ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание

Ремонт и обслуживание Особенности ремонта и обслуживания Таврии

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.11.2010, 20:56   #1
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Пікап, інжектор 1,3. Завжди змішаний цикл:
літо - 6,62 л
зима - 6,79-6,81 л, реальна точність заміру до 0,01.
Стиль їзди дуже помірний, гальмами майже не користуюсь, різкі прискорення не практикую, прогрів легким рухом на 1-й (після вирівнювання обертів). Рух на швидкостях понад 85 (для 1102-1103) та 75 (для пікапів) вважаю неекономним, оскільки економні оберти втрачають свою оптимальність через різке збільшення лобовогу опору повітря після 60 км/год.
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Старый 17.11.2010, 20:30   #2
автоавто
 
Адрес: Луганск
Сообщений: 185
Длина: 1200мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ГОРЕЦЬ Посмотреть сообщение
Пікап, інжектор 1,3. Завжди змішаний цикл:
літо - 6,62 л
зима - 6,79-6,81 л, реальна точність заміру до 0,01.
Как так точно замер получается сделать, какой секрет?
автоавто вне форума  
Старый 17.11.2010, 21:19   #3
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от автоавто Посмотреть сообщение
Как так точно замер получается сделать, какой секрет?
Всі дані по пробігу і заправках тотально заносяться в електронні таблиці, що дає змогу робити довільні вибірки по змінах у витратах за необхідні періоди (зима, літо, окремі поїздки) або по частинах пробігу (1000, 5000, 10000 км). На чеках вказується заправка з точністю до 0,01 л, відповідну точність мають і обрахунки.
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Старый 17.11.2010, 21:17   #4
locos
 
Адрес: Одесса
Возраст: 46
Сообщений: 1,747
Машина: Молодой Кошак
Длина: 9070мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ГОРЕЦЬ Посмотреть сообщение
Пікап, інжектор 1,3. Завжди змішаний цикл:
літо - 6,62 л
зима - 6,79-6,81 л, реальна точність заміру до 0,01.
Стиль їзди дуже помірний, гальмами майже не користуюсь, різкі прискорення не практикую, прогрів легким рухом на 1-й (після вирівнювання обертів). Рух на швидкостях понад 85 (для 1102-1103) та 75 (для пікапів) вважаю неекономним, оскільки економні оберти втрачають свою оптимальність через різке збільшення лобовогу опору повітря після 60 км/год.
Зря купил машину с тормозами, можно было сэкономить неплохо на ГТЦ, вакумнике, колодках, ПЕДАЛИ(!!!) опять же...
Выдрать ускорительный насос, запаять ЭМР, кирпичь под педаль...
А на сэкономленные деньги купить уйму бензина, на год хватило бы с таким стилем езды.
Главное, считаю, если ездить-тошнить-экономить, то не забывать хоть немного за дорогой следить. Постоянные счеты-математика в голове не к добру.
locos вне форума  
Старый 17.11.2010, 21:32   #5
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от locos Посмотреть сообщение
Зря купил машину с тормозами, можно было сэкономить неплохо на ГТЦ, вакумнике, колодках, ПЕДАЛИ(!!!) опять же...
Выдрать ускорительный насос, запаять ЭМР, кирпичь под педаль...
А на сэкономленные деньги купить уйму бензина, на год хватило бы с таким стилем езды.
Главное, считаю, если ездить-тошнить-экономить, то не забывать хоть немного за дорогой следить. Постоянные счеты-математика в голове не к добру.
locos я не з тих, що ти подумав. Просто принцип не дрочити педалі, якраз і заставляє аналізувати ситуацію на дорозі і передбачати розвиток подій. Інколи я показую фокус своїм пасажирам, коли пристроююсь за якимсь спринтером і на ділянці в 25-30 км жодного разу не користуюсь гальмами, тільки плавні розгони-гальмування двигуном-накат, а спринтер попереду відповідно з різкими прискореннями-відривами, гальмування. До пункту призначення завжди приїздимо разом. На поганій дорозі таке дрочіння не дає жодного виграшу. Про місто мовчу, там і я дро...
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Старый 17.11.2010, 21:41   #6
locos
 
