Просмотр полной версии : Муки выбора авто
Що скажете про авто skoda fabia 2006 1.4 16V 75 к.с., продають їх в основному з пробігом біля 200 тисяч.
https://cdn.riastatic.com/photosnew/auto/photo/Skoda_Fabia__479882383f.jpg
За можливості раджу шукати в кузові Фабія New, тобто від 2006 року. Це небо і земля. На той час самий великий салон в А класі. Машина дуже містка і зручна.
Окремо хочу сказати за мотори 1.2 на Фабія, яких всі стремаються))). Насправді мотор дуже ок! І під філософію моделі, як на мене підходить навіть більше ніж 1.4.
Економний, тяговитий , є гідрокомпенсатори, відмінно перетравлює Гбо , надійниий! (Так-так).
Я на такій достатньо поїздив, в тч займався ТО, була у родича. Він особисто на ній махнув 100 тк, продав з пробігом щось 205тк , масло небрала взагалі. Навіть залишки з каністри на доливку не використовував, я свідок.
Після нього машина була у перекупа, замотали пробіг на 148тк і продали на фірму ) крч там довга історія, вона знову продалась і родич зустрів її у себе в місті))), розговорились з господарем, так виходить мотор проїхав ніяк не менше 400тк! І то, якщо більше не мотали.
Основна проблема цих моторів - замотані пробіги. Але на Вагу це часто вдається відслідковувати. При можливості такої діагностики раджу розглядати і такі мотори теж. Враховуючи що вони менш популярні, можна знайти цікавий екземпляр.
Год назад за 5800.
уе ???? у нас RSки около 4500 стоят такие ....
Володимир
15.02.2023, 14:43
уе ???? у нас RSки около 4500 стоят такие ....Можна купити і за 4000$, але після покупки потрібно купити в колір капот, бампер, птф.
уе ???? у нас RSки около 4500 стоят такие ....
І що?
І що?
отвык от разницы цен )
Так и не стало понятно первые Фабии на трехцилиндровым 1,2 -ок чи не ок?
Так и не стало понятно первые Фабии на трехцилиндровым 1,2 -ок чи не ок?
не ок . к 130-150 мотора уже нет . и делать не как . у нас они по 700-1000 уй не идут никак .
Так и не стало понятно первые Фабии на трехцилиндровым 1,2 -ок чи не ок?
З огляду на сучасні мотори від Ваг той мотор це мега надійність))) але космічні пробіги нікого не жаліють. Якщо знайдеться в нормальному стані з пробігом до 200 тк, можна брати.
Все імхо звичайно.
А ще краще почитати про них на Шкода форумі
не ок . к 130-150 мотора уже нет . и делать не как . у нас они по 700-1000 уй не идут никак .
Там на кілька повідомлень вище я писав про свій досвід. Навіть не уявляю що потрібно робити такому мотору щоб він ліг на 130к... Мабуть масло не міняти з нуля.
Володимир
21.02.2023, 14:51
Так и не стало понятно первые Фабии на трехцилиндровым 1,2 -ок чи не ок?Порився трохи в неті, то пишуть що для двигуна 1,2 ресурс 200-300 тисяч, і вони не ремонтуються. З 1.4 ситуація краща ходять і по 500 тисяч, але ремонт дорогий, на цій https://www.skoda-club.org.ua/forum/showthread.php?tid=127119 сторінці є відео капіталки двигуна на пробігу 470 тисяч, то ціна капіталки вийшла 1600 доларів.
https://motorist.expert/volkswagen/bby.html
https://autosvit.com.ua/adviceview_1.html
https://bibipedia.info/neispravnosti/skoda/fabia_combi/fabia_combi_2000_-_2007
Наш тавровод після Таврії поїздив на Шкоді, не дуже довго, продав, зараз непогано почуває себе на Фіаті.
