PDA

Просмотр полной версии : Таврия беленькая


Страницы : 1 2 3 [4] 5

кук
27.10.2022, 17:40
Не продають у прикордонні корпусів замка ляди. Взяв в зборі...з вісімки...може трохи кращий буде. На вигляд таки кращий. Завтра буду інсталювати. 300 грн.

Токар є під боком?

romuald
27.10.2022, 18:35
Нема...

кук
28.10.2022, 07:53
Мамка, в яку сідає конічний шип з якого матеріалу?

romuald
28.10.2022, 07:55
Новий вісімочний замок такий блискученький, і його личинка теж, і секрет кращий ніж Таврійський...але інший ключ
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_044746672.jpg
Тепер думай що краще...чи один ключ, чи зовнішній вигляд і трохи більша надійність...

romuald
28.10.2022, 07:56
Мамка, в яку сідає конічний шип з якого матеріалу?

Наче пластик...

кук
28.10.2022, 08:04
Не надовго. Я точив і оце гніздо з латуні, і шип новий з різьбою, ну і плюс- правильне регулювання половинок замка.
Ще одне важливе- стан втулок і самих петель.

romuald
28.10.2022, 08:31
Петлі без люфту...а про які втулки мова?

кук
28.10.2022, 08:39
Там ставили такі ж, як в дверях- розрізні пружинні.

romuald
28.10.2022, 12:44
Встановив замок. Вісімочний залізний а не з селуміну. Подивимося на скільки вистачить.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_070721605.jpg
Нижня частина теж почала проситись на заміну. Але підклав дві шайби, ще походить.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_065203511.MP.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_065210133.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_065727874.jpg
Причепив назад спойлер і помив авту.
Нашару досталась ось таке мастило
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221028_082216745.MP.jpg
Не знаю...чи заливать його після Ліквімоллі..?

soladko
29.10.2022, 20:33
Я на такому весь час їжджу

romuald
29.10.2022, 21:33
А то тут мені вєлікіє спеціалісти починають розказувать всяку хєрню...

кук
30.10.2022, 08:33
Головне, шо всередині, а не лейба. Якшо з перевірених джерел, пуркуа і не па? Я не один рік годував Таврію Азмолом і нічого, жива була. Пробігла до продажу 165 т.к. Славуту- ДжіЕм, брав і товариша в салоні по нормальній ціні, теж все нормально було. Пробігла 125 т.к. і поїхала далі.
Для Фіата беру тільки Селенію 10/40 в Італавто, вже 205 т.к. без жору і інших проблем.

romuald
30.10.2022, 10:03
А як визначити підробку?

кук
30.10.2022, 10:47
Та х/з! Селенія, яку беру, йде в металевих банках по 2 літри, а металеві, як правило, рідко підробляють. Та і вся атрибутика банок за ці 16 з гаком років не змінилась ні на крапку.

romuald
30.10.2022, 11:38
Ото я й думаю що у пластику може бути підробка. Бо в гаражі до цих пір стоїть металева з-під ZIC...ще батько покійний брав...

Володимир
30.10.2022, 13:06
Зік вже давно перейшов га пластик.

romuald
30.10.2022, 21:21
Років зо два не працював замок кришки паливного бака. Вірніше сам замок робочий, а ключ не вставлявся, бо була роздовбана пластикова шторка. Розібрав кришку
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221030_132648588.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221030_145958289.jpg
Все перебрав, перечистив та перемазав. Зі шматка селуміну (від зламаного замка багажника) випиляв нову шторку
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221030_175906275.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221030_175856979.MP.jpg
Ну і підігнав під один ключ. Але всеодно ключів менше не стало, бо в новий замок ляди не схотів ставити стару личинку...а нова відрізняється конструктивом...

soladko
31.10.2022, 14:20
Спробуйте новим ключем відкрити старі лічинки дверей. Можливо здивуєтесь.

