ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 22.05.2013, 12:27   #76
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Знову прибори.

Раніше зробив приборку з спідометром і тахометром 2106. Потім хотів змінити шкали, тому вона і валялась дома. Нещодавно захотів втулити тахометр в стандартну приборку, ну і понеслось:












При установці тахометра, не зміщувати пружини під стрілкою!!!
Плату тахометра виніс окремо. Підсвітка постійна при ввімкнені запалювання. Світлодіодна біла стрічка.
Дякую тому хто винайшов ізострічку, ну ніяк без неї.
Фотографував на чайнафон - Lenovo.
Планую заміну шкали спідометра, поки буде стандарт.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2013 в 09:02.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.05.2013, 20:46   #77
Krim4anen
Крымский модератор
 
Krim4anen
 
Адрес: Николаев
Возраст: 47
Сообщений: 5,332
Машина: TOYOTA CARINA II 1991р.
Длина: 129660мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Krim4anen с помощью ICQ Отправить сообщение для Krim4anen с помощью Skype™
По умолчанию

А как работают указатели температуры и топлива, или они родные остались?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701
Krim4anen вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.05.2013, 22:13   #78
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Показометри.

Цитата:
Сообщение от Krim4anen Посмотреть сообщение
А как работают указатели температуры и топлива, или они родные остались?
Так, показометри рідні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.05.2013, 23:38   #79
Krim4anen
Крымский модератор
 
Krim4anen
 
Адрес: Николаев
Возраст: 47
Сообщений: 5,332
Машина: TOYOTA CARINA II 1991р.
Длина: 129660мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Krim4anen с помощью ICQ Отправить сообщение для Krim4anen с помощью Skype™
По умолчанию

Ясно, спасибо.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701
Krim4anen вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.06.2013, 20:22   #80
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Карбюратор Weber 32 MGV 38

В мене встановлений карб. Weber 32 MGV 38 (він же 32 ICEV, з деякими відмінностями). Так як відсутня "маслопомийка" і походу за 60000 він чистився один раз, вирішив зробити чистку. Ремкомплекту у мене небуло, тому повністю не розбирав.
Зняв нижню частину і дросельну заслонку, викрутив жекльор хх. Промивав з допомогою двох балонів "розїдайки" RANWAY R6801.
Після зняття і огляду, виявив забиті: вакуумний канал вентиляції картерних газів (прийшлось пробивати мандреном), всі (4) перехідних отвори емульсийного каналу холостого ходу (ті що виходять біля заслонки). А також відкручений кулачок прискорюючого насоса.

При установці жекльор хх закручувати не до упора, а так щоб канал в жекльорі співпав з каліброваним повітряним каналом! інакше мотор буде глохнути на хх. Регулювати при роботі.
В результаті гвинт якості скрутив на 1,5 оберти, а кількості закручений тільки на півоберта.
Холостий хід рівний, по тахометру 800 обертів. Чого і добивався)))
Кому цікаво конструкція і настройка карбюраторів рекомендую подивитись відео цих людей:
www.youtube.com/user/karbnail
www.youtube.com/user/WerwWolf666

Ціна питання: 60 гривень.


__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2013 в 09:05.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.08.2013, 08:59   #81
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Впуск.

Так як кріплення стандартної каструлі мене не влаштовувало, до того ж резинка ущільнення порвалась в хлам, вирішив "заколхозити" фільтр 2112.
















Всі шви заробляв холодною сваркою.
Результат:
-кращий доступ до свічок та карбьюратора,
-більша площа фільтруючого елементу,
-динаміка на високих обертах,
-легкий і швидкий демонтаж.

