![]() |
![]() |
#51 |
![]()
зранку завів машину, хотів музичку послухать - а фігу!..... напруга просідає до нуля.
причина ремінь генератора, який судячи з усього остався вчора ввечері десь на дорозі ![]() запасний був в багажніку, так що 10 хвилин секаса і їдем ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]()
пара "уніроял" на перед, роззява назад. шиномонтаж 140 грн.
задній дворнік став крутити через раз, розкурочив, проблема в кріпленні дворніка до моторчика, там явно якоїсь шайби нехватає щоб піджати сам дворнік до механізма.... буду щось видумувать..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]()
99060
останній замір показав апетит в районі 9-ти літрів 92 бензина в режимі місто 80% траса 20%. дофіга, раніше менше жрала.... пора до карбураторщика поїхать...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]()
заїхав до карбураторщика, 50 грн здер... підшаманив, оказується в мене обороти були таки завищені...
хотів зразу розход замірять, порвався трос спідометра, тиждень катав без троса, скільки проїхав хз..... тільки в неділю удосужився помінять..... ще замутив "тунінг", віддав карти дверей Тімікусу на флокування, вставки перетянув сам з того що було, результат мені понравився, фотки якось викладу. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
![]()
начерпав води собі під ноги,
ща розкурочив коври-шумки поставив на сонечко. те що там під ковром мені вообще не понравилось, труха якась, вона то висохне, але нада би помінять. та антикором яким для профілактики замастить. а, ще протитуманки здохли, маю смутні підозри що від тої самої води, але розбираться що там ще не ліз..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]()
вечері робить було нєфіг, надумав просушить салон як треба, з зборкою-розборкою....
зняв все: сідухи, коврик, під ковриком наверно листи вібри, і шар шумки . ![]() насчот де черпалось є декілька варіантів: 1. через уплотнітель водійської дверки там де провода на колонки і ЦЗ коряво лежать або зверху там якийсь провод непонятний через стойку проходить і відповідно в місці де пластмаса стойки стикається з уплотнітельом є дира , 2. через заглушки під капотом, коли міняв трос спідометра та заглушка була чимось здорово замазана, назад поставив її ж без мазання (ну то врядлі, бо задовіга води було). 3. через лобове під уплотнітельом. більше нічого підозрілого. впринципі всі питання легко вирішить, уплотнітель новий кину, герметиком все перемажу, провода перекинуть та й ділов там..... ще біля ручніка обнаружив кнопку, провод іде від неї кудась під капот, що за хня без поняті вообще, може тунінг який ![]() п.с. під час розборки салону знайдено 32 грн 07 коп. зрозу ж пропив ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Цитата:
а вода то ішла через трос сцепи, там заглушка вилетіла.... і по замоченості ковриків збігається..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]()
масси на блок сигналізації не було. я ті коврики туду-сюда таскав от десь і здвинув...
перекрутив наново - працює |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]()
100 000 прошло незаметно, на сьодня вже 100827 км....
катався в село мав кучу гемороя: 1. обірвався провод до "-" на акумуляторі. причом так хитро і незаметно що я примудрився перекрутить клему і непомітив зразу, пів дня іпався..... купив латунні клеми у дідів на авторинку, поставив як треба. 2. зробив з правого переднього диска настоящу вісімку. молотком підрівняв до відносно нормального стану, але без прокатки не обійтись. 3. розібрав задню праву фару. один мідний провод, пару мотків ізолєнти і все працює постійно, а то було то стопа нема, то габарита. з повторітельом на спойлері така процедура не пройшла, там походу маси нема, шукать я полінувався.... 4. таки знайшов предохранітєль на ПТФ. біля акумулятора теліпався, провідок перетерся, мабуть коротив. так заплавився що я його викинув нах і замінив половину проводки до ПТФ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]()
100400.
заміна масла в моторі. з промивкою. залляв якесь "ріско оіл", кажуть голландія розливає( мені то пох, а машині приємно ![]() ще таки окончательно здохла ліва туманка, набрав води всередину ![]() треба розібрать, може то тільки лампочка згоріла..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
новий трос сцепленія, лампочка в птф.
ту заглушку на тросі вставлять гемор ще той. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]()
давно не писав.
пробіг 103500 значить таке: граната зліва 1 штука. міняв на сто. бюджет всього десь 300грн. редукційник клапан забився, почистився, заодно новий датчик і маслофільтр.тоже на сто. 100грн мінус заклинив лівий суппорт, стер в ноль колодки, в процесі заміни поміняв тормозний шланг і було принято рішення мінять тормозні диски, а то вони вже скоро можуть приподнести сюрпрайз. зробив самолічно ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]()
намастирив бампера чорним кремом. красата
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]()
продажа призупинена до весни.....
![]() по цьому поводу поставив нові тормозні диски і правий рульвий наконечник. примастирив жопогрійку собі на сідуху ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
![]()
двіжок застукав. ремонтувати нерентабельно, повод обновиться, машинка продана.
за два роки на трасі не ночував, на шнурках не їздив. по мелочах підзай**увала, але їхала в любу погоду. іду в запой.
Последний раз редактировалось LiaL; 26.11.2010 в 21:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
есть к этой машине двигатель 1,2 2006 50000км
|
![]() |