romuald
31.10.2022, 14:46
Ключ нового замка має зубці з двох боків...Таврійські ж з одного...Сам замок з вісімки, і комплект личинок в двері. Але в наші двері вони мабуть не підуть

romuald
31.10.2022, 18:12
Провів підготовчі роботи по інсталяції ЦЗ в Тавру. Років три лежав той ЦЗ. Прийшла черга. Були посвердленв отвори в дверях та кузові під резинові гофри для дротів
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221031_095429820.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221031_095436118.MP.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221031_134920590.jpg
Отвори діаметром 16 мм., а діаметр гофри більший. Але в отвір гофру запхав. Гофра отака
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221031_134927209.jpg
Отвори свердлив акумуляторним шурупокрутом. Наступний крок - почіпляти локери...

romuald
02.11.2022, 20:31
Спереду трохи почало гудіть. Якщо повертаю вліво, то особливо чутно. Правий ступичний підшипник?

romuald
04.11.2022, 20:58
Замінив правий ступичний. Робота 400 грн. Сам підшипник 300 грн. Брав у магазині. Харп.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221104_123302628.jpg
Перед цим придбав Лайносовський бачок (280 грн.), кришку до нього (наче 180 грн.), і масляний фільтр Маn (160 грн.).

кук
05.11.2022, 07:40
Як кріпити, придумав? Можу підкинути ідею.

romuald
05.11.2022, 10:32
Як кріпити, придумав? Можу підкинути ідею.
Ще й не заглядав туди. Ось завтра повернусь у прикордоння, то там буду заглядять. Ідеям буду радий...



P.S. Для роздруковування шестерні чекаємо вікно у відключеннях ел. енергії. Бо часу займає до декількох годин. І там модуль зубів брався з бібліотеки, то діаметр виходить 17.1 мм....це по проекту. А як буде реально виглядати побачим. Завтра відпишу.

кук
05.11.2022, 10:38
Романе, я ж казав- не горить. А фото з бачком скину на електронку.

romuald
07.11.2022, 18:49
При розвороті щось спереду зліва стукнуло...два рази. Проїхав, наче нічого. По дорозі в прикордоння щось трохи ляпало, потім затихло. Доїхав нормально.
Але вскритіє показало от що
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/IMG_20221107_145035_544.jpg
В багажнику лежали якісь колодки. Встановив одну нову, а другу трохи притерту. Бо до магазину далеко. Попутно змазав направляйки, все повичищав. Контрольний заїзд буде завтра, бо вже темно між деревами петлять.
Справа схожа картина, але ще не відкололось. Може завтра скомпоную з існуючого запасу.

кук
08.11.2022, 08:44
А пильники які на пальцях?

romuald
08.11.2022, 09:45
Рекомендовані Вами...все чотко...туди можна було б і не заглядать, але краще заглянуть, щоб тоді про те не думать

кук
08.11.2022, 10:41
Продаю ідею- пильники пальців дуже добре підходять всередину свічних ключів бензогенераторів і т.п., якшо там нема кільця, яке утримує свічку. Тут вони послужать довго.

romuald
08.11.2022, 18:30
Продаю ідею- пильники пальців дуже добре підходять всередину свічних ключів бензогенераторів і т.п., якшо там нема кільця, яке утримує свічку. Тут вони послужать довго.
Трохи не зрозумів ідею...

На замку багажника замінив запорну планку що на кузові...вже з латунною втулкою, вісімочну. Щоб нормально відрегулювати, прийшлось доопрацьовувати напилком. Але зачиняється туго, не так як раніше. Зате нема вільного ходу, що компенсувався резиновим ущільнювачем...

кук
08.11.2022, 19:03
Ідея проста- в звичайному трубчастому ключі для свічок всередині дірка. Дістати свічку деколи непросто, хіба що з матом. Якшо всередину ключа запхати отой пильник, він своєю кромкою з меншим діаметром прекрасно хапає свічку, тримає її, і та виймається разом з ключиком

romuald
08.11.2022, 19:38
Зрозуміло. Є бензогенератор...ще новий...ще й не заводив... тільки мастило придбав та перемикач для підключення і гофру на вихлопну...

