PDA

Просмотр полной версии : МПЗС своими руками на Таврию ОТЧЕТ


Страницы : 1 2 3 [4]

Yurasvs
22.12.2015, 21:11
Дороговизна в трудоемкости работ по снятию-одеванию коробки. Петро, не паникуйте сильно. У меня стоит шкив уже более 5 лет, езжу каждый день, за это время 1 раз поменял верхнюю подушку. Шкив сторцован на 5мм, кронштейн и хвост датчика спилен на точиле, провода подключены напрямую с помощью обжимных клемм и замазаны герметиком. Все работает без проблем, но когда подойдет время менять сцепление, все же поставлю маховик попутно. Все машины индивидуальны, некоторые ничего не пилят, и у них не цепляет, а вот мне немного не повезло, пришлось пилить.

Petro
22.12.2015, 22:28
Дороговизна в трудоемкости работ по снятию-одеванию коробки. Петро, не паникуйте сильно. У меня стоит шкив уже более 5 лет, езжу каждый день, за это время 1 раз поменял верхнюю подушку. Шкив сторцован на 5мм, кронштейн и хвост датчика спилен на точиле, провода подключены напрямую с помощью обжимных клемм и замазаны герметиком. Все работает без проблем, но когда подойдет время менять сцепление, все же поставлю маховик попутно. Все машины индивидуальны, некоторые ничего не пилят, и у них не цепляет, а вот мне немного не повезло, пришлось пилить.

Ну якщо спочатку купувати шків- кронштейн, а потім при ремонті зчеплення міняти маховик, то я все таки схиляюсь до того що відразу купити маховик, а заодно і на стан зчеплення глянути, зважаючи на те, що машина свіжокуплена і стан зчеплення невідомий.

СБорисов
23.12.2015, 00:11
Чертежи есть у Славика в теме, штифты нормальный сварщик приварит без разборки за 1 минуту, главное правильно разметить и ни чего не надо разбирать, на своей машине случайно ударился в бордюр правым колесом (уходил от мотоцикла, хз куда он против шерсти ехал) отбило штифт, за 50 грн на ближайшем СТО приварил штифт опять и езжу дальше... Скинул ремень генератора и вперед...

Petro
23.12.2015, 00:15
Чертежи есть у Славика в теме, штифты нормальный сварщик приварит без разборки за 1 минуту, главное правильно разметить и ни чего не надо разбирать, на своей машине случайно ударился в бордюр правым колесом (уходил от мотоцикла, хз куда он против шерсти ехал) отбило штифт, за 50 грн на ближайшем СТО приварил штифт опять и езжу дальше... Скинул ремень генератора и вперед...

В мене є зварочний інвертор якщо щось і таке як штифт на шківі сам приварити зможу, але я роблю "для себе". Тому або нормально, або не роблю

СБорисов
23.12.2015, 00:24
Не заморачивайтесь, если есть инвертор приварите, а энергию и деньги на новый шкив, кронштейн и токаря пропейте, ну или купите жене к новому году подарок какой... эффект тот же будет только жена рада будет очень. У меня например стоит маховик сенсовский, в перспективе таки инжектор и форсунки 6 дырые уже лежат, осталось за малым...

Petro
23.12.2015, 00:33
Не заморачивайтесь, если есть инвертор приварите, а энергию и деньги на новый шкив, кронштейн и токаря пропейте, ну или купите жене к новому году подарок какой... эффект тот же будет только жена рада будет очень. У меня например стоит маховик сенсовский, в перспективе таки инжектор и форсунки 6 дырые уже лежат, осталось за малым...

Так Кварц же каже що з ПЗ на 4 варіанті нюанси. А 3 варіант хоче шківа 60-2. А правильно розмітити 60 штифтів ХЗ чи вийде :D

СБорисов
23.12.2015, 22:36
Не знаю что там Кварц каже, а поговори со Славой, он все правильно скажет, в соответствующей ветке есть телефоны. А вообще там по моему все становится без нюансов, там хот верть-круть, хоть круть-верть, а проц или у JML купить, или у Славы, печатает их один человек на 3 вариант, ну и цена... по курсу. 3 таки вкуснее, сека вроде еще вкуснее, а инжектор таки самый вкусный.

