![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#76 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Раніше зробив приборку з спідометром і тахометром 2106. Потім хотів змінити шкали, тому вона і валялась дома. Нещодавно захотів втулити тахометр в стандартну приборку, ну і понеслось:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() При установці тахометра, не зміщувати пружини під стрілкою!!! Плату тахометра виніс окремо. Підсвітка постійна при ввімкнені запалювання. Світлодіодна біла стрічка. Дякую тому хто винайшов ізострічку, ну ніяк без неї. Фотографував на чайнафон - Lenovo. Планую заміну шкали спідометра, поки буде стандарт.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2013 в 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Крымский модератор
|
![]()
А как работают указатели температуры и топлива, или они родные остались?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Так, показометри рідні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Крымский модератор
|
![]()
Ясно, спасибо.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
В мене встановлений карб. Weber 32 MGV 38 (він же 32 ICEV, з деякими відмінностями). Так як відсутня "маслопомийка" і походу за 60000 він чистився один раз, вирішив зробити чистку. Ремкомплекту у мене небуло, тому повністю не розбирав.
Зняв нижню частину і дросельну заслонку, викрутив жекльор хх. Промивав з допомогою двох балонів "розїдайки" RANWAY R6801. Після зняття і огляду, виявив забиті: вакуумний канал вентиляції картерних газів (прийшлось пробивати мандреном), всі (4) перехідних отвори емульсийного каналу холостого ходу (ті що виходять біля заслонки). А також відкручений кулачок прискорюючого насоса. При установці жекльор хх закручувати не до упора, а так щоб канал в жекльорі співпав з каліброваним повітряним каналом! інакше мотор буде глохнути на хх. Регулювати при роботі. В результаті гвинт якості скрутив на 1,5 оберти, а кількості закручений тільки на півоберта. Холостий хід рівний, по тахометру 800 обертів. Чого і добивався))) Кому цікаво конструкція і настройка карбюраторів рекомендую подивитись відео цих людей: www.youtube.com/user/karbnail www.youtube.com/user/WerwWolf666 Ціна питання: 60 гривень. ![]() ![]() ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2013 в 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Так як кріплення стандартної каструлі мене не влаштовувало, до того ж резинка ущільнення порвалась в хлам, вирішив "заколхозити" фільтр 2112.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Всі шви заробляв холодною сваркою. Результат: -кращий доступ до свічок та карбьюратора, -більша площа фільтруючого елементу, -динаміка на високих обертах, -легкий і швидкий демонтаж. Ціна питання - 145 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:46. Причина: Добавил фото. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Крымский модератор
|
![]()
Красиво все получилось, вот только я не понял как вы закрепили на карбюраторе черепаху?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:45. Причина: Добавил фото. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Стартер CAJAVEC ST-085 2, виготовлений в Чехо-Словакії. Запчастин нема, інформації про нього мало.
Причина ремонту: бендікс не рухався. Відповідь на питання — чому не поміняв? — 12 зубів 12 шліців, три болта кріпленння стартера. Нічого схожого не знайшов. Бендікс до реанімації. Як було. ![]() Характеристика бендікса: Довж. — 68 мм Ширина — 48 мм Зовн. діаметр шестерні — 30 мм Внутр. діаметр шестерні — 12 мм Зубів — 12 Шліців — 12 Після розборки вияви що стартер в нормальному стані, але упорів вилки бендікса вже нема. ![]() Вилки: з ліва — стара без упорів, з права — нова уазівська. ![]() Вилка і якір з бендіксом. Колись ремонтував стартер УАЗа, і тепер помівтив, що вилки схожі. Вирішив подружити вилку УАЗа і бендікс CAJAVEC. ![]() Також схрестив бендікси. ![]() ![]() ![]() ![]() Донор — стартер УАЗ 62.3708 Все встановлено і чудово працює. Ціна питання: 0 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Заміна:
— радіатор Luzar — радіатор пічки LSA — патрубки нижні+хомути — помпа Metelli 24-0088 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Стара заводска помпа разбірна, протікав сальнік (від помпи ВАЗ 2101 ціна 10 грн.), але при зняті крильчатка яка була посажена на гарячу, не витримала и самознищилась) Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн. Ціна питання: 700 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 11.11.2014 в 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Вирізав и замінив прокладки карбюратора. Використовував електротехнічний картон і пароніт. Також замінив резинки жекльора ХХ і гвинта якості (підходять від класики). Ремкомплект в мережі — 150 грн. (три прокладки бумажні і набір резинок). Мені все обійшлось 2 грн. за резинки (взяв з запасом))). Також все продуто компресором.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання 2 гривні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову). Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка. Шторку кріпив до площадки грузиків. Живлення і управління: — комутатори VTN 3260.3734 — котушки ЗМЗ 406 — ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі) Виточена бронзова втулка для фіксації вала. Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись. https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання: 400 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Пофарбував корпуса фар в середині. Вскривав фари за допомогою шовкової нитки. В кутку корпуса фари біля скла зробив отвір через який просунув нитку. Далі поступальними рухами розрізав герметик. На першій фарі пробував різні методи, витратив три години. Другу вскрив за дві хвилини))) Ну далі мийка, сушка, обезжирюванння і фарбування. Клеїв акваріумним силіконом.
