Просмотр полной версии : Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Володимир
19.09.2022, 15:38
Мабуть графіт тут левова частка чорного кольоруМожливо, матеріалу пішло багато. Фільтр хоч китийський золекс, але такі дрібні частинки не пустив.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/7%20%282%29.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/8.jpg
Як кажуть наші щирі брати-кацапи-...в гроб краше кладут...
Володимир
08.10.2022, 19:43
Порівняв вагу старенької вести 50А і в аналогічному корпусі forse 50А, то по механічній вазі веста на 0,5 кг важча, і це при тому що до неї потрібно трохи долити води. Одним словом той forse зовсім не преміум.
https://images.prom.ua/2452001509_akumulyator-avtomobilnij-forse.jpg
Я весту порівнював з своїм red horse, той же завод. Вага була однакова. До речі ось скоро 3 роки, півроку він просто на полиці стояв, так, але все одно все добре і взимку крутить норм. Недавно довго грався з світлом і таке інше. Посадив до неможливості крутити. Зарядився, але довго набирав густину, як і веста колись. Крутить як завжди, не погіршало. Але віку звісно вкоротив трішки
Володимир
10.10.2022, 08:56
В тому акумуляторі схоже що не додали по одній пластині в кожну банку, між пластинами і стінками великий простір, в кожній банці по 9 пластин, а повинно бути парне число.
Володимир
21.10.2022, 09:15
Сезон дощів закінчився, нарешті дійшли руки заглянути в багажник під коврик, все сухо, чорна ізостічка під ущільнювачем працює. Навіть в дощі коли виїзжав з подвір"я і наклон машини змінювався на протилежний, з порогів вода більше не текла. Ось так, через дверний ущільнювач, в славутах з заводі гниють пороги та арки над заднім колесом.
Володимир
04.01.2023, 15:30
67350 км.
Дійшли нарешті руки поправити розвал сходження, бо після заміни лівої ще конвеєрної шарової на ЛСА, руль чогось змістився, робив сам, ідеально не вийшло бо підлога в гаражі в мене має трошки нахил, то руль на якийсь градус тягне в сторону, також руль по центру ідеально не поставив, бо крутив тільки ліву тягу, до правої без ями добратись в мене цього разу не вийло. Можливо з часом повезе колись попасти на толковий розвал де візьмуться за славуту, то поправлю.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0033.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0034.jpg
Я якось десь тут писав, що незаводська шарова трішки змістила все на 2мм до цетру авто, замість регулювання відремонтував заводську, так і їжджу. А та шарова лежить десь ось поряд, але АТ.
67350 км.
Дійшли нарешті руки поправити розвал сходження, бо після заміни лівої ще конвеєрної шарової на ЛСА, руль чогось змістився, робив сам, ідеально не вийшло бо підлога в гаражі в мене має трошки нахил, то руль на якийсь градус тягне в сторону, також руль по центру ідеально не поставив, бо крутив тільки ліву тягу, до правої без ями добратись в мене цього разу не вийло. Можливо з часом повезе колись попасти на толковий розвал де візьмуться за славуту, то поправлю.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0033.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0034.jpg
Саморобний стенд???
Моя повага...
:sir:
Володимир
04.01.2023, 17:10
Я якось десь тут писав, що незаводська шарова трішки змістила все на 2мм до цетру авто, замість регулювання відремонтував заводську, так і їжджу. А та шарова лежить десь ось поряд, але АТ.Швидше за все заводські не всі відповідають стандарту, бо коли міняв праву вже два рази, то нічого не мінялось, а як замінив ліву, то руль змістився вправо, значить в мене колесо навпаки пішло назовні.
Саморобний стенд???
Моя повага...
:sir:Ну якщо де хороший стенд і майстер славуту не хочуть робити, а де погоджуються то або стенд має перекос, або майстри не вкурсі що в славуті крутиш сходження міняється розвал і навпаки, то доводиться щось видумувати своє. Ще й кожному потрібно пояснуювати що ті кути розвалу-сходження що заложені в комп стенда вони для ваз-2108 і з нулювим сходження славута вже не тримає дорогу не те що на плюсовому. Інколи ще зроблять великі круглі очі і пояснюють що я не можу зробити сходження мінус бо мені стенд показує що я виходу за допуски.
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не буде
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не буде
+100500! Це догма.
Для чого рівень, паралельний поздовжній осі? І хіба сход не простіше робити на колесах- по шинах?
Багато разів робив таку процедуру- розвал, з допомогою металевої П-подібної скоби, яка опиралась на полиці диска. Індикатор- аналог будівельного виска зі шкалою внизу.
Володимир
05.01.2023, 10:53
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не будеТак само напевне думали на одному з сервісів де я робив розвал, там у них був стенд бош, але прикол в тому що на один екран не виводились одночасно розвал і сходження. Спочатку був екран з розвалом, поставили мені по +15", а потім переключались на наступний із сходженням, поставли по -5" на кожне колесо. В результаті сходження в нормі, але розвал на одному колесі +30" а на іншому -30". Робили по блату за символічну суму, то навіть не вертався до них з претензіями, поїхав шукати інший розвал.
