|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
14.02.2015, 14:15 | #2151 |
Адрес: Ростов-на-Дону
Возраст: 41
Сообщений: 671
Машина: Гольф2 1984, 1,3л, МКПП4, ГБО1, кастом смеситель, Томатетто АТ07 (электроподогрев)
Длина: 1360мкм
Диаметр: 19мм
|
На другом форуме мне один крендель доказывал, что вакуум корректор на трамблерах ВАЗа и гольфа работает в разные стороны. Т.е. при подаче разряжения гольфовский уводит уоз в более ранний, а ВАЗовский наоборот в поздний, и хрен докажешь.
ПСы. у меня трамблер с МЕМЗа. |
14.02.2015, 14:26 | #2152 | |
Цитата:
__________________
1. 3. R ├─┼─┤ 2. 4. 5 |
||
14.02.2015, 15:26 | #2153 |
Адрес: Ростов-на-Дону
Возраст: 41
Сообщений: 671
Машина: Гольф2 1984, 1,3л, МКПП4, ГБО1, кастом смеситель, Томатетто АТ07 (электроподогрев)
Длина: 1360мкм
Диаметр: 19мм
|
И что? Какая разница разряжение брать из коллектора или из подошвы карбюратора. Задроссельное пространство оно и в Африке задроссельное, и законы физики одни на всей планете не взирая на производителя и модель.
|
14.02.2015, 16:37 | #2154 | |
Цитата:
тут от тоже, декілька сторінок тому, рекомендували виставляти холості оберти гвинтом чутливості.. в інших темах такі спеціалісти, мабуть, рекомендують виконувати висадку-посадку в автомобіль крізь отвір ляди багажника...
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
14.02.2015, 19:38 | #2155 | |
Адрес: Вроцлав
Сообщений: 1,862
Машина: Passat B5, 1.8 ГБО, Honda Jazz 1.4
Длина: 15290мкм
Диаметр: 27мм
|
Цитата:
Только МЕМЗ может жрать как 1.5-1.8 литровый двиг, а работать как 0.8-1. Ни у кого из моих знакомых "иномарщиков" такой фигни нет. Даже ВАЗь логичне в поведении и жоре. А-то что мне повезло сделать нормальный расход при хорошей тяге - везение. И возможно поджатая голова. На это косвенно указывает компрессия 12 при пробеге 117000. Видимо движок уже капиталили до меня.
__________________
Пусть лучше над тобою смеются, чем плачут. (с) |
|
14.02.2015, 20:30 | #2156 |
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
|
15.02.2015, 02:05 | #2157 | |
Цитата:
А якого ефекту ви хотіли, маючи двигун зі ступенем стиснення 9, а заправляючи в нього паливо з октановим числом 105 ? В газовій темі є такий собі Igor_Slavuta, не полініться знайти та прочитати весь його опус про модернізацію двигуна МеМЗ. Я на своїй таврії колись давно зробив подібне (щоправда, в моєму випадку двигун Fiat 903cc) - дворовий драгрейсинг із зубилом 2108 (мотор 1300) - на мою користь у всіх режимах. А це ще далеко не весь спектр модернізацій двигуна, який можна провести. Розхід палива 7л/100км по Києву для Таврії - так, це цілком можливо. Але не нашару, попрацювати треба.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
15.02.2015, 12:26 | #2158 | |
Адрес: Вроцлав
Сообщений: 1,862
Машина: Passat B5, 1.8 ГБО, Honda Jazz 1.4
Длина: 15290мкм
Диаметр: 27мм
|
Цитата:
При этом лично у меня двигатель в отличном состоянии. Компрессия по 12попугаев везде. то конечно не СЖ, но косвенно судить можно. 7 по городу у меня не бывает, а 8 - легко если не гонять. Трасса от 5.5 для многих МЕМЗ это - фантастика. А для иномарок разработки годов МЕМЗ - норма. Чего стоит впуск и выпуск с одной стороны.
