![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Одесса
Возраст: 46
Сообщений: 1,747
Машина: Молодой Кошак
Длина: 9070мкм
Диаметр: 33мм
|
Осталось только взять в руки ВД-40 и на заведенном пшикать на все возможные места подсосов, чтобы вычислить
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Треба методично по порядку перевірити всі запропоновані варіанти, жодного не відкидаючи: нижня площина, осі заслонок, діафрагма пускового, але в першу чергу - зазор у вторинній камері, бо зазор "на око" може виглядати нормальним в дуже широких межах.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Цитата:
если не тяжело по вашей точке зрения скажи как мне проверить зазор не снимая с автомобиля карбюратор что бы уже вариант с заслонками отпал .. Спасибо... |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Цитата:
Ну я одного разу робив так: на таврії не могли відрегулювать ХХ і у мене виникла підозра, що хазяїн авти крутив гвинт ДЗ 2 камери. То я розклепав гвоздіка, загнув його кінчик буквою Г, щоб можна було підлізти до упорного гвинта знизу і, помітивши його початкове положення, почав викручувать. Проблема виявилась в іншому (підсос через вакуумний підсилювач), то я гвинта поставив у його початкове положення. Можете і ви попробувать такий варіант, головне, щоб зазор трошки залишився, щоб бензин, вприснутий прискорювачем, висмоктувався з вторинної камери. А не поможе - вернете гвинт на місце. І все ж перевірте підсмоктування через діафрагму пускового і стик карба і колектора.
|
|
|
|
|