Langolin
08.11.2022, 19:42
Для цього існують свічні ключі з магнітом.

кук
08.11.2022, 19:48
Ага, і вони йдуть в комплекті з БГ, вгадав? І свічки там трохи не завжди такі, як на Таврії.

Langolin
08.11.2022, 20:06
Та ні, я саме і писав про свічки не Таврославутовського МЕМЗа, в ньому свічку легко дістати пальцями, як і вкрутити. Я писав (як приклад) двигун своєї автівки d4f в якому свічки в колодязях, і дістати їх без магнітного ключа неможливо.

кук
08.11.2022, 20:14
Та не обов'язково магнітного. В Хвіяті теж глибокі ями для свічок під ключ 16 мм- більше 100 мм, і там багато років справляється ключ з еластичним кільцем всередині, яке хапає свічку за шию.
Аналогічно і з БГ, і з мотоблоками- як правило, дістати свічку, виколупати можна тільки з матом і штатними дешевими ключами-штамповками. І рукою залізти непросто, повірте, робив це не один десяток разів.

Володимир
09.11.2022, 10:51
Я перед тим як вкручувати чи викручувати свічку до якої нема доступу на наконечник одягаю дюбель 10 мм, далі справа за трубчатим ключем.

https://www.prorab.odessa.ua/image/cache/catalog/products/101192/101192_1-500x500.gif

https://toolsclub.com.ua/images/800_1024/BM-40.0001602.jpg

romuald
09.11.2022, 16:07
Замінив (скомплектував з чого було) колодки з правого боку. Теж повичищав весь бруд та ржу на гальмівному диску та фланцю. Замінив один направляючий палець, бо накрутити гайку вже не зміг - різь на пальці тю тю. Вийшло так що і зліва і справа по одній колодці майже новій і по одній трохи підтертій. Ну і замовив комплект Томекс (305 грн. + доставка). Контрольний заїзд показав що все значно краще ніж було...правда по грунтовці. Побачимо як буде по трасі.

romuald
11.11.2022, 18:30
Пофіксив склопідйомник водійських дверей. Трохи переконшувало скло і недозачинялось без допомоги. Запшикав силіконкою резинки направляючих та ролики. Допомогло. Не знаю чи надовго.
Встановив один актуатор центрального замка. Вірніше вже не ЦЗ а сигналки. Бо ЦЗ був без брелока, тільки з ключа. Сам модуль ЦЗ з брелоком на 200 грн дешевший ніж сигналка. Тому купив саму дешеву сигналу Конвой XS-5 V2.0 за 800 грн.

romuald
13.11.2022, 18:50
Встановив актуатори в обох дверях та ляді. Дверні не фоткав, бо встановив як інтернет пише. А на ляді встановив отак
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221113_130412347.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221113_130425150.jpg
Кінцевими дверей ляди та капота теж встановлені. Тепер буду збирати проводку...

RAVC
13.11.2022, 20:50
Собі на таврії спеціально не робив блокування багажника (на дверях лічинки не працювали) щоб можна було в машину попасти при сівшій АКБ. Один раз доводилося залазити.

romuald
14.11.2022, 00:03
У мене лічінкі не викидаються. І водійський актуатор п'ятидротовий... тобто має ключем відкривати все... або просто водійські при усадженому акумі

romuald
14.11.2022, 18:22
Вклеїв додаткові ущільнювальні резинки на дверки.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221114_141608923.jpg
І заклав у водійські двері проводку
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221114_134935102.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221114_130056927.jpg
П'ять дротів + один резервний

Володимир
15.11.2022, 09:56
Поріг варто було залишити непоклеїним щоби зберегти вентиляцію, можуть інтенсивно гнити пороги.

romuald
15.11.2022, 10:55
Ну... побачимо як буде, бо там постійно вода і бруд залітає...особливо зправа. З тою ж метою й приклеїв. Буде щось не так, то відірву.

romuald
19.11.2022, 21:21
140 410 км.
Забрав авту вчора. Сьогодні дощ, тихо і був час позаглядати біля неї. Замінив паливний фільтр. Заклав частину проводки на управління туманками. Підключився з кнопки габаритів через окрему кнопку (встановив на кожусі рульової колонки) при увімкненому запаленні. Відрегулював самі туманки. Може праву прийдеться трішечки довернути вправо.
https://ibb.co/QcW9hG0
https://ibb.co/gdJ57Bw
https://ibb.co/PCTz10P
Коли їду з туманками в темну пору доби по трасі, то інколи зустрічні моргають...