Порився трохи в неті, то пишуть що для двигуна 1,2 ресурс 200-300 тисяч, і вони не ремонтуються. З 1.4 ситуація краща ходять і по 500 тисяч, але ремонт дорогий, на цій https://www.skoda-club.org.ua/forum/showthread.php?tid=127119 сторінці є відео капіталки двигуна на пробігу 470 тисяч, то ціна капіталки вийшла 1600 доларів.
https://motorist.expert/volkswagen/bby.html
https://autosvit.com.ua/adviceview_1.html
https://bibipedia.info/neispravnosti/skoda/fabia_combi/fabia_combi_2000_-_2007
Там за першим же посиланням пишуть що 1.4 по заводу теж одноразовий))) . але ж ремонтують.
Ще у 1.4 є такий момент що після зняття голови блок веде і при зборі всього до купи виникають складнощі бо при затяжкі з визначеним зусиллям закусує колінвал (((. Чув про таке неодноразово. Лікується проточкою на якомусь спеціальному станку, що сильно здорожчує ремонт.
Обидва мотори з ньюансами.
Взагалі то 1.4 більш ресурсний, при покупці б/у це має значення. І не те щоб я прям топив за 1.2, але він точно не такий страшний як здається.
Как по мне ваговский 1.2 это шлак, ездил когда-то на абсолютно новых фабах с этим мотором, было ощущение что под капотом не мотор а какой-то старый бытовой электроприбор, ну и динамика... Тавра с 1.2 пободрей едет
ShurikStar2007
27.02.2023, 21:53
Как по мне ваговский 1.2 это шлак, ездил когда-то на абсолютно новых фабах с этим мотором, было ощущение что под капотом не мотор а какой-то старый бытовой электроприбор, ну и динамика... Тавра с 1.2 пободрей едет
Да не, хуже фабии 1,2 - логан с атмосферным 1,0 мотором, вот где таврия в полпедали объедет
ShurikStar2007
27.02.2023, 22:01
Що скажете про авто skoda fabia 2006 1.4 16V 75 к.с., продають їх в основному з пробігом біля 200 тисяч.
https://cdn.riastatic.com/photosnew/auto/photo/Skoda_Fabia__479882383f.jpg
Колега батькам таку взяв 1,4, навіть у такому колірі універсал.
здається 3800 віддав. стан гуд. десь з літа катаються, наче нічого не трапилося.
А на таких авто на пробіг дивитися - це так для цікавості. Всі що з європи всі кручені, да й наші теж. дивиться на стан.
зараз що 2001, що 2015, що 2019 у всіх пробіг 180-280 тищ км, наче більше цифр не знають.
Порекомендуйте авто В-класу для високих людей, шириною не більше 170см (без дзеркал).
Основна вимога - авто повинно мати можливість здавати заднім ходом зі складеними дзеркалами.
Порекомендуйте авто В-класу для високих людей, шириною не більше 170см (без дзеркал).
Основна вимога - авто повинно мати можливість здавати заднім ходом зі складеними дзеркалами.
Кенго, Добло, Берлінго, щось отакого плану
Опель Комбо
https://opel-combo.infocar.ua/mod_4970_combo_id225.html
Комбо 168см.
Порекомендуйте авто В-класу для високих людей, шириною не більше 170см (без дзеркал).
Основна вимога - авто повинно мати можливість здавати заднім ходом зі складеними дзеркалами.
ЗАЗ 1102 ;-)
За можливості раджу шукати в кузові Фабія New, тобто від 2006 року. Це небо і земля. На той час самий великий салон в А класі. Машина дуже містка і зручна.
Окремо хочу сказати за мотори 1.2 на Фабія, яких всі стремаються))). Насправді мотор дуже ок! І під філософію моделі, як на мене підходить навіть більше ніж 1.4.
Економний, тяговитий , є гідрокомпенсатори, відмінно перетравлює Гбо , надійниий! (Так-так).
Я на такій достатньо поїздив, в тч займався ТО, була у родича. Він особисто на ній махнув 100 тк, продав з пробігом щось 205тк , масло небрала взагалі. Навіть залишки з каністри на доливку не використовував, я свідок.
