![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Цитата:
__________________
Тавровод и не ипет Последний раз редактировалось Zvirr; 13.11.2010 в 01:06. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: Гайсин
Возраст: 43
Сообщений: 2,839
Машина: Tavria 1.4L Ice+LPG2/ АМС-550/ ВАЗ-21104 1.6 8v+LPG4
Длина: 8910мкм
Диаметр: 30мм
|
Цитата:
Ну по-перше завод ставить 6СТ-44, а 45-к я ніде не бачив із заводу, по-друге зараз в автомагазинах 44-ку не купиш а замість них випускають 6СТ- 50, які мають більшу ємність і менші за габаритами за 44-ку, по- третє не залежно від того який в тебе АКБ ємністю струм при запуску стартер буде брати той самий що йому необхідно для того щоб прокрутити колінвал двигуна, і відповідно розряжатися він буде на ту саму величину (що 44 шо 50). А значить де візьметься "хронічний недозаряд", коли рахуючи за твоєю формулою струм зарядки для 44 становить 2,25А, а для 50 складе 2,5А, так шо різниця у 0,25А не така відчутна (у межах допустимої похибки), так як 2одинакових генератора не дадуть тобі одинакові струми зарядки -це ФАКТ, і тому якщо в тебе справний АКБ(щільність,немає саморозряду), двигун, запускається в літку не із 20 разу, тому в тебе не має виникнути проблем із АКБ 6СТ-50, і ніякої мови не має бути про сульфатацію, а швидше виникне хрипота в горлі тобі це доказувати! Куда більшої шкоди завдасть малий рівень електроліту чи висока(низька) його щільність, і несправний реле-регулятор напруги (Напруга більше 14,1+-0,4В,АКБ кипітиме), а також часті розряди батареї до 0. |
|
|
|
|