![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
По перше цифра 78 знімалася з шкали показометра, такою вона була завжди як вкопана (ну те шо показометр занижує значення температури - зрозуміло)
Пізніше постійне місце розміщення стрілки стало суттєво вищим - звідси висновок, що двигун став працювати при вищій температурі ніж працював завжди від виходу з заводу! Його робоча температура стала більшою !!!???????? "заложена температура в 94...96 градусов" - а термостат на 87 !? Звісно зрозуміло шо в блоці температура дещо вища, але при примітивній сист. охолодження цю межу встановити хоча б наближено невдастся - точно! У нас робоча температура являється меншою ніж 95 - 100% Показометр не дає можливості судити про значення цифр, ле пропорційно порівняти можна! P.S. З проблемою майже справився. І саме головне, може я погано висловився, але я ненамагався ЗАНИЗИТИ температуру, я намагався її повернути на постійне місце. Даруйте панове. |
|
|
| Метки |
| Лыжи не едут, охлаждение, тосол |
|
|