Після нього машина була у перекупа, замотали пробіг на 148тк і продали на фірму ) крч там довга історія, вона знову продалась і родич зустрів її у себе в місті))), розговорились з господарем, так виходить мотор проїхав ніяк не менше 400тк! І то, якщо більше не мотали.
Основна проблема цих моторів - замотані пробіги. Але на Вагу це часто вдається відслідковувати. При можливості такої діагностики раджу розглядати і такі мотори теж. Враховуючи що вони менш популярні, можна знайти цікавий екземпляр.
Ну, поперше це не А, а таки В клас. Тепер стосовно двигуна - 1,2НТР ну дуже печальний. Крім того має балансирний вал, з котрим можуть бути негативні моменти. Тому 1,4 буде всяко кращим. Чим вас всіх лякає лютий масложор в 1л між замінами - взагалі не шарю.
Крім того якщо не вперлось в комбік і хетч норм - можна дивитись сеат ібіца, котрий суть та сама машина, але дешевше. Ну і традиційно згадаю про кордобу а також вічні ВВХ, котрі по пів ляма на регламенті вигрібають ;-)
Там на кілька повідомлень вище я писав про свій досвід. Навіть не уявляю що потрібно робити такому мотору щоб він ліг на 130к... Мабуть масло не міняти з нуля.
ничего . 3 горшка в разбалансе с азотироваными горшками . вывод очевиден .
ничего . 3 горшка в разбалансе с азотироваными горшками . вывод очевиден .
Зараз тут понабіжать свідки святого екобуста та даунсайза TSI (і НТР недоросль їхній;-)) і почнуть розказувати. Найсмішніше, що той самий 1.4TSI ручка на октавії в жосткому міському трафіку жре тих самих 10-12/100 що і ВВХ:-D
Володимир
14.03.2023, 14:20
А на таких авто на пробіг дивитися - це так для цікавості. Всі що з європи всі кручені, да й наші теж. дивиться на стан.
зараз що 2001, що 2015, що 2019 у всіх пробіг 180-280 тищ км, наче більше цифр не знають.Скручений пробіг часто видає положення стрілок спідометра та тахометра, з заводу їх ставлять в певне положення, а коли скручують пробіг, то в те саме положення не завжди попадають. Також якщо дивитись авто на авторіа, то там часто малюють пробіг зафіксований на дилерських СТО, це я про авто пригнані з закордону, то по них можна вичислити приблизний середньорічний пробіг, і по ньому орієнтуватись вже на реальний пробіг який би мав бути зараз.
Для прикладу https://auto.ria.com/uk/auto_dacia_logan-mcv_33810459.html
Якщо дивитись на приборну панель, то на правій шкалі стрілка трохи нижче, на лівій, оберти ХХ=500, а повинні бути на відмітці 600-700 що свідчить що стрілку тахометра також поставили нижче ніж вона має бути. Якщо орієнтуватись на середньорічний пробіг по даним дилерського СТО, то пробіг має бути >300 тисяч.
https://cdn1.riastatic.com/photosnew/auto/photo/dacia_logan-mcv__482652776fhd.webp
Порекомендуйте авто В-класу для високих людей, шириною не більше 170см (без дзеркал).
Основна вимога - авто повинно мати можливість здавати заднім ходом зі складеними дзеркалами.Ширина, мм: 1694
https://opel-meriva.infocar.ua/mod_4875_meriva-a_id193.html
Ну, поперше це не А, а таки В клас. Тепер стосовно двигуна - 1,2НТР ну дуже печальний. Крім того має балансирний вал, з котрим можуть бути негативні моменти. Тому 1,4 буде всяко кращим. Чим вас всіх лякає лютий масложор в 1л між замінами - взагалі не шарю.