Petro
23.12.2015, 23:48
Не знаю что там Кварц каже, а поговори со Славой, он все правильно скажет, в соответствующей ветке есть телефоны. А вообще там по моему все становится без нюансов, там хот верть-круть, хоть круть-верть, а проц или у JML купить, или у Славы, печатает их один человек на 3 вариант, ну и цена... по курсу. 3 таки вкуснее, сека вроде еще вкуснее, а инжектор таки самый вкусный.

В смислі " вкуснее"? Інжектор таки так, смачненько. Але там і прайс не слабенький. Ні?

Petro
24.12.2015, 10:48
Не кидайте помідорами, якщо запитаю абсолютну дурню. Просто, апгрейдом запалення не цікавився ніколи. Спочатку не було гаража, потім інжекторна машина. Попередня Таврія, була куплена на убой, її просто підтримував в стані "щоб їздило". А тепер чи криза середнього віку, чи що. Ладно, лірика. Тепер сама суть. Читаю тут про МПСЗ щоб таки визначитися з варіантом і десь на якомусь форумі натрапив на фразу: "Баловство єто ваше МПСЗ, собрать нормальную систему на Январе".
А що потрібно, щоб зібрати інжекторну систему запалення на інжекторних "мозгах" на карбовому авто?
Ткніть мордою в ссиль з нормальною схемою.

Володимир
24.12.2015, 11:03
Не кидайте помідорами, якщо запитаю абсолютну дурню. Просто, апгрейдом запалення не цікавився ніколи. Спочатку не було гаража, потім інжекторна машина. Попередня Таврія, була куплена на убой, її просто підтримував в стані "щоб їздило". А тепер чи криза середнього віку, чи що. Ладно, лірика. Тепер сама суть. Читаю тут про МПСЗ щоб таки визначитися з варіантом і десь на якомусь форумі натрапив на фразу: "Баловство єто ваше МПСЗ, собрать нормальную систему на Январе".
А що потрібно, щоб зібрати інжекторну систему запалення на інжекторних "мозгах" на карбовому авто?
Ткніть мордою в ссиль з нормальною схемою.На газелях ніби так зроблено, стоїть мікас і керує запалюванням, а насправді машина карбова. Одним словом все те саме що для МПСЗ, тільки замість блока МПСЗ поставити мікаса, ну і відповідно з комплектації виключити форсунки і непотрібні датчики. Потім з часом можеш потроху докупляти залізо.

Petro
24.12.2015, 11:35
На газелях ніби так зроблено, стоїть мікас і керує запалюванням, а насправді машина карбова. Одним словом все те саме що для МПСЗ, тільки замість блока МПСЗ поставити мікаса, ну і відповідно з комплектації виключити форсунки і непотрібні датчики. Потім з часом можеш потроху докупляти залізо.

Я бачу, ти розбираєшся в тому щоб "вправити мозги" ЕБК. Якщо вирішу, що краще зібрати на Январі чи Мікасі, допоможеш програмку підправити? Не безплатно, звичайно

Володимир
24.12.2015, 11:58
Я бачу, ти розбираєшся в тому щоб "вправити мозги" ЕБК. Якщо вирішу, що краще зібрати на Январі чи Мікасі, допоможеш програмку підправити? Не безплатно, звичайноЯ маю досвід тільки з мікасом 10,3+.

Январь буде дорожче, і сам блок, і до января треба датчик витрати повітря, а він дорогий.

Petro
24.12.2015, 12:30
Я маю досвід тільки з мікасом 10,3+.

Январь буде дорожче, і сам блок, і до января треба датчик витрати повітря, а він дорогий.

Добре, а якщо збирати на Мікасі 10.3+, допоможеш?

Володимир
24.12.2015, 12:53
Добре, а якщо збирати на Мікасі 10.3+, допоможеш?Хіба порадами, бо в світлу поду доби я вдома не буваю.

Petro
24.12.2015, 13:00
Хіба порадами, бо в світлу поду доби я вдома не буваю.

Та ні. Якщо зібрати таки осилю, то з прошивкою таки мабудь не розберусь. Треба шукати когось. Може підкажеш хто в Тернополі взявся б за подібне?

Володимир
24.12.2015, 13:06
Та ні. Якщо зібрати таки осилю, то з прошивкою таки мабудь не розберусь. Треба шукати когось. Може підкажеш хто в Тернополі взявся б за подібне?Прошивку можу підправити, за спеціаліста в Тернополі не скажу.

