Вход

Просмотр полной версии : Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2


Страницы : 1 2 [3]

Володимир
19.09.2022, 15:38
Мабуть графіт тут левова частка чорного кольоруМожливо, матеріалу пішло багато. Фільтр хоч китийський золекс, але такі дрібні частинки не пустив.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/7%20%282%29.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/8.jpg

кук
19.09.2022, 16:45
Як кажуть наші щирі брати-кацапи-...в гроб краше кладут...

Володимир
08.10.2022, 19:43
Порівняв вагу старенької вести 50А і в аналогічному корпусі forse 50А, то по механічній вазі веста на 0,5 кг важча, і це при тому що до неї потрібно трохи долити води. Одним словом той forse зовсім не преміум.

https://images.prom.ua/2452001509_akumulyator-avtomobilnij-forse.jpg

soladko
08.10.2022, 21:15
Я весту порівнював з своїм red horse, той же завод. Вага була однакова. До речі ось скоро 3 роки, півроку він просто на полиці стояв, так, але все одно все добре і взимку крутить норм. Недавно довго грався з світлом і таке інше. Посадив до неможливості крутити. Зарядився, але довго набирав густину, як і веста колись. Крутить як завжди, не погіршало. Але віку звісно вкоротив трішки

Володимир
10.10.2022, 08:56
В тому акумуляторі схоже що не додали по одній пластині в кожну банку, між пластинами і стінками великий простір, в кожній банці по 9 пластин, а повинно бути парне число.

Володимир
21.10.2022, 09:15
Сезон дощів закінчився, нарешті дійшли руки заглянути в багажник під коврик, все сухо, чорна ізостічка під ущільнювачем працює. Навіть в дощі коли виїзжав з подвір"я і наклон машини змінювався на протилежний, з порогів вода більше не текла. Ось так, через дверний ущільнювач, в славутах з заводі гниють пороги та арки над заднім колесом.

Володимир
04.01.2023, 15:30
67350 км.

Дійшли нарешті руки поправити розвал сходження, бо після заміни лівої ще конвеєрної шарової на ЛСА, руль чогось змістився, робив сам, ідеально не вийшло бо підлога в гаражі в мене має трошки нахил, то руль на якийсь градус тягне в сторону, також руль по центру ідеально не поставив, бо крутив тільки ліву тягу, до правої без ями добратись в мене цього разу не вийло. Можливо з часом повезе колись попасти на толковий розвал де візьмуться за славуту, то поправлю.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0033.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0034.jpg

soladko
04.01.2023, 15:54
Я якось десь тут писав, що незаводська шарова трішки змістила все на 2мм до цетру авто, замість регулювання відремонтував заводську, так і їжджу. А та шарова лежить десь ось поряд, але АТ.

OL_75
04.01.2023, 16:03
67350 км.

Дійшли нарешті руки поправити розвал сходження, бо після заміни лівої ще конвеєрної шарової на ЛСА, руль чогось змістився, робив сам, ідеально не вийшло бо підлога в гаражі в мене має трошки нахил, то руль на якийсь градус тягне в сторону, також руль по центру ідеально не поставив, бо крутив тільки ліву тягу, до правої без ями добратись в мене цього разу не вийло. Можливо з часом повезе колись попасти на толковий розвал де візьмуться за славуту, то поправлю.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0033.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0034.jpg

Саморобний стенд???
Моя повага...
:sir:

Володимир
04.01.2023, 17:10
Я якось десь тут писав, що незаводська шарова трішки змістила все на 2мм до цетру авто, замість регулювання відремонтував заводську, так і їжджу. А та шарова лежить десь ось поряд, але АТ.Швидше за все заводські не всі відповідають стандарту, бо коли міняв праву вже два рази, то нічого не мінялось, а як замінив ліву, то руль змістився вправо, значить в мене колесо навпаки пішло назовні.
Саморобний стенд???
Моя повага...
:sir:Ну якщо де хороший стенд і майстер славуту не хочуть робити, а де погоджуються то або стенд має перекос, або майстри не вкурсі що в славуті крутиш сходження міняється розвал і навпаки, то доводиться щось видумувати своє. Ще й кожному потрібно пояснуювати що ті кути розвалу-сходження що заложені в комп стенда вони для ваз-2108 і з нулювим сходження славута вже не тримає дорогу не те що на плюсовому. Інколи ще зроблять великі круглі очі і пояснюють що я не можу зробити сходження мінус бо мені стенд показує що я виходу за допуски.