Крім того якщо не вперлось в комбік і хетч норм - можна дивитись сеат ібіца, котрий суть та сама машина, але дешевше. Ну і традиційно згадаю про кордобу а також вічні ВВХ, котрі по пів ляма на регламенті вигрібають ;-)
Суперміні це В клас?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia
Ну, хай і так.
Самим масовим і популярним мотором на Фабія 2, а ми ведемо розмову за цю модель був саме 1,2 HTP на 60кс. Мабуть люди щось знали. Казати що він пічальнтй, це якийсь тупак. Він як би не для того щоб бути першому з світлофору ))). Він для того щоб тошніти по місту з не великим розходом. Але як показує досвід за містом він теж норм, але це якщо швидкість 90-110 вас влаштовує. Якщо треба 140 і так щоб на прискорюванні вдавлювало в сідуху, то це не той випадок.
От за ібіцу і кордобу, повністю підтримую, і так, ВВХ тєма!
ничего . 3 горшка в разбалансе с азотироваными горшками . вывод очевиден .
Ви мені пишите якісь теорії, я розповідаю про свою практику.
На тому ж драйві чи шкода форумі можна впевнитися що я не єдиний хто катав 1.2 довго і щасливо.
Я власне не намагаюся нікого переконати що 1,2 краще за 1,4 чи ще якийсь там ...
Ці машини вже достатньо пробігали, і що один що інший двигун вже могли вичерпати ресурс. При невідомому пробігу машини з 1.4 і не критично відомому з 1.2, я б брав останній. Але можна будучи в полоні стереотипів безкінечно вибірати з умотаних
1.4 , кожному своє ;-)
Зараз тут понабіжать свідки святого екобуста та даунсайза TSI (і НТР недоросль їхній;-)) і почнуть розказувати. Найсмішніше, що той самий 1.4TSI ручка на октавії в жосткому міському трафіку жре тих самих 10-12/100 що і ВВХ:-D
Так всі проблеми цих моторів давно відомі. Ресурс дуже залежить від обслуговування. ВВХ багато чого вибачає, а ТSI ні.
Розглядати таку покупку на вторинці я б не став. Хіба що якесь клубне авто від по хорошому упоротого власника.
Konstantin Kopeykin
15.03.2023, 19:52
Суперміні це В клас?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia
Ну, хай і так.
Самим масовим і популярним мотором на Фабія 2, а ми ведемо розмову за цю модель був саме 1,2 HTP на 60кс. Мабуть люди щось знали. Казати що він пічальнтй, це якийсь тупак. Він як би не для того щоб бути першому з світлофору ))). Він для того щоб тошніти по місту з не великим розходом. Але як показує досвід за містом він теж норм, але це якщо швидкість 90-110 вас влаштовує. Якщо треба 140 і так щоб на прискорюванні вдавлювало в сідуху, то це не той випадок.
От за ібіцу і кордобу, повністю підтримую, і так, ВВХ тєма!не , ну конечно, угольный фильтр салона спасет частично от вонючки длинномера))))) хрен что обгонишь на таком моторе. не надо ля-ля
Ви мені пишите якість теорії, я розповідаю про свою практику.
ну допустим кум моторист теорик :D:yahoo:
не , ну конечно, угольный фильтр салона спасет частично от вонючки длинномера))))) хрен что обгонишь на таком моторе. не надо ля-ля
Ага, як на таврославутах на мемз 1.2 всратий карб на 54 (здається) кс тут всі літали, і якось обганяли і норм! ))))
А Фабія з 1.2 так просто пічаль - біда, не обганя!
))))
Суперміні це В клас?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia
Ну, хай і так.
От прямо за твоїм лінком :D
Суперміні (клас B, англ. supermini, амер. англ. subcompact car) — це невеликий автомобіль, більший за розміром ніж міський автомобіль.
ну допустим кум моторист теорик :D:yahoo:
І шо?
Я і сам знаю про такі технічні моменти.
