![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
|
![]()
1.2 конструктивно рассчитан на топливо с 95 октановым числом.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
мануалу від мелітопольського автозаводу я сходу не знайшов
є таке: http://tavria.org.ua/?p=20 МЕМЗ-2457 Применяемый бензин, октановое число 93 за іншим мануалом http://tavria-auto.narod.ru/memz245.htm ступінь стиснення у МеМЗ таки 9.5 а от далі починається цікаве.. точного мануалу, який бензин відповідає якому ступеню стиску, не існує. Бо мотори різні, форми камер згоряння різні, системи живлення, запалювання і так далі. Мануали багатьох іномарок рекомендують експлуатувати двигуни зі СС до 10.5 на 92-му бензині. Одна з моїх машин, з паспортною СС 10.0, має наклейку "92 unleaded" і колись поки ще їздив на бензині - заправляв виключно 92, при чому який попало, політ цілком нормальний. Але там мотор трохи відрузняється від мемзу. Особисто мій досвід роботи з карбюраторними тавріями свідчить, що для стокового двигуна паливо вище 92 не потрібне. Краще не буде, хіба що дорожче.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |