![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Харьков
Возраст: 46
Сообщений: 1,557
Машина: Renault Symbol II - 2010 г.в.
Длина: 24700мкм
Диаметр: 25мм
|
Короче делал как
<a href="http://tavriaremont.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=139:_ stekloochistitel_i_omivatel_vetrovogo_okna&catid=1 8:_starter&Itemid=19">тут написано и нарисовано</a> , и все без толку. Непойму может что-то не так делаю ???
__________________
Любите Бога и Бог полюбит Вас. Следите за машиной и она Вас не подведет. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 36
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Я коли ремонтував свого редуктора теж намаявся багато.... коли його виймаєш з машини необхідно його трохи прокручувати - трохи заводиш моторедуктор в сторону салону (зручно його тримати за електродвигун склоочисника), щоб витягти болти кріплення із отворів в кузові і трохи повертаеш його електродвигуном в бік мотору. Прокручуєш поволі вліво-вправо і потроху тягнеш на себе... Моторедуктор повинен потроху податися. Коли вже буде видно сам електродвигун на рівні отвору, починаєш тягнути в вверх і поволі прокручувати вліво чи вправо - він сам підскаже...Здається я виймав саме так. Пам"ятаю одне точно, що вийти з отвору він повинен електродвугуном склоочисника вперед. Потрібно намацати необхідне положення і він сам звідти випригує.... Залазить туди таким же чином - з проворотом...
Як розбирав редуктор вдруге, то вийняв його за 2 хв а всунув за 3
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 20.12.2012 в 14:48. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Адрес: Харьков
Возраст: 46
Сообщений: 1,557
Машина: Renault Symbol II - 2010 г.в.
Длина: 24700мкм
Диаметр: 25мм
|
Цитата:
__________________
Любите Бога и Бог полюбит Вас. Следите за машиной и она Вас не подведет. |
|
|
|
|