У знайомого моториста, який доречі міняв комплект ГРМ на Фабії про яку мова , як не попаду туди, то двір забитий переважно Гольфами, Октахами з 1.4 і "православними" 1.6 MPI.
Який можна зробити висновок? Та ніякий.
От прямо за твоїм лінком :D
Якщо вже бути зовсім дотошним, то це не за моїм лінком :D. Але ок, буду знати.
А за моїм лінком прям от :
. ...Нова Skoda Fabia є «найбільшою» у сегменті малолітражних автомобілів...
Про що я і казав.
Ну та йокалемене, та це всетаки В-клас, а не лімузин.
Стосовно "весь двір забитий" - а ти на їх пробіги подивись. Сумніваюсь що там є якийсь з пробігом менше ніж 300к. Той самий 1,6 - я його не люблю, бо він жре як ВВХ, а їде як 1,4. Проте з ресурсом у нього все гаразд.
Konstantin Kopeykin
16.03.2023, 04:35
Ага, як на таврославутах на мемз 1.2 всратий карб на 54 (здається) кс тут всі літали, і якось обганяли і норм! ))))
А Фабія з 1.2 так просто пічаль - біда, не обганя!
))))
ага , т.е. про вес машины "мы" забыли? :yes: а снаряженная масса? в фабу палюбому можно больше вещей запихнуть, не так ли?! резина по ширине разная, тоже важно, кстати...
Konstantin Kopeykin
16.03.2023, 04:40
ИМХО, эти все 1.2, 1.4 (полумеры. вроде и машина , а ....) это сцк заговор маркетинга и авто концернов! продать немного дешевле рынка, но спиздить у тех, кто будет эксплуатировать !
думаю,что по весу легковушки,двиг 1.6 самое то.
ИМХО, эти все 1.2, 1.4 (полумеры. вроде и машина , а ....) это сцк заговор маркетинга и авто концернов! продать немного дешевле рынка, но спиздить у тех, кто будет эксплуатировать !
Та ну . Який заговор?))) Просто роблять машини для різних потреб. Мотор 1.2 це щоб тошніти економно по місту, власне все. Не влаштовує? Немає питань, виробник пропонує широку лінійку двигунів, в залежності від того наскільки швидше треба їхати , яка витрата палива влаштує, аж до RS версії.
Наприклад Берлін чи Прага, де камер на кожному кроці і перевищувати дорого, всі тошнять 50 і не жужать. Хоч з 1.2, хоч з 1.6. Навіть той же Київ до повномасштабки, це переважно стояння в пробках, де пофіг який у тебе двигун.
Ну і хто як їздить, це теж впливає на враження від машини. Я їжджу спокійно, Навіть пенсстайл))) комфортно себе почував і на Славуті, і на Фабії, і на Сенсі, і на Пижу 1.2. А якщо динаміка машини не влаштовує, купуйте потужнішу, ділов то )))
Я продав славуту, тепер продаю авехо. Що далі?
(відповідь для себе знаю, вже навіть катаюся пів року, але що думаєте?)
Неизбежный? ;-)
Да ну, після авео?
Хоча у мене нехія після пижа була...
Да ну, після авео?
Хоча у мене нехія після пижа була...
таврия после скорпа ... это боль :D а так этот вариант не самое страшное )))
Опіль?
знов ніт) взяв фольцика
знов ніт) взяв фольцика
Фаетон?
знов ніт) взяв фольцика
Фотке!
Кстати, а что можете сказать по поводу электрического Рено-Самсунг SM3 ZE? Прародитель - Рено Флюенс, электрическая часть от ZOE. Цена сравнима с Лифами, но хоть внешний вид нормальный. Хотя багажник сильно урезан из-за батареи. Как у Флюенса (прародителя) с надежностью механики, коррозионной стойкостью, эргономикой и т.п?
Цена сравнима с Лифами, но хоть внешний вид нормальный.
