![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Ужгород
Сообщений: 2,925
Машина: Таврия 1102 1,3 инжектор
Длина: 3360мкм
Диаметр: 30мм
|
во песимисты. я в шоке.
та по мануалу читали. замисть того что бы поддержать сразу на другую голову. ноу комментс мичурин спс за небольшую консультацию (пост №2) |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Цитата:
. Серйозно, там дійсно не все так просто. NightWish +1, такою оправкою можна і запресовувать. Проблема в тому, що втулку рідко вдається посадить так, щоб клапан у ній закривався. До речі, для запресовки голову треба нагріти (я грів у кориті з кипятком), а направляючі можна кинути у морозильну камеру з температурою понижче. Після запресовки втулка райбериться і перевіряється посадка клапана - мажете тонеееньким шаром фарби фаску клапана, вставляєте і крутите. Якщо на сідлі нема рівномірного відбитка - треба шарошить, а потім притирать. Так само можна на сідлі олівцем риски нанести і покрутить клапан. Якщо не стерлись - шарошить, а стерлись(повезло!) - притирать. Коротше кажучи, якщо взялись - куріть мануал. Удачі!
|
|
|
|
|