Цитата:
Сообщение от кук
Правильная планшайба при неполноценной методике толку не даст.
|
Якщо я зроблю правильну планшайбу, то ясне діло що вдома я її крутити не буду, я вже звернусь на шиномонтаж.
Цитата:
Сообщение от кук
Есть данные по радиусу размещения отверстий, правильные остальные размеры фланца? Нет- могу дать.
|
Розміри колісних дисків ніхто в секреті не тримає
http://www.wheels.com.ua/index.php?p...emid=8&lang=uk
Тут головне зробити шайбу з фаскою під центральний отвір, і болти кріплення під меньший діаметр, щоби був люфт і диск міг відцентруватись по центральному отвору а не по отворах кріплення.
Накидав тут на швидкоруч приблизне креслення.
Цитата:
Сообщение от Zazik-sens
У меня есть знакомый, который держит вулканизацию. Как-то после ста грамм, он мне поведал по секрету, что больше 5-и лет неправильно балансировали всем колеса - кто-то инструкцию с буржуйского перевел неправльно...
П.С. На моей первой Дане, при скоростях от 84 до 112 все время било руль, какие колеса не ставил. Приходилось все время по трассе ездить со скоростями более 120-иии. Чего только не делал. И колеса разные. И сзади наперед и справа на лево, и новый к-кт - ноль результата. К кому только не обращался... Все оказалось до безумия просто: Как пришло время - поменял наконечники и забыл о проблеме
|
Ну в мене також історія була років 12-13 тому. Купив собі пару нових дисків на перед, надягнув на них не саму хорошу резину Бл-85 з камерами, і поїхав балансувати в Тернопіль. В балансувальника стальна плоска плита з отворами по всій площі від балансувального станка, але болти не конусні. Як результат руль б"є. За деякий час появився у нас шиномонтаж зі станком, пояїхав до нього, в нього в якості плити фланець старого зразка. Результат той самий, приїзджаю скаржусь. Каже криві диски, але коли я йому доказав що в нього виляє фланець, він познімав всі грузики і сказав що більше таврійські диски не балансує. В результаті без грузиків руль трясти перестало, скоріш за все в ті часи кріпильні отвори в дисках робили без зміщення.
Цитата:
Сообщение от Zazik-sens
Для себя решил, что правый наконечник каким-то образом не мог удержать стойку в одном положении и за счет люфта пер часть колеса перемещалась ещё чуток справа-налево в небольших пределах с большой частотой
|
Там швидше за все було не правильне сходження.