Petro
24.12.2015, 13:24
Прошивку можу підправити, за спеціаліста в Тернополі не скажу.

Все. Домовились. Якщо вирішу збирати і зберу за "підправити прошивку" звернусь. Ок?

Володимир
24.12.2015, 15:03
Все. Домовились. Якщо вирішу збирати і зберу за "підправити прошивку" звернусь. Ок?Тільки для мікас 10,3 чи 10,3+, на інших не розуміюся.

Yurasvs
24.12.2015, 15:46
Петро, выкиньте дурную идею из головы. МПСЗ тем и хороша, что онлайновый софт к ней бесплатный, чего не скажешь о Микасе. К тому же на карбовых Газелях был Микас 7.1, сейчас это редкий зверь, к нему еще ДПДЗ надо на карбюратор приделывать. Или ставьте уже инж, или МПСЗ (можно 1вариант, самое дешевое и простое в установке). Работает ненамного хуже, чем более дорогие варианты, поставить можно за полчаса.

Petro
24.12.2015, 15:50
Тільки для мікас 10,3 чи 10,3+, на інших не розуміюся.

Я зрозумів

Kvarz
24.12.2015, 15:59
Если предполагается постепенный переход на инж, то возможно это оптимальный переход.

Хотя, я не вижу профита от перехода на инж. Гораздо окупаемей связка мпсз/гбо.

Petro
24.12.2015, 16:00
Петро, выкиньте дурную идею из головы. МПСЗ тем и хороша, что онлайновый софт к ней бесплатный, чего не скажешь о Микасе. К тому же на карбовых Газелях был Микас 7.1, сейчас это редкий зверь, к нему еще ДПДЗ надо на карбюратор приделывать. Или ставьте уже инж, или МПСЗ (можно 1вариант, самое дешевое и простое в установке). Работает ненамного хуже, чем более дорогие варианты, поставить можно за полчаса.
Я того і почав з'ясовувати нюанси, а не кинувся купувати залізо, що хочу розібратись.

Хід думок приблизно такий

1 і 2 варіант МПСЗ не хочу. До покупки 4 морально і фінансово готовий, але з штифтом маховика засада. Якщо вскривати зчеплення і міняти маховик, то можна і інжекторний вкинути. Тоді і 3 варіант доступний. Але він дорожчий. Якщо брати 3 варіант, то може вже на модулі 2112 042.3705.. Тоді ціна зовсім не дитяча. Може тоді вкинути інжекторний маховик, поставити Мікас з датчиками і юзати його поки що як систему запалення. З часом доробити йому вприск.
при такому розкладі 7.1 - тупак. Якщо брати то 10.3

Володимир
24.12.2015, 16:06
Я зрозумівале з мікасом не все так просто буде, сам мікас дорогий, плюс проводка до нього, і датчик тиску в нього специфічний. Можливо під МПСЗ можна якось відмітчик чи з внутрішньої сторони шківа зробити, чи на шестерні РВ.

http://zaz.kiev.ua/forum/gallery/photobase/00208/00208-1262122362-579.jpg

Petro
24.12.2015, 16:26
але з мікасом не все так просто буде, сам мікас дорогий, плюс проводка до нього, і датчик тиску в нього специфічний. Можливо під МПСЗ можна якось відмітчик чи з внутрішньої сторони шківа зробити, чи на шестерні РВ.

http://zaz.kiev.ua/forum/gallery/photobase/00208/00208-1262122362-579.jpg
ОЛХ рулить

http://olx.ua/obyavlenie/mikas-10-3-s-provodkoy-IDgYdBa.html#15ced52d5f
800 грн з проводкою. 350 інжектоний маховик ми вчора бачили.+ транспорт+% ну нехай 1300. Що там залишається? Котушка і кілька датчиків? Тобто по грошах співмірно з МПСЗ. Зато є куди рости:D
На шестерні Р.В відмітчик то весело, але РВ крутиться вдвічі повільніше. Треба програмку правити

Володимир
24.12.2015, 16:57
ОЛХ рулить

http://olx.ua/obyavlenie/mikas-10-3-s-provodkoy-IDgYdBa.html#15ced52d5f
800 грн з проводкою. 350 інжектоний маховик ми вчора бачили.+ транспорт+% ну нехай 1300. Що там залишається? Котушка і кілька датчиків? Тобто по грошах співмірно з МПСЗ. Зато є куди рости:DНу я просто незнаю ціни МПСЗ. На фото мікас від уаза, бажано мати проводку від славути щоби стала як рідна.