Ціна питання - 145 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:46. Причина: Добавил фото.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.08.2013, 20:18   #82
Krim4anen
Крымский модератор
 
Krim4anen
 
Адрес: Николаев
Возраст: 47
Сообщений: 5,332
Машина: TOYOTA CARINA II 1991р.
Длина: 129660мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Krim4anen с помощью ICQ Отправить сообщение для Krim4anen с помощью Skype™
По умолчанию

Красиво все получилось, вот только я не понял как вы закрепили на карбюраторе черепаху?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701
Krim4anen вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.08.2013, 20:35   #83
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Krim4anen Посмотреть сообщение
Красиво все получилось, вот только я не понял как вы закрепили на карбюраторе черепаху?
Якось так:
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:45. Причина: Добавил фото.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 09:56   #84
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Ремонт стартера CAJAVEC ST-085 2

Стартер CAJAVEC ST-085 2, виготовлений в Чехо-Словакії. Запчастин нема, інформації про нього мало.
Причина ремонту: бендікс не рухався.
Відповідь на питання — чому не поміняв? — 12 зубів 12 шліців, три болта кріпленння стартера. Нічого схожого не знайшов.

Бендікс до реанімації. Як було.


Характеристика бендікса:
Довж. — 68 мм
Ширина — 48 мм
Зовн. діаметр шестерні — 30 мм
Внутр. діаметр шестерні — 12 мм
Зубів — 12
Шліців — 12

Після розборки вияви що стартер в нормальному стані, але упорів вилки бендікса вже нема.

Вилки: з ліва — стара без упорів, з права — нова уазівська.


Вилка і якір з бендіксом.

Колись ремонтував стартер УАЗа, і тепер помівтив, що вилки схожі. Вирішив подружити вилку УАЗа і бендікс CAJAVEC.


Також схрестив бендікси.







Донор — стартер УАЗ 62.3708
Все встановлено і чудово працює.

Ціна питання: 0 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 10:04   #85
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Система охолодження.

Заміна:
— радіатор Luzar
— радіатор пічки LSA
— патрубки нижні+хомути
— помпа Metelli 24-0088






Стара заводска помпа разбірна, протікав сальнік (від помпи ВАЗ 2101 ціна 10 грн.), але при зняті крильчатка яка була посажена на гарячу, не витримала и самознищилась)
Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн.

Ціна питання: 700 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 11.11.2014 в 10:07.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 10:11   #86
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Заміна прокладок Weber.

Вирізав и замінив прокладки карбюратора. Використовував електротехнічний картон і пароніт. Також замінив резинки жекльора ХХ і гвинта якості (підходять від класики). Ремкомплект в мережі — 150 грн. (три прокладки бумажні і набір резинок). Мені все обійшлось 2 грн. за резинки (взяв з запасом))). Також все продуто компресором.







Ціна питання 2 гривні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 10:27   #87
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Двохконтурне запалювання на основі трамблера ВАЗ.

Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову).
Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка.
Шторку кріпив до площадки грузиків.

Живлення і управління:
— комутатори VTN 3260.3734
— котушки ЗМЗ 406
— ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі)
Виточена бронзова втулка для фіксації вала.
Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись.

https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw






















Ціна питання: 400 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 10:34   #88
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Фарбування корпусів фар.

Пофарбував корпуса фар в середині. Вскривав фари за допомогою шовкової нитки. В кутку корпуса фари біля скла зробив отвір через який просунув нитку. Далі поступальними рухами розрізав герметик. На першій фарі пробував різні методи, витратив три години. Другу вскрив за дві хвилини))) Ну далі мийка, сушка, обезжирюванння і фарбування. Клеїв акваріумним силіконом.