soladko
04.01.2023, 19:44
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не буде

кук
04.01.2023, 19:51
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не буде

+100500! Це догма.
Для чого рівень, паралельний поздовжній осі? І хіба сход не простіше робити на колесах- по шинах?
Багато разів робив таку процедуру- розвал, з допомогою металевої П-подібної скоби, яка опиралась на полиці диска. Індикатор- аналог будівельного виска зі шкалою внизу.

Володимир
05.01.2023, 10:53
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не будеТак само напевне думали на одному з сервісів де я робив розвал, там у них був стенд бош, але прикол в тому що на один екран не виводились одночасно розвал і сходження. Спочатку був екран з розвалом, поставили мені по +15", а потім переключались на наступний із сходженням, поставли по -5" на кожне колесо. В результаті сходження в нормі, але розвал на одному колесі +30" а на іншому -30". Робили по блату за символічну суму, то навіть не вертався до них з претензіями, поїхав шукати інший розвал.

Якщо є сумніви в моїх словах, то вивертаєш руль до упору в сторону, а далі вже на око видно що розвал внутрішнього колеса пішов сильно в плюс, а розвал зовнішнього, з плюса пішов в мінус. Це все відбувається за рахунок того що вісь обертання стійки не перпендикулярна, а має як поперечний нахил так і повздовжній.

soladko
05.01.2023, 11:24
Та звичайно при вовороті колесо буде завалюватися, робота в нього така. Тому розвал виставляють при колесі яке чітко стоїть прямо. Якщо ви навмисне не поставите валетом колеса в різні сторони, щоб за рахунок можливо нахилу кузова вплинути на розвал, то ніякого впливу декількох обертів гвинта тяги на розвал не отримаєте. Це геометрія. А от якщо трішки покрутити розвал, то сходження попливе, бо при цьому разом з розвалом буде вліво вправо відхилятися рульовий наконечник.

Спробуйте подумки зафіксувати ліве колесо. Тепер крутіть сходження. Що відбувається? Повертається праве колесо. Що відбувається з лівим в плані розвалу? Очевидно, що нічого

кук
05.01.2023, 11:39
Є питання
1- на стендах процедура проводиться на колесах, нормально- з вантажем, або без, коли є дані по кутах пустої авти, чи зі знятими колесами?
2- колеса зношуються під час руху, на дисках, чи як?
3- на стенді причандали кріпляться обов'язково до дисків, чи до болтів на фланцях?
4- тиск в колесах має значення?
Кастор- кут нахилу стійки 15 градусів, кути повороту коліс різний- 36 та 29,5 градуси.

soladko
05.01.2023, 13:12
Стосовно причандал. Якщо лазер, то пофіг куди кріпити. Бо після установки регулювальними болтами роблять так, щоб коли крутиш колесо з причандалами промінь лазеру на стенді ніяку Лісажу не малював.

Володимир
05.01.2023, 15:56
Та звичайно при вовороті колесо буде завалюватися, робота в нього така. Тому розвал виставляють при колесі яке чітко стоїть прямо.На комп"ютерних стендах, кути розвалу заложені під робоче положення сходження, а не під нуль. Можливо майстри зі стажем і виставляють розвал при нулі, бо так зручніше, але я впевнений що вони враховуть поправку на зміну кута при повоторі колеса на робоче сходження.

Не важливо який стенд, але якщо ти крутиш болт розвалу, то разом з розвалом міняється кут сходження і його потрібно корегувати. І навпаки, крутиш тягу, міняється розвал, тому також потрібно крегувати. Не всі розвальщики це розуміють, мені одного разу години дві так крутили, я вже мав бажання попросити дати мені можливість зробити все самому, але якось втримався.