Датчик тиску можна замовити в китаї такий щоби не думати куди вставити славутовський http://ru.aliexpress.com/item/MPX4250AP-SENSOR-ABS-PRESS-36-3-PSI-MAX/32330534876.html?spm=2114.03020208.3.1.CsckKI&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_2,sea rchweb201560_4

Я схожий замовляв собі для газу.

http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB1ZZBoIpXXXXcpXFXXq6xXFXXX1/MPX4250AP-SENSOR-ABS-PRESS-36-3-PSI-MAX.jpg_220x220.jpg

На шестерні Р.В відмітчик то весело, але РВ крутиться вдвічі повільніше. Треба програмку правитиПрограмку правити непотрібно, просто кількість зубів ділиться на два. Якщо є можливість нахаляву зробити такий відмітчик, то чого непопробувати.

Petro
24.12.2015, 17:12
Ну я просто незнаю ціни МПСЗ.
.

4 варіант - 2100, 3 -2600, але шків і кронштейн треба докупляти, або, як ми з'ясували, маховик. Тобто 2950
.
На фото мікас від уаза, бажано мати проводку від славути щоби стала як рідна.

Датчик тиску можна замовити в китаї такий щоби не думати куди вставити славутовський http://ru.aliexpress.com/item/MPX4250AP-SENSOR-ABS-PRESS-36-3-PSI-MAX/32330534876.html?spm=2114.03020208.3.1.CsckKI&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_2,sea rchweb201560_4

Я схожий замовляв собі для газу.

http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB1ZZBoIpXXXXcpXFXXq6xXFXXX1/MPX4250AP-SENSOR-ABS-PRESS-36-3-PSI-MAX.jpg_220x220.jpg
.
А по чому видно? Там пише, що проводка в комплекті Славути

Yurasvs
24.12.2015, 17:21
Петро, иногда появляются в продаже комплекты инжа по вкусной цене с битых, инвалидских машин и т.п. За те же деньги, что и дорогое МПСЗ.

Petro
24.12.2015, 17:25
Петро, иногда появляются в продаже комплекты инжа по вкусной цене с битых, инвалидских машин и т.п. За те же деньги, что и дорогое МПСЗ.

Ну, це взагалі ідеальний варіант

Kvarz
24.12.2015, 17:26
Инж в полном комплекте за 3000?

:no:. Не верю. Ценник от 5000 начинается. А учитывая что нужен еще маховик либо кронштейн, то еще выше.

И разве инвалидки выпускались инжекторные? Если и да то это была весьма ограниченная серия.

Kvarz
24.12.2015, 17:27
Петро, гбо планируется?

Володимир
24.12.2015, 17:54
А по чому видно? Там пише, що проводка в комплекті СлавутиЯ коменти пізніше прочитав, я дивився по наклейці на блоку керування.
Петро, иногда появляются в продаже комплекты инжа по вкусной цене с битых, инвалидских машин и т.п. За те же деньги, что и дорогое МПСЗ.100%, краще довше пошукати, і купити все в комплекті.
И разве инвалидки выпускались инжекторные? Если и да то это была весьма ограниченная серия.Після 2007 року всі інжекторні. Тут в темі про установку інжектора АндрійЗП саме з такої машини ставив інжектора, в нього навіть на маховику отвори не під таврійське зчеплення були, я так прикидав по отворам, то під щеплення від 2108.

Petro
24.12.2015, 18:26
Петро, гбо планируется?

Машина з заводу з ГБО. Єдине, що попередній власник зняв редуктор. Я доставив Томасетто АТ-07. Правда ще не відрегулював. Поки катаюсь на бензі

Yurasvs
24.12.2015, 18:31
Если планируется оставить ГБО 1 поколения, смысла в инже нет.

Petro
24.12.2015, 18:39
Если планируется оставить ГБО 1 поколения, смысла в инже нет.

В чому різниця між 1 і2 поколунням ГБО?

Kvarz
24.12.2015, 18:39
Собственно говоря, имея на борту гбо (да хоть какое), вообще не вижу смысла в инжекторе.
В том плане, что окупаемость - 0.

МПСЗ ваше все, и если честно, как на меня, первого поколения хватает по за глаза.
Собственно говоря, на чем я и остановился.

Petro
24.12.2015, 18:43
Собственно говоря, имея на борту гбо (да хоть какое), вообще не вижу смысла в инжекторе.
В том плане, что окупаемость - 0.

МПСЗ ваше все, и если честно, как на меня, первого поколения хватает по за глаза.
Собственно говоря, на чем я и остановился.

Ну я, власне через ГБО і зацікавився системо яка б регулювала кути запалення в затежності від типу пального. Глибоко апгрейдитись до інжектора в планах не було. Питання в тому, що якщо по грошах різниця не велика то чому б і ні:)

Kvarz
24.12.2015, 18:53
Тю, так вам первого варианта хватит. Искра когда надо, стабильность, гибкость.

Чи собрать вам плату по дешевке? Вам останется дело за малым - корпус, провода, переделка трамблера, приобретение ДАД, трубки и мелочевка;-).

Володимир
24.12.2015, 18:53
Ну я, власне через ГБО і зацікавився системо яка б регулювала кути запалення в затежності від типу пального. Глибоко апгрейдитись до інжектора в планах не було. Питання в тому, що якщо по грошах різниця не велика то чому б і ні:)Якщо таки надумаєш ставити мікас, то бери тільки з плюсом, в ньому можна робити дворежимку.

Petro
24.12.2015, 19:04
Тю, так вам первого варианта хватит. Искра когда надо, стабильность, гибкость.

Чи собрать вам плату по дешевке? Вам останется дело за малым - корпус, провода, переделка трамблера, приобретение ДАД, трубки и мелочевка;-).

А під 4 варіант плату зберете?

Kvarz
24.12.2015, 19:33
Опыта нет. А экспериментировать на чужой шкуре, сами понимаете - не стоит.

Вот первых я сделал в своей жизни не мало.

СБорисов
25.12.2015, 22:06
Опыта нет. А экспериментировать на чужой шкуре, сами понимаете - не стоит.

Какой там опыт, нажимай да дуй... ПП, проц прошить, собрать, Вам за вечер, проводку еще за вечер.
В варианте 1 геморой с установкой УоЗ начального, в остальных только проверка правильного "0" угла, остальное нарисуется само с нашей помощью.

Kvarz
25.12.2015, 22:22
Я лично осведомлен с проблемами синхронизации датчиков с контролером мпсз на 2-4 варианте.
Очень важна обвязка оу. Один неверный шаг, и контролер повисает на 2200-2500 оборотах.
Да и проблем с зимним пуском хватает.

У меня валяется плата 2-4 варианта собственной разработки. когда установил себе, понял, что первый вариант, это мое;).

СБорисов
25.12.2015, 23:02
Делал 1, потом уже 2-4, провод до датчиков не экранированный, не витой, обычный НВ-0.5, со многими нарушениями правил монтажа подобных схем, если бы не эта долбанная заваруха уже стоял бы 60-2. И крутится до отсечки, и едет легко, если искать причины их будет миллион, если их преодолевать они не будут мешать.

Kvarz
25.12.2015, 23:05
Может просто многие не замечают мелочей;)?

кук
26.12.2015, 14:57
А никто не прикидывал- шайбу такую 60-2 разместить между шкивами КВ, места нет там? Тот же ДХ вполне там может разместиться. Не?

Petro
26.12.2015, 16:27
Тут Володимир цікавіше підказав: на зірочку РВ шайбу виготовити. Правда треба виготовляти 60-2-60-2 ;-)

Vaejovis spinigeris
26.12.2015, 17:14
Тут Володимир цікавіше підказав: на зірочку РВ шайбу виготовити. Правда треба виготовляти 60-2-60-2 ;-)

Тоді буде теж саме що трамблер(1варіант)
Тут головне обійти распредвал.

Yurasvs
26.12.2015, 18:07
А никто не прикидывал- шайбу такую 60-2 разместить между шкивами КВ, места нет там? Тот же ДХ вполне там может разместиться. Не?

Вы имеете в виду отрезать зубчатый венец от зубастого шкива, открутить генераторный и подложить под него? Я правильно понял? Тогда нужно промежуточную шайбу вытачивать для центровки, ланосовский шкив конусом идет, в отрезанном венце получится большая дырка. Кронштейн для датчика тоже придется тогда переделывать... ДХ с таким шкивом не применяется, там индуктивный датчик с магнитным сердечником.

Yurasvs
26.12.2015, 18:14
Я лично осведомлен с проблемами синхронизации датчиков с контролером мпсз на 2-4 варианте.
Очень важна обвязка оу. Один неверный шаг, и контролер повисает на 2200-2500 оборотах.
Да и проблем с зимним пуском хватает.

У меня валяется плата 2-4 варианта собственной разработки. когда установил себе, понял, что первый вариант, это мое;).
Какие проблемы с обвязкой? Делайте ее по схеме 5-го Января, а вместо 78L05 ставьте LP2950, тогда будет работать железно в любой мороз.

кук
26.12.2015, 18:19
Вы имеете в виду отрезать зубчатый венец от зубастого шкива, открутить генераторный и подложить под него? Я правильно понял? Тогда нужно промежуточную шайбу вытачивать для центровки, ланосовский шкив конусом идет, в отрезанном венце получится большая дырка. Кронштейн для датчика тоже придется тогда переделывать... ДХ с таким шкивом не применяется, там индуктивный датчик с магнитным сердечником.

Не, Юра, я имел в виду просто промежуточную шайбу с зубцами, сейчас это не так и сложно, хоть лазер моисеичем сделать, втиснутую между шкивом ГРМ и генератора, неужели под кожухом места не найдется?

Yurasvs
26.12.2015, 18:29
Шайба из листового металла толщиной миллиметра 2..3, вырезанная лазером таки да, это мысль. Единственное, она должна быть бОльшего диаметра, чем окружающие ее железки , чтобы зубья торчали, иначе сигнал ослабнет. Еще может стать некоторой проблемой поиск маленького датчика, который туда влезет. Такие бывают на некоторых иномарках. В принципе можно распотрошить какое-нибудь маломощное реле и использовать от него обмотку, на хвост прицепить ему неодимовый магнитик или просто подмагничивание постоянным током сделать.

кук
26.12.2015, 18:44
Юра, вспомни датчик, он же коммутатор от вентилятора кампутёра, не проблема и оптопары, полно их всяких- и на просвет, и на отражение.
Если на чудном немецком Баркас-1000 они прекрасно и долго служат в системе трехкатушечного зажигания, что мешает им тут работать?

Yurasvs
26.12.2015, 19:01
Оптику однозначно нет, ее надо хорошо защищать от грязи. Холлу питание нужно, да и сигнал там не такой, как с обмотки, софт для шкива 60-2 может его некорректно понимать. Обмотка реле - нормальное решение.

кук
26.12.2015, 19:11
Подожди, а как в других, разве на торце КВ со стороны шкивов не ДХ, сложно не два, а три провода при существенной большей помехоустойчивости? Оптопара у немцев работает до сих пор, однако.

СБорисов
26.12.2015, 22:45
Не ломайте голову, фри версия не поддерживает 60-2, а покупать ту версию которая поддерживает 60-2 или делать секу не все в состоянии, у Славы или МaYa купить?
Разметить реперный шкив просто: берется диаметр чуть больше 140 с чем то миллиметров и засверливается сверлом 3 мм с шагом 6 мм лишнее можно болгаркой выбрать, получается довольно точно, нужно просто знать что ты делаешь, выломал потом 2 зуба и репер готов. Ну на лазере тоже можно, но дорого, соизмеримо с покупкой заводских деталей, проходил это лет 5 назад. Проще ставить 2 шторки и ДФ от инжа, те же яйца но в профиль, и работает с прошивкой для ДХ, делал несколько работает пестня, http://tavria.org.ua/forum/picture.php?albumid=168&pictureid=2733
примерно вот так.