Якщо є сумніви в моїх словах, то вивертаєш руль до упору в сторону, а далі вже на око видно що розвал внутрішнього колеса пішов сильно в плюс, а розвал зовнішнього, з плюса пішов в мінус. Це все відбувається за рахунок того що вісь обертання стійки не перпендикулярна, а має як поперечний нахил так і повздовжній.
Та звичайно при вовороті колесо буде завалюватися, робота в нього така. Тому розвал виставляють при колесі яке чітко стоїть прямо. Якщо ви навмисне не поставите валетом колеса в різні сторони, щоб за рахунок можливо нахилу кузова вплинути на розвал, то ніякого впливу декількох обертів гвинта тяги на розвал не отримаєте. Це геометрія. А от якщо трішки покрутити розвал, то сходження попливе, бо при цьому разом з розвалом буде вліво вправо відхилятися рульовий наконечник.
Спробуйте подумки зафіксувати ліве колесо. Тепер крутіть сходження. Що відбувається? Повертається праве колесо. Що відбувається з лівим в плані розвалу? Очевидно, що нічого
Є питання
1- на стендах процедура проводиться на колесах, нормально- з вантажем, або без, коли є дані по кутах пустої авти, чи зі знятими колесами?
2- колеса зношуються під час руху, на дисках, чи як?
3- на стенді причандали кріпляться обов'язково до дисків, чи до болтів на фланцях?
4- тиск в колесах має значення?
Кастор- кут нахилу стійки 15 градусів, кути повороту коліс різний- 36 та 29,5 градуси.
Стосовно причандал. Якщо лазер, то пофіг куди кріпити. Бо після установки регулювальними болтами роблять так, щоб коли крутиш колесо з причандалами промінь лазеру на стенді ніяку Лісажу не малював.
Володимир
05.01.2023, 15:56
Та звичайно при вовороті колесо буде завалюватися, робота в нього така. Тому розвал виставляють при колесі яке чітко стоїть прямо.На комп"ютерних стендах, кути розвалу заложені під робоче положення сходження, а не під нуль. Можливо майстри зі стажем і виставляють розвал при нулі, бо так зручніше, але я впевнений що вони враховуть поправку на зміну кута при повоторі колеса на робоче сходження.
Не важливо який стенд, але якщо ти крутиш болт розвалу, то разом з розвалом міняється кут сходження і його потрібно корегувати. І навпаки, крутиш тягу, міняється розвал, тому також потрібно крегувати. Не всі розвальщики це розуміють, мені одного разу години дві так крутили, я вже мав бажання попросити дати мені можливість зробити все самому, але якось втримався.
Як міняється кут розвалу від кута сходження можна глянути на відео.
https://youtu.be/SgTTI4VtAGg?t=129
2- колеса зношуються під час руху, на дисках, чи як? Величина зносу колеса на розвал не впливає, хіба що нерівномірний знос може дати мінімальну похибку при регулюванні розвалу сходження.
3- на стенді причандали кріпляться обов'язково до дисків, чи до болтів на фланцях?Та там пофіг до чого кріпити, головне щоби було жорстко і не похитно по відношенню до осі обертання колеса.
Мені кожне окремо колесо виставляли розвал. Я не розумію, як можна виставляти розвал при колесі, яке не дивиться прямо. Ну і навіть якщо сходження не 0, то при тих мізерних робочих кутах коліс при стані керма "прямо" суттєво розвал нікуди не піде. А про розвал при вивороті взагалі навіщо говорити. Хоча саме при повороті колеса на зеркальному стенді дивились кут кастору.
...Величина зносу колеса на розвал не впливає...(с) А стан пружин впливає? А наявність/відсутність вантажу в авто при установці кутів не впливає?
Володимир
28.03.2023, 13:59
Поміняв за ради цікавості глушник босал на рідний, босал значно менший за заводський, різниця в об"ємі банок 2 літра, в босала якщо пам"ять не зраджує 4,6 літра в заводу 6,6 літра.
По відчуттям, на холостому завод бубнить значно більше за босал, по трасі на обертах навпаки, завод з моїм додатковим глушником досить гарно працює, на 100 кмг двигуна не чути зовсім. Мав надію що зникне гудіння під капотом на обертах 2700-2800, майже не чути, але зовсім не пропало. Попробую ще ізолювати трубу між дроселем і фільтром.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0043.jpg
Чим? Всяка ізоляція тільки прискорить смерть труб та банок. А от приварити знизу задньої банки пробку для зливу конденсату не пошкодить.
Володимир
28.03.2023, 16:49
Чим? Всяка ізоляція тільки прискорить смерть труб та банок. А от приварити знизу задньої банки пробку для зливу конденсату не пошкодить.Мова йде про резинову трубу між фільтром та дроселем. В глушнику є дві дирки для зливу конденсату, одна сама вигнила, а іншу просверлив.
https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/ok5xn4nd8h49-UA/image;s=644x461
ааааа, семен-семенич!!!