Як міняється кут розвалу від кута сходження можна глянути на відео.

https://youtu.be/SgTTI4VtAGg?t=129

2- колеса зношуються під час руху, на дисках, чи як? Величина зносу колеса на розвал не впливає, хіба що нерівномірний знос може дати мінімальну похибку при регулюванні розвалу сходження.

3- на стенді причандали кріпляться обов'язково до дисків, чи до болтів на фланцях?Та там пофіг до чого кріпити, головне щоби було жорстко і не похитно по відношенню до осі обертання колеса.

soladko
05.01.2023, 18:20
Мені кожне окремо колесо виставляли розвал. Я не розумію, як можна виставляти розвал при колесі, яке не дивиться прямо. Ну і навіть якщо сходження не 0, то при тих мізерних робочих кутах коліс при стані керма "прямо" суттєво розвал нікуди не піде. А про розвал при вивороті взагалі навіщо говорити. Хоча саме при повороті колеса на зеркальному стенді дивились кут кастору.

кук
06.01.2023, 08:42
...Величина зносу колеса на розвал не впливає...(с) А стан пружин впливає? А наявність/відсутність вантажу в авто при установці кутів не впливає?

Володимир
28.03.2023, 13:59
Поміняв за ради цікавості глушник босал на рідний, босал значно менший за заводський, різниця в об"ємі банок 2 літра, в босала якщо пам"ять не зраджує 4,6 літра в заводу 6,6 літра.

По відчуттям, на холостому завод бубнить значно більше за босал, по трасі на обертах навпаки, завод з моїм додатковим глушником досить гарно працює, на 100 кмг двигуна не чути зовсім. Мав надію що зникне гудіння під капотом на обертах 2700-2800, майже не чути, але зовсім не пропало. Попробую ще ізолювати трубу між дроселем і фільтром.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0043.jpg

кук
28.03.2023, 16:29
Чим? Всяка ізоляція тільки прискорить смерть труб та банок. А от приварити знизу задньої банки пробку для зливу конденсату не пошкодить.

Володимир
28.03.2023, 16:49
Чим? Всяка ізоляція тільки прискорить смерть труб та банок. А от приварити знизу задньої банки пробку для зливу конденсату не пошкодить.Мова йде про резинову трубу між фільтром та дроселем. В глушнику є дві дирки для зливу конденсату, одна сама вигнила, а іншу просверлив.

https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/ok5xn4nd8h49-UA/image;s=644x461

кук
28.03.2023, 17:05
ааааа, семен-семенич!!!
Між іншим- корпус фільтра з потрохами пару років тому став, як там був, в Фіат- Браво після ДТП морди лиця. Оригінал коштував скажені гроші, я власнику підсунув ідею, так вона і досі їздить.
А кажуть- ЗАЗ ацтой...

soladko
28.03.2023, 21:28
В мене авто бубоніти стало менше як нові штани встаноаив, в них метал товстіший там де трикутник. Не завод, хщ що. Але може ваша Галя більш балована, і моя тиша для вас і не тиша зовсім. Для прикладу, якщо я свою пластикову кастрюлю переведу в режим -зима, то в салоні буде суттєво більше бубоніння двигуна. Більш не знаю як описати що в мене...

кук
29.03.2023, 07:40
В коробці з патрубком є глуха трубка для деякої компенсації бубніння, в простих кастрюлях такого нема.
В іно- завжди і не одна така штуковина- компенсатор. Точніше- резонатор Гельмгольца. Деколи цей апендикс стирчить збоку труби.