__________________
Пусть лучше над тобою смеются, чем плачут. (с) |
|
15.02.2015, 13:03 | #2159 |
Компресія 12 - то, відповідно, ступінь стиснення 9 і є, за формулою якщо
Відповідно, мотор у вас у доброму стані з точки зору ЦПГ. Але розрахований він на 92 бензин, і від цього всі потуги живити його іншим паливом і отримувати той самий результат - безперспективні. 6л бензина по трасі - для багатьох справний Таврій це не досягнення, а норма. Якщо водій не льотчик. Враховуючи якість нашого палива - особисто я вважаю що тут нічого кримінального немає. Бо навіть самі нові інженерні розробки двигунобудування в наших умовах не опустилися нижче 4х літрів на сотню, а там лише сам мотор з менеджментом коштуватиме як дві таврії цілком. тут вже що маємо - те маємо. Як варіант, можна поміняти мотор. Або машину цілком персонально для вас - у вас в підпису мотор 1.2 рекомендую ще раз ознайомитися з результатами праці Ігоря. Ціною порівняно невеликих капіталовкладень можна значно покращити результат. Особисто мене навіть завидки беруть, що в моїй Таврії не МеМЗ. Інакше вже була б ступінь 14 і компресія 20. І розхід 7 по місту, якщо треба
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
15.02.2015, 14:10 | #2160 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
1.2 конструктивно рассчитан на топливо с 95 октановым числом.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
15.02.2015, 14:32 | #2161 |
мануалу від мелітопольського автозаводу я сходу не знайшов
є таке: http://tavria.org.ua/?p=20 МЕМЗ-2457 Применяемый бензин, октановое число 93 за іншим мануалом http://tavria-auto.narod.ru/memz245.htm ступінь стиснення у МеМЗ таки 9.5 а от далі починається цікаве.. точного мануалу, який бензин відповідає якому ступеню стиску, не існує. Бо мотори різні, форми камер згоряння різні, системи живлення, запалювання і так далі. Мануали багатьох іномарок рекомендують експлуатувати двигуни зі СС до 10.5 на 92-му бензині. Одна з моїх машин, з паспортною СС 10.0, має наклейку "92 unleaded" і колись поки ще їздив на бензині - заправляв виключно 92, при чому який попало, політ цілком нормальний. Але там мотор трохи відрузняється від мемзу. Особисто мій досвід роботи з карбюраторними тавріями свідчить, що для стокового двигуна паливо вище 92 не потрібне. Краще не буде, хіба що дорожче.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
15.02.2015, 14:39 | #2162 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
У вас неверное представление зависимости требований к октановому числу, от степени сжатия.
На подобную зависимость, в гораздо большей степени влияет конструкция камеры сгорания. У мемза она не из лучших. Это и объясняет, что при одинаковых параметрах СС, при сравнении буржуйского пихла и мемзовского, последний гораздо требовательней к ОЧ, и выдает нагора на порядок худшие характеристики. А повышение СС на мемзе, вызывает ряд нежелательных последствий. Если вспомнили Игоря опыт, то должны помнить и о его неудачах. Чем выше СС, тем выше теплонапряженность блока и головы. А у мемза, она и с нуля неважнецкая.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
15.02.2015, 14:53 | #2163 |
Адрес: Вроцлав
Сообщений: 1,862
Машина: Passat B5, 1.8 ГБО, Honda Jazz 1.4
Длина: 15290мкм
Диаметр: 27мм
|
А давайте говорить про двигателя без доработок?
Тем более, повышение СЖ уменьшает ресурс и без того не долгожителя.
__________________
Пусть лучше над тобою смеются, чем плачут. (с) |
15.02.2015, 15:00 | #2164 | ||
Цитата:
Так чи інакше, Ігор досяг деякого результату. Значно кращого аніж сток, як на мою думку. Цитата:
і теоретично, і на практиці. Матимете великий жор, зменшений момент і коротке життя випускних клапанів. І все це цілком законно, за теорією. яким чином, по-вашому, ступінь стиснення впливає на ресурс? чим вона вища - тим менше ресурс? тоді дивно що існують дизелі, з геометричною СС 20 і вище, і вони ходять по півмільйона з неслабкими навантаженнями виходить тоді що й мій 4G13 який я взяв з пробігом 220 ткм і дотягнув до СС 12.0:1, і пройшов після цього 130 ткм - вже мав здохнути? але чомусь в нього до цього дня компресія 17.2-17.5 з чого висновок, що саме ступінь стиснення впливає на ресурс? якщо можна - теоретичне обгрунтування, будь ласка
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you Последний раз редактировалось Lambert; 15.02.2015 в 15:07. |
|||
15.02.2015, 15:11 | #2165 | |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
Цитата:
Кто даст гарантию, что при повышении СС до 12, тавроблок не откроет течи? Что голову не поведет? Что клапана выдержат? Что поршня не прогорят? А ведь даже в стоке, этих проблем с головой. А такого расхода как у Игоря, можно добиться и на стоке. Может чуть не так гарцуя, более степенной, спокойной ездой.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
|
15.02.2015, 15:13 | #2166 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
Вопрос не мне, но выше я давал ответ - теплонапряженность.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
15.02.2015, 15:24 | #2167 | |
Цитата:
або якщо хочете - я можу дати. Що якщо будете лити пропан в мотор під 92 бензин - то ГБЦ помре швидше, аніж при роботі на бензині. якщо люди ризикують (і ресурсом двигуна теж!), використовуючи нештатне паливо - чому б не резикнути з доробкою мотора? тим паче що мемз, "завдяки" інженерам-розробникам, має здоровенне поле для роботи, і ціна питання порівняно невелика. Особисто я ризикнув, на двох набагато дорожчих моторах. В принципі результат мене влаштовує, більше того - в одному з випадків я б хотів піднятися до СС 14, але тут вже потрібні поршні під замовлення, а то є дорого. Може колись іншим разом. яких гарантій чекають люди, свідомо порушуючи правила експлуатації двигуна? Або тоді вже не газ заправляйте, а хоча б 98 бензин, або біоетанол якийсь. І ОЧ трохи нижче, меш ніж 100, і набагато більша здатність відбирати тепло від ГБЦ на такті впуску. Житиме довше, ніж на газу.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
15.02.2015, 15:34 | #2168 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
О-о, сколько заблуждений.
Видимо дальше в моторных топливах, чем октановое число, вы не пошли. А знаете ли вы, насколько меняется октановое число сжиженного газа, от содержания в нем бутана? А ведь из года в год, от сезона к сезоны, содержание его меняется. И что касаемо сжиженного газа, применение ОЧ весьма некорректно. И еще вопросик: подумайте о пределах горения смесей бензина, и пропан-бутана. И не подумайте, не дай бог, что я пытаюсь навязать мысль, что для спг двигателей, не требуется доводка двигателя. Я пытаюсь вам донести, что именно для мемзомотора, намного практичней эксплуатировать сток, с минимальными доработками в плане коррекции опережения зажигания.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
15.02.2015, 15:54 | #2169 | |
Адрес: Вроцлав
Сообщений: 1,862
Машина: Passat B5, 1.8 ГБО, Honda Jazz 1.4
Длина: 15290мкм
Диаметр: 27мм
|
Цитата:
Как уже написали до меня, тавроголова тот еще фрукт. Для понимания: https://www.youtube.com/watch?v=gd2Ci0B0BsI
__________________
Пусть лучше над тобою смеются, чем плачут. (с) Последний раз редактировалось kote; 15.02.2015 в 15:58. |
|
15.02.2015, 17:11 | #2170 | |
Цитата:
Чё? Что такое предел горения? Опять какаято алхимия? |
||
15.02.2015, 17:19 | #2171 | |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
Цитата:
2. Метановое число - показатель, характеризующий детонационную стойкость газообразного топлива. 3. Пределы воспламенения смесей топлива с воздухом.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
|
15.02.2015, 18:56 | #2172 |
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
|
15.02.2015, 19:07 | #2173 | |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 46
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 63мм
|
Цитата:
Вы наверное просто услышали, что в ЕС при производстве лпж и бензинов, применяется пропилен, и решили что именно его добавляют? Тогда изучите пожалуйста алкилирование пропилена. Может поймете. За метод определения ОЧ: при повседневной эксплуатации, именно моторный метод наиболее близок. Исследовательский, это скорее пиар.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
|
15.02.2015, 19:58 | #2174 | |
Цитата:
2. Тогда почему у LPG указывают только ОЧ? 3. Ну и зачем думать об этих пределах воспламенения? |
||
15.02.2015, 20:05 | #2175 | |
Цитата:
А вы знаете что сама смесь LPG тоже 4 класса опасности? И LPG с кислородом тоже образует гремучие смеси. Они даже в моторе горят! И что не так если оно в баллоне образует 100 милиграмм спирта? |
||