:-D
моветон;-)
Моветон це так і не сказати людям якої моделі той фольцик ;-)
Кстати, а что можете сказать по поводу электрического Рено-Самсунг SM3 ZE? Прародитель - Рено Флюенс, электрическая часть от ZOE. Цена сравнима с Лифами, но хоть внешний вид нормальный. Хотя багажник сильно урезан из-за батареи. Как у Флюенса (прародителя) с надежностью механики, коррозионной стойкостью, эргономикой и т.п?
Та що казати? Китайці давно все сказали:D:D:D
https://auto.ria.com/uk/newauto/auto-dongfeng-ex-1-1899369.html
Никогда в жизни оно не проедет 300км с батарейкой на 26 кВт*ч. Китайский стандарт измерения пробега самый далекий от реальной жизни. В реальности будет около 200км. Качество и надежность неизвестны. Кондиционера нет. Всего 33кВт, это даже не Таврия. Ну его нафиг такие эксперименты.
Попадаются еще Форды Фокусы электрические. Но пишут, что у них иногда батареи раздуваются и рвут трубки охлаждения, с последующей утечкой тосола и коротким замыканием. Бюджет 10к+-, Лифа брать уже не хочется. Машина 99,9% времени будет ездить по городу, большая дальнобойность не очень-то и нужна.
Володимир
22.03.2023, 15:01
Mitsubishi i-MiEV https://hevcars.com.ua/mitsubishi/i-miev-16kwh/
https://cdn.hevcars.com.ua/wp-content/uploads/2017/05/mitsubishi-i-miev-exterior-hevcars-01.jpg
Володимир
22.03.2023, 15:53
Ужос какой...Ну, салон хоч вузький чотиримістний, але машина висока і місця ногам багато посадка висока, четверо високих і габаритних людей влазять спокійно. Брат собі купив таку на роботу їздити, реальний пробіг на одній заправці 120 км.
Володимир
17.07.2023, 10:58
Нарешті ми наблизились до європи, якщо авто на українській реєстрації, то авто можна переписати на іншого власника навіть без авто за 15-хвилин в сервісному центрі. В сервісному центрі оформаляється договір купівлі продажу, старий техпаспорт і номера забирають, видають нові і до побачення. Номерні знаки можна залишити старі, минулого року заміна була обов"язкова.
Нарешті ми наблизились до європи, якщо авто на українській реєстрації, то авто можна переписати на іншого власника навіть без авто за 15-хвилин в сервісному центрі. В сервісному центрі оформаляється договір купівлі продажу, старий техпаспорт і номера забирають, видають нові і до побачення. Номерні знаки можна залишити старі, минулого року заміна була обов"язкова.
Що купив? Хвались:)
Нарешті ми наблизились до європи, якщо авто на українській реєстрації, то авто можна переписати на іншого власника навіть без авто за 15-хвилин в сервісному центрі. В сервісному центрі оформаляється договір купівлі продажу, старий техпаспорт і номера забирають, видають нові і до побачення. Номерні знаки можна залишити старі, минулого року заміна була обов"язкова.
прикольно.
а експертиза?
Володимир
17.07.2023, 16:10
прикольно.
а експертиза?Висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу).
https://hsc.gov.ua/index/poslugi/poslugi-pov-yazani-z-avto/reyestratsiya-perereyestratsiya-kolisnih-transportnih-zasobiv-z-vidacheyu-svidotstva-pro-reyestratsiyu-abo-jogo-dublikata-ta-nomernih-znakiv-znyattya-z-obliku-z-vidacheyu-oblikovoyi-kartki-ta-nomernih/
Висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу).
то есть можно продавать авто с перебитыми номерами или ввареным куском с вин кодом ? )))
в европе как бы по другому малость )
Незнаю как в других частях Европы, но в Словении никто вин номера и прочее не проверяет, даже издалека на тачку не смотрят, процесс купли-продажи занимает минут пять, процесс регистрации свежекупленного авто с выбором страховой, номерных знаков и ТД и ТП, ещё минут пятнадцать, есть государственный сайт на котором любой желающий введя вин автомобиля может узнать его историю, количество владельцев, годовой пробег, условия прохождения техосмотра(с замечаниями или без, что конкретно было не так не указывают но есть градация по критичности неисправностей), продать тачку с перебитыми номерами теоретически конечно можно... Но если вас поймают...., А вероятность практически стопроцентная, то при желании и упорстве пострадавшей стороны платить вы будете всю оставшуюся жизнь...
в чехии при переоформлении спросят эвиденчну сверку - проверяют вин номер пихла и прочие радости . делается на сто где делают ТО . действительна 2 недели . но вот если что то с авто не так от заявленного то можно потребовать вернуть денег . хотя многие в договор купли продажи вписывают что мол претензии по мотору и пробегу не принимаем . но это для наших годится ))) чехи такое не подпишут даже .
Да, тут тоже есть такая фишка, если будет доказано что продавец утаил какой-то серьезный косяк то можно вернуть авто и забрать обратно деньги, чувак который продавал пт Крузер три раза меня переспросил глядя в глаза понимаю ли я что покупаю...
Да, тут тоже есть такая фишка, если будет доказано что продавец утаил какой-то серьезный косяк то можно вернуть авто и забрать обратно деньги, чувак который продавал пт Крузер три раза меня переспросил глядя в глаза понимаю ли я что покупаю...
а какие варианты пт надежнее всего ?
Володимир
18.07.2023, 09:05
то есть можно продавать авто с перебитыми номерами или ввареным куском с вин кодом ? )))
в европе как бы по другому малость )Експертиза за бажанням покупця, якщо покупець впевнений в авто, то експертизу не роблять.
Кілька років тому дивився відео в неті де наш громадянин розказував що купляв авто в Польщі, то авто також не дивились.
а какие варианты пт надежнее всего ?
А тут вариант один 2.2 црд на палке, мотор мерсовский МКПП гетраг, бензинки тут непопулярны, расход немаленький, особенно если с АКПП, а бензинка с американской механикой это ваще треш, АКПП надёжней механики....
А тут вариант один 2.2 црд на палке, мотор мерсовский МКПП гетраг, бензинки тут непопулярны, расход немаленький, особенно если с АКПП, а бензинка с американской механикой это ваще треш, АКПП надёжней механики....
ну 2.2 есть в продаже . а до каких пробегов можно их смотреть ? я с этим мотором незнаком .
Я свой брал с пробегом 211000, мотор ом 646 по-моему, он на кучу всяких мерсов шел, агрегат меганадежный, форсунки ремонтопригодны, но, цены на запчасти тоже мерседесовские...
Я свой брал с пробегом 211000, мотор ом 646 по-моему, он на кучу всяких мерсов шел, агрегат меганадежный, форсунки ремонтопригодны, но, цены на запчасти тоже мерседесовские...
да тут вообще не понятные мне цены на детальки ... почему сцепа на 1.9тди вага хрен знает какого производителя стоит 4200крон а на рав4 2.0 от жапанпартс 3700крон . и это при том что ваг тут выпускают по месту .
Я свой брал с пробегом 211000, мотор ом 646 по-моему, он на кучу всяких мерсов шел, агрегат меганадежный, форсунки ремонтопригодны, но, цены на запчасти тоже мерседесовские...
а не в курсе что за версия трасса 66 ? не нашел особо инфы по нему . https://auto.bazos.cz/inzerat/170194493/chrysler-pt-cruiser-22-crdi-110kw-edice-route-66.php
Не, не в курсе, но по виду тачка ухоженная
да тут вообще не понятные мне цены на детальки ... почему сцепа на 1.9тди вага хрен знает какого производителя стоит 4200крон а на рав4 2.0 от жапанпартс 3700крон . и это при том что ваг тут выпускают по месту .
бггг, мені на хюндай за переключатель склоочисника (ручка під руль) мадяри 100Є попросили, при тому, що в Україні за 20-25 купив (оригінал)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot