ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 16.06.2011, 19:58   #1
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

Один умелец поставил туда электроклапан с управлением от дополнительного канала МПСЗ, условия открытия подбираются программно.
Yurasvs вне форума  
Старый 16.06.2011, 21:34   #2
locos
 
Адрес: Одесса
Возраст: 46
Сообщений: 1,747
Машина: Молодой Кошак
Длина: 9070мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Yurasvs Посмотреть сообщение
Один умелец поставил туда электроклапан с управлением от дополнительного канала МПСЗ, условия открытия подбираются программно.
Класс! Сам выбираешь расход воздуха (читай разряжение) при котором открывается ЭМР. Супер. Хочешь мощи или экономии - пожалуйста, кнопки нажал на БК и готово
locos вне форума  
Старый 16.06.2011, 22:34   #3
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Була і у мене мисля поставить ЕМК на кришку економайзера, тим більше, що у мене є вакуумне реле, що піддається регулюванню (а от МПСЗ нема). Це дало б можливість і індикатор зробить, і режими "тіпа економ" і "тіпа спорт" , але опять же - зараз не до тюнінха, немає часу. А індикатор я думав зробить так: розсвердлить трошки 3 отвори для гвинтів у кришці ЕМР так, щоб в них пройшли гвинти кріплення з термоусадочним кембриком. Кембрика треба на товщину кришки. Ну і текстолітові шайби на гвинти. Таким чином ми ізолюємо кришку ЕМР від корпуса карба. Але з кришкою контактує всередині пружина, яка тисне на тарілку діафрагми. Коли клапан відкривається, шток діафрагми контактує з кулькою клапана і на кришці зявляється маса. Таким чином переробок мінімум, герметичність не порушується. Під шайбу на гвинті підкладається клема, яка контактує з кришкою ЕМР і з якої при відкриванні клапана знімається "-". "+" можна взять з котушки запалення і підключить до слаботочного світлодіода на 12 В. Ну і ще один момент - трохи непокоїть електроіскрова ерозія кульки клапана ЕМР. Тому я думав на виступ клапана, той, що зі шліцом (дехто думає, що під викрутку ) одягти тонеееесеньку пружинку, яка практично не перешкоджатиме діафрагмі, але вступатиме в контакт з тарілкою діафрагми трошки раніше, ніж шток діафрагми торкнеться кульки.
Коротше, конструкція є, технологія продумана, зробить нема часу. Якщо хтось зацікавиться і зробить - відпишіться, як працює, цікаво. Може колись зроблю і сам.
Michurin вне форума  
Закрытая тема

Метки
глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 04:00. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.