кук
20.11.2022, 10:11
Одна з причин- вібрація ПТФ, що при їх віникоподібній діаграмі таки добре лупить в очі, тим більше- і світять знизу вгору. По нормі край ДН повинен бути не далі 20 чи 25 метрів, точніше- в нормативці.

romuald
21.11.2022, 11:19
Вчора по дорозі в прикордоння ледь не злетів з дороги. Спочатку почало носити вправо-вліво а тоді розвернуло майже на 180° і зад кинуло на праву обочину. Ще б трохи і був би в кюветі. А там дуже крутий схил. Чи вчасно натиснув гальма, чи сніг не дав злетіти. Добрі люди допомогли випхатись
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221120_135127209.MP.jpg
Резина спереду зимові Лауфен а ззаду БЦ-10. Їхав приблизно 50-60. Коли вийшов з авти то чуть не мекнувся - дорога як дзеркало.

Володимир
21.11.2022, 14:33
Я би радив вивісити по черзі задні колеса і перевірити чи часом не підклинюють. Якщо на рівній дорозі починає йти в занос, то може зад підторможувати.

Саныч
21.11.2022, 14:37
Вчора по дорозі в прикордоння ледь не злетів з дороги. Спочатку почало носити вправо-вліво а тоді розвернуло майже на 180° і зад кинуло на праву обочину. Ще б трохи і був би в кюветі. А там дуже крутий схил. Чи вчасно натиснув гальма, чи сніг не дав злетіти. Добрі люди допомогли випхатись
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221120_135127209.MP.jpg
Резина спереду зимові Лауфен а ззаду БЦ-10. Їхав приблизно 50-60. Коли вийшов з авти то чуть не мекнувся - дорога як дзеркало.

кращу резину треба на зад ставити

soladko
21.11.2022, 16:03
Так. Кращу треба назад. Кращу з точки зори приліпання до льоду. Але часто особливості рельєфу ям розвернуть будь яке авто. Плюс мабуть з ляку ще й газ скинули.

В мене непогана резина. Але коли повний сракопад безпечна швидкість по відчуттям 40.

romuald
21.11.2022, 16:13
Я би радив вивісити по черзі задні колеса і перевірити чи часом не підклинюють. Якщо на рівній дорозі починає йти в занос, то може зад підторможувати.

Всю дорогу їхав нормально...а як повечоріло і приморозило, то дорога була що скло...

romuald
21.11.2022, 16:19
Так. Кращу треба назад. Кращу з точки зори приліпання до льоду. Але часто особливості рельєфу ям розвернуть будь яке авто. Плюс мабуть з ляку ще й газ скинули.

В мене непогана резина. Але коли повний сракопад безпечна швидкість по відчуттям 40.
Їхав 60, при заносах газ не скидав. Переляку теж не було, бо коли задом плив в обочину, то загальмував і, може тому в кювет не доїхав...
Вже як їхав далі ,то 40..

кук
21.11.2022, 20:03
А треба добавляти.
Так мене колись на Славуті акуратно занесло неподалік від Знам'янки, на дорозі Світловодськ-Знам'янка- скрізь по дорозі сніжок, все верівеллдосамогоокея, а на повороті, там де дерев нема і сонечко прогріло трохи і сніг, і під ним, на швидкості не більше 50, бо повертати ж треба!!! мене акуратно так паралельним переносом, як кажуть дуже вчені, перенесло на протилежний бік лівим боком, і добре, шо там грейдер нагорнув гребінь снігу на обочині, сантиметрів 50, і сніг був делікатний зі мною...
А коли вийшов з авти- ноги розбіглись в різні боки- скло під ногами! І гума, вся!, була зимова, і за кермом не перший рік...

romuald
21.11.2022, 21:12
Тут без повороту...просто на прямій дорозі...

Володимир
23.11.2022, 11:13
Тут без повороту...просто на прямій дорозі...Я на славуті на початках їздив з БЦ-10 на передній осі і з літньою Бі-391 на задній, то по прямій був тільки один випадок заносу, коли пробував оминути припарковене авто, і наїхав лівою стороною на невкатану частину дороги де лежав свіжий сніг. Коли БЦ-10 перейшла на зад, а з переду на зиму ставлю WQ-101, то заносів більше нема.

Схожа ситуація була колись на таврії, на трасі при досягненні швидкості 60 кмг машину починало нести на дорозі, на щастя зустрічних не було і по бокам траси були нагорнуті високі бордюри із снігу. Пізніше вже літом вияснилось що в одній колодці зігнувся наконечник що впирається в циліндрик, то колесо трохи підклинювало.

romuald
25.11.2022, 17:13
Шелестів генератор. Давно. Пару років тому знімав, перебирав та помив і змазав підшипники. Бо нових тоді чомусь не купив. Купив пізніше. Вчора зняв і розібрав. Залишив на сьогодні, бо вже темно в очах було.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221124_174451728.jpg
Сьогодні встановив нові підшипники. Зібрав. Завтра встановлю...бо сьогодні дощ, та й темно вже...

romuald
26.11.2022, 16:01
147 220 км
Встановив генератора. Все чотко...шелест зник...але тепер чутно прижимний ролік... мабуть. Не так щоб здорово, але чути. Міняв його разом з зубчатим паском, та ременем гени...десь 20К тому. Демонтований ролик підозру не викликав...недавно потримав його в руках та й поклав.

soladko
26.11.2022, 19:27
Мій родич міняв такого ролика. Виявився з підшипниками з 0ькількістю мастила. Після декількох тисяч притирання без мастила мастило заклаши і їздить вже років два з тих пір, все ок, але пробіги малі

romuald
26.11.2022, 20:15
У мене теж були пробіги не великі. Зараз раз на два тижні поїздка біля 400 км.

romuald
27.11.2022, 22:02
Привезли мені підшипники на ролик
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221127_175215201.MP.jpg
Типу Італійські виготовлені в Індії, а звертатись з рекламаціями треба в кацапстан...200 грн за пару. Завтра спробую поміняти.

romuald
28.11.2022, 11:50
Старі підшипники геть сухі. Шторорне кільце з листового м'якого желіза...як пластилін..
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221128_083452931.MP.jpg

кук
28.11.2022, 12:12
Я тобі хіба не пропонував нормальний ролик вже з підшипниками, проточений і з канавками по кромках ременя.

romuald
28.11.2022, 13:48
Я тобі хіба не пропонував нормальний ролик вже з підшипниками, проточений і з канавками по кромках ременя.

Ніпомню....тоді не треба було...
Ідеально підійшло кільце з хрестовини ГАЗ-53, взяте у місцевого фермера.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221128_090413315.jpg
Все зібрав, тепер все чотко...

romuald
30.11.2022, 18:54
Вкарячив Лайносовський бачок
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221130_125529127.jpg
Правда мабуть халепу зробив - отвір в моторному щиті (де вінкод) прдуплив для заглушки.
Долив антифризу до існуючого з тим же маркуванням. Перед цим змішав дві рівні частини існуючого та нового антифризу і добре підігрів - не помутніло. Новий антифриз трохи яскравіший.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221130_115225273.MP.jpg
Долив до рівня, прогрів двигун... наче все добре...

soladko
30.11.2022, 19:20
Я б той носик приплавив паяльником....

romuald
30.11.2022, 21:35
Там вплавлений металевий патрубочок...

romuald
22.12.2022, 10:41
Десь чув що лампи головного світла мають свій ресурс. Тобто чим далі, тим гірше світять. Вже років чотири як встановив лампи і світло мене вже не влаштовує. Вирішив щось змінити і придбав нові лампи
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221221_120533069.jpg
Заодно проведу вимірювання щоб побачити наскільки велике (чи мале) падіння напруги на дротах.

OL_75
22.12.2022, 12:35
Все вірно, чудес не буває. щоб отримати краще світло не збільшуючи потужність, виробниками залишається тільки збільшувати температуру спіралі, тому плата за гарне світло - короткий ресурс.

romuald
22.12.2022, 12:35
Провів деякі вимірювання:
Ліва фара ближній
Напруга на акумуляторі 14,32 В
Напруга на лампі 12,97 В
Падіння напруги на "+" проводі 1,36 В
Падіння напруги на "-" проводі 0,27 В
І приблизно така картина і на правій фарі, тільки падіння на "+" дроті 1,51 В
Падіння в півтора вольти - це багато..?..і якщо встановити додаткові реле, то чи не погорять лампи?

кук
22.12.2022, 13:42
Це таки багато. Писав колись про свої проблеми на своїй Славуті, було приблизно теж саме і гірше, на дроті генератор- АКБ падало 0,5 вольта бо рученьки, які обтискували клему, трохи кривими були. Заміна на нормальний дріт з нормальними клемами і установка реле біля фар закрила проблему назавжди, і не тільки в Славуті.
Стосовно +150%- не збешеш, не продасиш. Теж колись викладав заміри люксметром, правда, для скромніших прибавок на упаковці- десь +50 чи біля цього.
Прилад об'єктивніший ока, бо воно живе по закону Вебера-Фехнера, тобто по логарифмічному, а от прилад таки показав приварок, тільки скромніший.
Зробиш нормальну напругу на лампі нормальними дротами, ну хоч 1,5 мм.кв., будеш регулярно економити/пропивати оті 960 грн.

romuald
22.12.2022, 13:53
Да... дріт від стартера до гени не міряв. Хоча на пруга на акумуляторі 14,1В а РН стоїть на 14 В...наче...не пам'ятаю точно.
Реле біля фар одне на ближнє а дуге на дальнє світло?

кук
22.12.2022, 14:09
Дальнім ти часто користуєшся? Досить на БС і буде тобі щастя. Ставиш реле ближче до дальної фари, мінус береш не з отого пенька, шо стирчить з корпуса фари, а нормальний, з перегородки і т.д. Краще знайти блок-реле- там і реле, і запобіжник в одному. А на обмотку реле хоч дратвою подавай, аби забезпечила 300 ма, а простіше тими 12-ти, шо йшли на лампи.
А хіба там дріт від стартера, а не від клеми генератора? Я писав про плюсову клему АКБ/генератор, на якій і падали оті 0,5 В, тому на клемі + генератора було 14,1 а на АКБ на 0,5 В менше. Мінусові- АКБ/двигун і АКБ/кузов при всяких розкладах теж повинні бути геть ідеальними.

romuald
22.12.2022, 22:02
В моєму випадку з "+" АКБ кабель 16 квадратів до стартера. Від стартера до генератора короткий з січенням 2,5 квадрати. А по мінусу кабель 16 квадратівна шпильку кріплення стартера і з кріплення генератора коса до кріплення комутатора до кузова. І маленька косичка від мінусової клеми до шпильки лівої фари...якось так...
Да, дальній використовую рідко...

кук
23.12.2022, 07:20
Мало 2,5, шпилька не годиться, ніколи не затягнеш до нормального контакту, а з часом і вилізе.

romuald
23.12.2022, 13:06
Мало 2,5...
А скільки...?...мінімум...там може й більше, то я навскидку сказав...