Між іншим- корпус фільтра з потрохами пару років тому став, як там був, в Фіат- Браво після ДТП морди лиця. Оригінал коштував скажені гроші, я власнику підсунув ідею, так вона і досі їздить.
А кажуть- ЗАЗ ацтой...
В мене авто бубоніти стало менше як нові штани встаноаив, в них метал товстіший там де трикутник. Не завод, хщ що. Але може ваша Галя більш балована, і моя тиша для вас і не тиша зовсім. Для прикладу, якщо я свою пластикову кастрюлю переведу в режим -зима, то в салоні буде суттєво більше бубоніння двигуна. Більш не знаю як описати що в мене...
В коробці з патрубком є глуха трубка для деякої компенсації бубніння, в простих кастрюлях такого нема.
В іно- завжди і не одна така штуковина- компенсатор. Точніше- резонатор Гельмгольца. Деколи цей апендикс стирчить збоку труби.
Володимир
29.03.2023, 09:18
В мене авто бубоніти стало менше як нові штани встаноаив, в них метал товстіший там де трикутник. Там просто інша довжина труб між колектором і трикутником, на заводських штанах вона однакова, найгірше в мене було з штанами босал, а коли вся вихлопна була від босал, то коли їхав з відкритим вікном, в салоні було дуже сильне ривіння, я спочатку думав що то з вихлопної, а виявилось що з під капота.
Для прикладу, якщо я свою пластикову кастрюлю переведу в режим -зима, то в салоні буде суттєво більше бубоніння двигуна. Більш не знаю як описати що в мене...Дехто пластик міняє через це на метал. Мав колись дві таких кастрлюлі, то заслонки зима літо в них не було, подача повітря була одночасно і холодна і гаряча.
Якщо свою привідкрию на середнє умовне положення, то теж чути. А на літньому положенні досить тихо
Володимире, як ваша Веста? Скільки це вже їй років і чи лосі норм крутить після тиристорного зарядного? Запитую цікавості ради, в мене ж така сама була. Як ємність впала до 7 ампергодин я її здав, хоч і крутила
Володимир
14.04.2023, 13:54
Треба поставити на авто і пробувати, я її осінню зняв перед холодами, але минулого літа двигун логана ще запускала.
Останню зиму я свою теж знімав і весь теплий сезон на ній потім їздив)
Володимир
15.04.2023, 11:17
Пробував, холодний двигун без вижиму зчеплення запустився без проблем.
Дякую. От що кальцій робить. Дохла по рокам батарейка після підзаряду гарантовано дає принаймні одну спробу завести двигун.
Володимир
24.07.2023, 10:08
69330 км.
Заклинив моторчик омивача вікон, стоїть лайносовський від аврори, щось клацає але не крутить, можливо відклеїлись від жари магніти від корпусу.
В мене якийсь мейд ін жермані. Можливо рідний. Авто 3 12 року маю. Кожної зими все замерзає ;-) і нічо не репнуло
А репає тоді, коли на замерзлий подають напругу, ну дуже часто.
Володимир
24.07.2023, 10:40
В мене якийсь мейд ін жермані. Можливо рідний. Авто 3 12 року маю. Кожної зими все замерзає ;-) і нічо не репнулоВ мене дідний кілька років тому потік, поставив від ланоса в бачок, так простіше і мінус геморой з патрубком від бачка то насоса.
А репає тоді, коли на замерзлий подають напругу, ну дуже часто.
Кожної зими подаю) отакий я шалапай. З двірниками он цікаво. Тяжко по склу він рухався. Думав де проводка погана. Але замінив, бо старий, і все добре! Видно сильно резиновий став і прилипав до скла, бо графіт стерся з резини
А самогону перед цим добавляти, тільки не пузо!, не пробував? Колись в грудні на Таврі їхав на Київ, слякоть, своя омивайка закінчилась, заїхав до дядька в Ксаверівку, дав він мені пляшку самогону, то менти пару разів перед Києвом принюхувались, потім ржали...
В мене з початку активних бойових дій під задньою сідухою катається 0.5. Для дезінфекції на випадок чого. Так і не виклав досі
Володимир
30.08.2023, 15:47
Поміняв насос омивача, на цей раз взяв виробника FLAGMUS, в порівнянні з авророю в отвір вставляється тугіше, тиску видає більше бо щось струйки перелітають лобове, і в салоні його не чути коли він працює.
https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/22423/0001.jpg
Отримав порцію єйфорії. Виявляється, якщо підняти сідло на 3.5 см ззаду і трохи менше спереду - капець як зручніше сідати і менш втомливо їхати. Може це тільки для високих людей так, вашого зросту не знаю, але подумайте, якщо що)))
Володимир
27.09.2023, 15:44
Славута всьо, продана на пробігу 70200 км. :(
Місяць тіко новим моторчиком поприскала....(
Володимир
28.09.2023, 14:01
Місяць тіко новим моторчиком поприскала....(Ну я ж не міг продати несправне авто, новий власник має насолоджуватись покупкою. :D
Володимир
05.03.2024, 15:23
Те що не попало вчасно в бортовик.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0224.jpg
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot