добре, а з іншого... Ми.. Последний раз редактировалось Greep; 12.06.2025 в 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
![]()
Масивний чугунний блок має певну теплоємність, тому нагріває ОР, на інжекторних коли вимкнути двигуна і через деякий час включити запалювання то температура далеко за 90 градусів.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
Щось я не вірю в несправність термостата фірми Вернет ще тих часів...не новодєл..лежав у людини в гаражі...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,986
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
У вас звичайний рідний термостат на три отвори? Чи по ланососхемі? У мене ланосний, він може бути відкритий після того як заглушив, але залишкової природньої циркуляції та теплоємності блоку мало, щоб датчик увімкнувсь. Можливо у вас датчик холодний, тобто спрацьовує дуже близько до робочої температури термосиату
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]()
У мене штатна схема СО. Сьогодні у мене типу вихідний. Завтра поїду в село, то поспостерігати...
|
![]() |
![]() |