Petro
26.12.2015, 22:48
Шайба из листового металла толщиной миллиметра 2..3, вырезанная лазером таки да, это мысль. Единственное, она должна быть бОльшего диаметра, чем окружающие ее железки , чтобы зубья торчали, иначе сигнал ослабнет. Еще может стать некоторой проблемой поиск маленького датчика, который туда влезет. Такие бывают на некоторых иномарках. В принципе можно распотрошить какое-нибудь маломощное реле и использовать от него обмотку, на хвост прицепить ему неодимовый магнитик или просто подмагничивание постоянным током сделать.

Таки ідея. Можна вирізати і на той же шків ремня генератора вінець одіти

Yurasvs
26.12.2015, 22:53
А пальцы не отрубит невзначай? Страшноватенько выглядит. 60 отверстий сверлить сверлом, а затем болгарить... Слишком прямые руки надо иметь. Если диск 60-2, то делать СЕКУ конечно, она круче намного и сделана на моей любимой АТМеге8, а не на противном ПИКе.

СБорисов
26.12.2015, 23:07
На фото прототип, потом он был заменен на более толстый металл и его стало намного меньше. На фото видна решетка авто на котором это стоит, М-407, во время пробного заезда была "положена" стрелка спидометра, а в последствии и двигатель, который не выдержал нагрузки... Ну то такая история криворукие мотористы не могут собрать в 3 раз мотор по чему то и грешат на электронику.

кук
27.12.2015, 09:58
Еще, а почему не вспомнить совковую МС 2713-02, там импульсы НО брали со штифта на маховике, у угловые импульсы от венца?

Kvarz
27.12.2015, 10:36
Так это и есть 2 и 4 вариант мпсз.

СБорисов
27.12.2015, 10:46
Еще, а почему не вспомнить совковую МС 2713-02, там импульсы НО брали со штифта на маховике, у угловые импульсы от венца?

Вопрос не в штифте, а снять или не снимать шкив КВ для приварки штифта.

кук
27.12.2015, 11:01
Это ясно, но если там он есть, на кой возиться? Тем более- шкив чугуниевый может быть

СБорисов
27.12.2015, 11:16
Василич! Ну оно тебе надо... Ну человека надо бодрить чтоб он не знал куда бежать, а потом тепленького и развести, к кому он в руки и попадет.

кук
27.12.2015, 11:25
Ша, молчу! Ономининада!

Володимир
27.12.2015, 12:36
А никто не прикидывал- шайбу такую 60-2 разместить между шкивами КВ, места нет там? Тот же ДХ вполне там может разместиться. Не?Там металічний кожух ремня ГРМ буде заважати, хіба що трохи вирізати, тому і запропонував розмістити на РВ. Можна на помпу прикріпити відмітчик, місця повинно хватити.

http://i.ytimg.com/vi/Sf19I6n7FYU/hqdefault.jpg

Petro
30.12.2015, 15:08
Після довгих роздумів, консультацій і пошуків був куплений Б.у комплект МПСЗ 3 варіант в наступній комплектації:
- блок МПСЗ
-модуль ВАЗ 2112 042.3705
-Кронштейн під ВАЗ 2112 042.3705
- ДКВ
-Кроннтейн ДКВ
-Шків 60-2
-ВВ проводи
-шнур підключення до ноута
-Б.К
Все продавалось гамузом. Прайс 2100 + транспорт +% за переказ грошей, разом 2212. Буду розбиратись з підключенням так як на проводці є незрозуміла релюшка з позначками "+", "-", "Тах" і 4 контакт йде на малий роз'єм МПСЗ. А також з великого роз'єма МПСЗ контакт "Вибор +12 бензина"

СБорисов
30.12.2015, 22:07
Все та зрозумило... как написано так и цепляйте, тах вам не нужен, пока, выбор бенза тоже. Поздравляю...

Petro
30.12.2015, 22:53
Все та зрозумило... как написано так и цепляйте, тах вам не нужен, пока, выбор бенза тоже. Поздравляю...

Дякую за вітання. Про тах мені вже Прімус розказав як і про вибір бенза. Воно якраз потрібне бо ж ГБО. Хотів завтра інсталячити, але щось горло затягує. Доведеться відкласти. Неохота завтра промерзнути і провалятися всі свята з застудою

СБорисов
30.12.2015, 23:44
У нас как никогда -10 и снежок, а до этого +5... как то да надо поберечься. В лс посмотри.

shatunov1994
09.03.2018, 12:21
Блин и хочется и колется. Но дорого ж((