![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Kiev Svjatoshino
Возраст: 44
Сообщений: 3,189
Машина: Geely
Длина: 4000мкм
Диаметр: 36мм
|
Два глушителя= эффект под забитого катализатора.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Киев
Возраст: 43
Сообщений: 304
Машина: славута 1.3, микас 10.3 2009год, пробег 12т
Длина: 1510мкм
Диаметр: 32мм
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Kiev Svjatoshino
Возраст: 44
Сообщений: 3,189
Машина: Geely
Длина: 4000мкм
Диаметр: 36мм
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Киев
Возраст: 43
Сообщений: 304
Машина: славута 1.3, микас 10.3 2009год, пробег 12т
Длина: 1510мкм
Диаметр: 32мм
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |||||
|
Теоретично так, але практично ні, двигун як крутився, так і крутиться, можна сказати і краще так як не відчуваються високі оберти через вудсутність шуму. І розхід 5л/100 з перевагою траси, також має про щось говорити.
Цитата:
![]() Цитата:
Якщо скажімо взяти 2-тактні двигуни, то вони до 50% потужності втрачають через невірних вихлоп. Цитата:
Цитата:
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||||||
|
|
|