![]() |
|
![]() |
#1 |
![]()
да електромагнитный, немного провернув чучуть выросли обороты и стал все норм.
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
ЕМК має бути зАкрУчений до упора, тільки без фанатизма. А те, що ви виправили поворотом ЕМК насправді виправляється правильним регулюванням якості суміші на ХХ. Жиклер ХХ дозує паливо не тільки на режимі ХХ а і на перехідних режимах при русі з частковим навантаженням.
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
до упора его закручивать нельзя, можно жиклер повредить!
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Єрунда! Колісні гайки не можна закручувати до упора, бо можна диски пошкодить. Так? Якщо постаратись, то можна і х..й поламать. Жиклер - елемент дозування. Він має бути закручений так, щоб пальне не могло проходить мимо каліброваного отвору. Ніхто не каже, що його треба закручувать метровим воротком. Зніміть гумове ущільнююче кільце і закрутіть ЕМК від руки до упора. Помітьте це положення ЕМК, викрутіть, одягніть кільце, закрутіть до наміченого положення і злегеееенька підтягніть ключиком на 13. Все, жиклер і різьба цілі, дозування відбувається через жиклер, а не мимо нього.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#6 |
Забанен
Сообщений: 3,624
Длина: 67370мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ну начнем с того что сила в руках разная один не до тянет другой и рукой сорвать может есть же люди что подкову гнут и это правда .
Последний раз редактировалось SergeySK; 24.08.2011 в 13:39. |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Та можна і від руки, але ж регулювати якість суміші на ХХ поворотом ЕМК неправильно! Мова ж не про те, як сильно затискати,а про те, що клапан закручується до упора, інакше порушується регулювання якості суміші на ХХ і перехідних режимах з усіма витєкающими.
Последний раз редактировалось Michurin; 24.08.2011 в 09:03. |
![]() |
![]() |
Метки |
глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить |
|
|