![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Заміна:
— радіатор Luzar — радіатор пічки LSA — патрубки нижні+хомути — помпа Metelli 24-0088 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Стара заводска помпа разбірна, протікав сальнік (від помпи ВАЗ 2101 ціна 10 грн.), але при зняті крильчатка яка була посажена на гарячу, не витримала и самознищилась) Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн. Ціна питання: 700 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 11.11.2014 в 10:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Вирізав и замінив прокладки карбюратора. Використовував електротехнічний картон і пароніт. Також замінив резинки жекльора ХХ і гвинта якості (підходять від класики). Ремкомплект в мережі — 150 грн. (три прокладки бумажні і набір резинок). Мені все обійшлось 2 грн. за резинки (взяв з запасом))). Також все продуто компресором.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання 2 гривні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову). Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка. Шторку кріпив до площадки грузиків. Живлення і управління: — комутатори VTN 3260.3734 — котушки ЗМЗ 406 — ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі) Виточена бронзова втулка для фіксації вала. Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись. https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання: 400 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Пофарбував корпуса фар в середині. Вскривав фари за допомогою шовкової нитки. В кутку корпуса фари біля скла зробив отвір через який просунув нитку. Далі поступальними рухами розрізав герметик. На першій фарі пробував різні методи, витратив три години. Другу вскрив за дві хвилини))) Ну далі мийка, сушка, обезжирюванння і фарбування. Клеїв акваріумним силіконом.
![]() ![]() Ціна питання: 0 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Перед зимою вирішив перебрати передок. Підшипники ступиць вже посиніли), стійки стандарт с честю витримали 88 тис.км не кращих доріг і потекли. Також підтвердилось підозріння, що буфера разбиті (їх взагалі не було)). Правий тормозний шланг тримався тільки на нитці всередині нього. Тормозні диски були не сильно зношені, але в формі еліпса.
Стійки, опори, буфера брав на detali.zp, порадувала оперативність і якість упаковки. Підшипники, бачок, болти, шайби і інші дрібниці брав на zapchastizaz, оперативно, але упаковано хріново. Заміна: — стійки Агат спорт, — буфера, — підшипники ступиць Euroex, — права шарова, — опори, — томозні шланги, — бачок ГТЦ, — фланці і тормозні диски нового зразка (б/у), — колодки. Ремонт: — передні тормозні циліндри. Встановлено: — реле двірника. — шахта магнітоли. ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання: 1775 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Крымский модератор
|
Классно все получилось, вот только с трамблером не совсем все понял. Понравилась замутка с воздуханом. Где и почем брал помпу, а то я смотрю на свою и чувствую что ее тоже скоро придется менять. И интересно как ты ездил с такими вот тормозами.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
:"Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн." - заказував на екзісті. На помпі є технологічні отвори, коли сальніку 3,14здєц, через них тече тосол. Тормоза були нормальні, але їм ще не довго лишалось
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|