Ціна питання: 0 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 10:42   #89
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Передня підвіска. Перебор)

Перед зимою вирішив перебрати передок. Підшипники ступиць вже посиніли), стійки стандарт с честю витримали 88 тис.км не кращих доріг і потекли. Також підтвердилось підозріння, що буфера разбиті (їх взагалі не було)). Правий тормозний шланг тримався тільки на нитці всередині нього. Тормозні диски були не сильно зношені, але в формі еліпса.
Стійки, опори, буфера брав на detali.zp, порадувала оперативність і якість упаковки.
Підшипники, бачок, болти, шайби і інші дрібниці брав на zapchastizaz, оперативно, але упаковано хріново.
Заміна:
— стійки Агат спорт,
— буфера,
— підшипники ступиць Euroex,
— права шарова,
— опори,
— томозні шланги,
— бачок ГТЦ,
— фланці і тормозні диски нового зразка (б/у),
— колодки.
Ремонт:
— передні тормозні циліндри.
Встановлено:
— реле двірника.
— шахта магнітоли.






Ціна питання: 1775 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.11.2014, 12:53   #90
Krim4anen
Крымский модератор
 
Krim4anen
 
Адрес: Николаев
Возраст: 47
Сообщений: 5,332
Машина: TOYOTA CARINA II 1991р.
Длина: 129660мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Krim4anen с помощью ICQ Отправить сообщение для Krim4anen с помощью Skype™
По умолчанию

Классно все получилось, вот только с трамблером не совсем все понял. Понравилась замутка с воздуханом. Где и почем брал помпу, а то я смотрю на свою и чувствую что ее тоже скоро придется менять. И интересно как ты ездил с такими вот тормозами.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701
Krim4anen вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.11.2014, 09:52   #91
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Krim4anen Посмотреть сообщение
Классно все получилось, вот только с трамблером не совсем все понял. Понравилась замутка с воздуханом. Где и почем брал помпу, а то я смотрю на свою и чувствую что ее тоже скоро придется менять. И интересно как ты ездил с такими вот тормозами.
Що з трамблером не ясно, поясню.
:"Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн." - заказував на екзісті.
На помпі є технологічні отвори, коли сальніку 3,14здєц, через них тече тосол.
Тормоза були нормальні, але їм ще не довго лишалось
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.11.2014, 11:03   #92
zefvs
 
zefvs
 
Адрес: Украина
Сообщений: 189
Машина: ЗАЗ 1102 - 2003 г.в.
Длина: 1310мкм
Диаметр: 28мм
По умолчанию

где и почем покупал фланцы н.о.?
zefvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2014, 10:13   #93
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от zefvs Посмотреть сообщение
где и почем покупал фланцы н.о.?
у нас на авторинку, б.у. диски і фланці - 300 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:35   #94
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все)

Давно не писав. Що зроблено:
-встановив захист двигуна, замінив вихлоп. Захист кріпив на двосторонні болти для зручності демонтажу






-пережив одну п'ятницю 13-того))
Їду значить на роботу (везу начальниці вазон на день народження), йде дощ. Зупинився на ж/д переїзді, бачу дивний димок з під капота

одразу промайнули погані думки, що вогнегасник в багажнику))

Швидко скинув клему і поніс вазон під дощем на роботу))
А це те чим я займався на другий день:








Причиною були дроти від "лягушки" задньої передачі, які відломались і коротили на КПП. Викинув трохи лишніх дротів які нікуди не йшли.
Продовження в наступному пості.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:43   #95
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все)

Замінив усі сайленти. Використовував набір з шматків труб різного діаметру та свинячий жир (в народі смалець)). Трохи компенсував просівші передні пружини, поставив по дві проставки.










__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:51   #96
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все) WEBER

Якось помітив, що під капотом трохи чути бензином. Вирішив зняти кришку карба. Коли зняв помітив відломане вухо поплавка. Ремонтував епоксідкою.

Але не став надіятись на епоксідку, почав шукати заміну. Знайшов аж два)) Ще з заводскими прокладками, одразу поміняв кришку.

__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2015, 21:32   #97
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Техогляд ШРУСів і приводів.


Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП.
Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти.
Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147.

Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним)))
Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі WTF?

а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину.











Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002.

Стояв схожий на birth 3384.

Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе.
Машинка до зими готова.

Price tag: 600 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 04.11.2015 в 21:35.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 02:59. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.