Адрес: Одесса
Возраст: 46
Сообщений: 1,747
Машина: Молодой Кошак
Длина: 9070мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ГОРЕЦЬ Посмотреть сообщение
locos я не з тих, що ти подумав. Просто принцип не дрочити педалі, якраз і заставляє аналізувати ситуацію на дорозі і передбачати розвиток подій. Інколи я показую фокус своїм пасажирам, коли пристроююсь за якимсь спринтером і на ділянці в 25-30 км жодного разу не користуюсь гальмами, тільки плавні розгони-гальмування двигуном-накат, а спринтер попереду відповідно з різкими прискореннями-відривами, гальмування. До пункту призначення завжди приїздимо разом. На поганій дорозі таке дрочіння не дає жодного виграшу. Про місто мовчу, там і я дро...
отличный стиль вождения (кроме шуток). скажу больше - правильный стиль. но даже он не дает гарантию расхода 6,8 по городу. правда я не понял что за "бандерштадт", это Львов или где?
locos вне форума  
Старый 17.11.2010, 21:50   #7
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от locos Посмотреть сообщение
отличный стиль вождения (кроме шуток). скажу больше - правильный стиль. но даже он не дает гарантию расхода 6,8 по городу. правда я не понял что за "бандерштадт", это Львов или где?
6,8 при 25% сільська погана дорога, 15% -місто, решта - траса.
Через тиждень буде виборка за останню 1000 км(15%-село, 35% місто, решта -траса), от побачимо, самому цікаво.
Степан Бандера родом з Івано-Франківщини, хоча Львівська по менталітету теж частина "штату"
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Старый 20.11.2010, 00:21   #8
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ГОРЕЦЬ Посмотреть сообщение
Через тиждень буде виборка за останню 1000 км(15%-село, 35% місто, решта -траса), от побачимо, самому цікаво.
Якраз зробив вибірку за останні пройдені 1000км у згаданому режимі, результат - 6,64л. Причому на зимовій гумі, хоча тиск підняв до 2.2 так як погода нічого спільного з зимою немає, некомфортно трохи. Результат - суто наслідок поміркованого стилю їзди + коректна робота авто.
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Старый 18.11.2010, 12:07   #9
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,201
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от ГОРЕЦЬ Посмотреть сообщение
locos я не з тих, що ти подумав. Просто принцип не дрочити педалі, якраз і заставляє аналізувати ситуацію на дорозі і передбачати розвиток подій. Інколи я показую фокус своїм пасажирам, коли пристроююсь за якимсь спринтером і на ділянці в 25-30 км жодного разу не користуюсь гальмами, тільки плавні розгони-гальмування двигуном-накат, а спринтер попереду відповідно з різкими прискореннями-відривами, гальмування. До пункту призначення завжди приїздимо разом. На поганій дорозі таке дрочіння не дає жодного виграшу. Про місто мовчу, там і я дро...
Воно то так якщо той спринтер не заставляє тебе клацати передачами, недавно було зі мною таке, що неможливо було за машиною їхати і я його обігнав і спокійно доїхав на одному диханні на 5-ій передачі не порушучи правил, коли прихав у пункт призначення він був за мною в метрах 300.

Особливо тяжко їхати за жигулями, з гори женуть а під гору вмирають.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума  
Старый 18.11.2010, 23:31   #10
ГОРЕЦЬ
 
ГОРЕЦЬ
 
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Воно то так якщо той спринтер не заставляє тебе клацати передачами, недавно було зі мною таке, що неможливо було за машиною їхати і я його обігнав і спокійно доїхав на одному диханні на 5-ій передачі не порушучи правил, коли прихав у пункт призначення він був за мною в метрах 300.

Особливо тяжко їхати за жигулями, з гори женуть а під гору вмирають.
Ні, тут головне дистанцію побільше тримати і зміни швидкісного режиму роблю тільки з поправкою на дорогу.
А з жигулями в нашій місцевості все рівно навпаки, - на гору женуть скажено а з гори більше 80 - ні.
__________________
Si vis pacem - para bellum
ГОРЕЦЬ вне форума  
Закрытая тема

Метки
носик от нивы


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 16:38. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.