![]() ![]() Ціна питання: 0 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Перед зимою вирішив перебрати передок. Підшипники ступиць вже посиніли), стійки стандарт с честю витримали 88 тис.км не кращих доріг і потекли. Також підтвердилось підозріння, що буфера разбиті (їх взагалі не було)). Правий тормозний шланг тримався тільки на нитці всередині нього. Тормозні диски були не сильно зношені, але в формі еліпса.
Стійки, опори, буфера брав на detali.zp, порадувала оперативність і якість упаковки. Підшипники, бачок, болти, шайби і інші дрібниці брав на zapchastizaz, оперативно, але упаковано хріново. Заміна: — стійки Агат спорт, — буфера, — підшипники ступиць Euroex, — права шарова, — опори, — томозні шланги, — бачок ГТЦ, — фланці і тормозні диски нового зразка (б/у), — колодки. Ремонт: — передні тормозні циліндри. Встановлено: — реле двірника. — шахта магнітоли. ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання: 1775 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Крымский модератор
|
![]()
Классно все получилось, вот только с трамблером не совсем все понял. Понравилась замутка с воздуханом. Где и почем брал помпу, а то я смотрю на свою и чувствую что ее тоже скоро придется менять. И интересно как ты ездил с такими вот тормозами.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
:"Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн." - заказував на екзісті. На помпі є технологічні отвори, коли сальніку 3,14здєц, через них тече тосол. Тормоза були нормальні, але їм ще не довго лишалось ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Адрес: Украина
Сообщений: 189
Машина: ЗАЗ 1102 - 2003 г.в.
Длина: 1310мкм
Диаметр: 28мм
|
![]()
где и почем покупал фланцы н.о.?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
у нас на авторинку, б.у. диски і фланці - 300 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Давно не писав. Що зроблено:
-встановив захист двигуна, замінив вихлоп. Захист кріпив на двосторонні болти для зручності демонтажу ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -пережив одну п'ятницю 13-того)) Їду значить на роботу (везу начальниці вазон на день народження), йде дощ. Зупинився на ж/д переїзді, бачу дивний димок з під капота ![]() одразу промайнули погані думки, що вогнегасник в багажнику)) ![]() Швидко скинув клему і поніс вазон під дощем на роботу)) А це те чим я займався на другий день: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Причиною були дроти від "лягушки" задньої передачі, які відломались і коротили на КПП. Викинув трохи лишніх дротів які нікуди не йшли. Продовження в наступному пості.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Замінив усі сайленти. Використовував набір з шматків труб різного діаметру та свинячий жир (в народі смалець)). Трохи компенсував просівші передні пружини, поставив по дві проставки.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Якось помітив, що під капотом трохи чути бензином. Вирішив зняти кришку карба. Коли зняв помітив відломане вухо поплавка. Ремонтував епоксідкою.
![]() Але не став надіятись на епоксідку, почав шукати заміну. Знайшов аж два)) ![]() ![]() ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() ![]() Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП. Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти. Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147. Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним))) Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі ![]() а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002. Стояв схожий на birth 3384. Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе. Машинка до зими готова. Price tag: 600 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 04.11.2015 в 21:35. |
![]() |
![]() |