Володимир
29.03.2023, 09:18
В мене авто бубоніти стало менше як нові штани встаноаив, в них метал товстіший там де трикутник. Там просто інша довжина труб між колектором і трикутником, на заводських штанах вона однакова, найгірше в мене було з штанами босал, а коли вся вихлопна була від босал, то коли їхав з відкритим вікном, в салоні було дуже сильне ривіння, я спочатку думав що то з вихлопної, а виявилось що з під капота.
Для прикладу, якщо я свою пластикову кастрюлю переведу в режим -зима, то в салоні буде суттєво більше бубоніння двигуна. Більш не знаю як описати що в мене...Дехто пластик міняє через це на метал. Мав колись дві таких кастрлюлі, то заслонки зима літо в них не було, подача повітря була одночасно і холодна і гаряча.

soladko
29.03.2023, 13:53
Якщо свою привідкрию на середнє умовне положення, то теж чути. А на літньому положенні досить тихо

soladko
14.04.2023, 13:47
Володимире, як ваша Веста? Скільки це вже їй років і чи лосі норм крутить після тиристорного зарядного? Запитую цікавості ради, в мене ж така сама була. Як ємність впала до 7 ампергодин я її здав, хоч і крутила

Володимир
14.04.2023, 13:54
Треба поставити на авто і пробувати, я її осінню зняв перед холодами, але минулого літа двигун логана ще запускала.

soladko
14.04.2023, 15:43
Останню зиму я свою теж знімав і весь теплий сезон на ній потім їздив)

Володимир
15.04.2023, 11:17
Пробував, холодний двигун без вижиму зчеплення запустився без проблем.

soladko
15.04.2023, 20:13
Дякую. От що кальцій робить. Дохла по рокам батарейка після підзаряду гарантовано дає принаймні одну спробу завести двигун.

Володимир
24.07.2023, 10:08
69330 км.

Заклинив моторчик омивача вікон, стоїть лайносовський від аврори, щось клацає але не крутить, можливо відклеїлись від жари магніти від корпусу.

soladko
24.07.2023, 10:20
В мене якийсь мейд ін жермані. Можливо рідний. Авто 3 12 року маю. Кожної зими все замерзає ;-) і нічо не репнуло

кук
24.07.2023, 10:26
А репає тоді, коли на замерзлий подають напругу, ну дуже часто.

Володимир
24.07.2023, 10:40
В мене якийсь мейд ін жермані. Можливо рідний. Авто 3 12 року маю. Кожної зими все замерзає ;-) і нічо не репнулоВ мене дідний кілька років тому потік, поставив від ланоса в бачок, так простіше і мінус геморой з патрубком від бачка то насоса.

soladko
24.07.2023, 12:06
А репає тоді, коли на замерзлий подають напругу, ну дуже часто.

Кожної зими подаю) отакий я шалапай. З двірниками он цікаво. Тяжко по склу він рухався. Думав де проводка погана. Але замінив, бо старий, і все добре! Видно сильно резиновий став і прилипав до скла, бо графіт стерся з резини

кук
24.07.2023, 13:03
А самогону перед цим добавляти, тільки не пузо!, не пробував? Колись в грудні на Таврі їхав на Київ, слякоть, своя омивайка закінчилась, заїхав до дядька в Ксаверівку, дав він мені пляшку самогону, то менти пару разів перед Києвом принюхувались, потім ржали...

soladko
24.07.2023, 13:37
В мене з початку активних бойових дій під задньою сідухою катається 0.5. Для дезінфекції на випадок чого. Так і не виклав досі

Володимир
30.08.2023, 15:47
Поміняв насос омивача, на цей раз взяв виробника FLAGMUS, в порівнянні з авророю в отвір вставляється тугіше, тиску видає більше бо щось струйки перелітають лобове, і в салоні його не чути коли він працює.

https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/22423/0001.jpg

soladko
30.08.2023, 18:03
Отримав порцію єйфорії. Виявляється, якщо підняти сідло на 3.5 см ззаду і трохи менше спереду - капець як зручніше сідати і менш втомливо їхати. Може це тільки для високих людей так, вашого зросту не знаю, але подумайте, якщо що)))

Володимир
27.09.2023, 15:44
Славута всьо, продана на пробігу 70200 км. :(

soladko
27.09.2023, 16:57
Місяць тіко новим моторчиком поприскала....(

Володимир
28.09.2023, 14:01
Місяць тіко новим моторчиком поприскала....(Ну я ж не міг продати несправне авто, новий власник має насолоджуватись покупкою. :D

Володимир
05.03.2024, 15:23
Те що не попало вчасно в бортовик.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0224.jpg