![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Да. Только мне кажется, что усложнение аппаратуры и расчетов для этих целей неоправдано. Разброс от разного состава газа на заправках и от погоды существенно больше. Поскольку у Вас кастомный контроллер, а бы вообще на Вашем месте вывел регулятор оперативной подстройки в салон (причем обязательно аналоговый, "крутилку"!). Ориентируясь на жопометр и показания лямбдаиндикатора, можно всегда откорректировать смесь на ходу правильным образом.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]()
В реальних умовах так не получиться. Я по такому принципу малював графік поправки по температурі, то ніфіга він не підходить. Не забуваємо що датчик знаходиться не всередині газопровода, а міряє температуру трійника, тому там є відхилення в показах, яке не є лінійним в усьому діапазоні температур.
Щодо тиску газу, крім того що він має різну щільність в залежності від тиску, він ще проходить через жиклер форсунки, і там тиск і щільність також впливають на кількість газу що пройде через жиклер. Тому простіше поправити графік в будь якій точці робочого діапазону, ніж кожного разу виводити нові формули. Також тут дуже важливу роль грає швидкодія обчислень. Для прикладу зараз корекція паливоподачі по 4-х коефіцієнтах в мене відбувається за 0.5 мс, якщо рахувати програмно, скільки часу це займе? Цитата:
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||
![]() |
![]() |