кук
23.12.2022, 14:02
Та хоч 4, а краще 6 мм.кв. і клеми паяти, бо навряд чи в тебе є інструмент і нормальні клеми під нього, шоб було не гірше пайки. Але все-таки, я там завжди паяв, корозія там сидить і чекає.

soladko
23.12.2022, 17:41
Толку від обжиму. Коли моїй авто було десь 10 років, до фар не доходило 0.6В. Тобто ідеально було. А ось зробив ревізію недавно, за голову взявся. Обпаяв і тепер знову норм. Тобто 15 років обжим не протримався

romuald
23.12.2022, 18:04
Коли робив виміри падіння напруги на фарах, то відвалився вихідний пластиковий штуцер моторчика омивача скла...мабуть крапельниця задубіла за надцять років...Новий мотор омивача (Лайнос) 170+15 за нову крапельницю...

кук
23.12.2022, 18:12
Толку від обжиму. Коли моїй авто було десь 10 років, до фар не доходило 0.6В. Тобто ідеально було. А ось зробив ревізію недавно, за голову взявся. Обпаяв і тепер знову норм. Тобто 15 років обжим не протримався

Та дивлячись, як і чим. Коли там фольга і молоток/обценьки, так і буде, коли нормальний лужений метал та нормальний стрУмент- тримає, перевірено. Просто тоді, коли робив собі і іншим, нічого толкового не мав, тому і пайка.

soladko
23.12.2022, 18:26
Метал лужений, заводський красивий обжим. Тобто типу ідеально по технології. Мегапанель якщо для уточнення треба. Так, 10 років норм. А от 15 - зась.

romuald
28.12.2022, 08:52
Коли робив виміри падіння напруги на фарах, то відвалився вихідний пластиковий штуцер моторчика омивача скла...мабуть крапельниця задубіла за надцять років...Новий мотор омивача (Лайнос) 170+15 за нову крапельницю...
Отак відламався штуцер
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221227_172122444%20%281%29.jpg
Колєґа, те все побачивши, взявся відновить. Розсвердлив внутрішній отвір відламаного штуцера і залишка його в корпусі (тіло дозволяло). В розсвердлений отвір вклеїв носик від п'ятикубового шприця...тобто підсилив. Зверху про всяк випадок трохи герметика. Вийшло отак
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20221228_054021244.jpg
Новий моторчик поки лежатиме

romuald
28.12.2022, 14:11
Встановив бачок з відновленим моторчиком омивача замінивши дубову крапельницю на нову. Все працює, нічого не тече, бризкає нормально....

romuald
05.01.2023, 18:34
148 106 км
Замінив мастило в двигуні. Мастило Zic 10W40, фільтр отакий
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230105_131735451.jpg
Попереднія заміна була трохи більше року тому і наїздив трохи менше 10К. Міняв у знайомого СТОшника, віддав 200 грн.

romuald
12.01.2023, 14:55
Встановив нові лампи. Реле на БС встановлю пізніше...

romuald
30.01.2023, 18:24
Пропав задній правий "стоп". Думав лампа, аж патрон оплавився. Замінив. Треба придбать про запас. В запасі лежали чорні, що нагадували полістирол. Таких, як заводські світло-коричневі знайти не зміг.

кук
31.01.2023, 17:39
Колись на Таврії задовбав отой пластик, знайшов якісь ліхтарі з металевими патронами, перепаяв і забув.

romuald
12.02.2023, 19:42
Знов зламалась дверна ручка на пасажирській дверці. В запасі лежить ще одна... зібрана з двох що зламалися раніше...
Колєга пропонує замінити на десяточні. В нього лежать без діла.

romuald
16.02.2023, 12:39
Замінив ручку на пасажирських дверях. Хотів ще резинові прокладки під личинки, але холодно...

romuald
27.02.2023, 20:54
Замінив шланжик обратки з радіатора до розширювального бачка...бо той порепався. Заклав декілька дротів з моторного відсіку в салон до сигналки... треба ж її якось доробить...

romuald
02.03.2023, 18:27
Нарешті закінчив основні роботи по встановленню сигналки. Не підключив актуатор ляди. Хочу щоб відчинявся окремою кнопкою. Але треба трохи покулібнічать з механічною частиною. Ну і треба нормально відрегулювати тяги на замках, бо некоректно спрацьовує.

romuald
08.03.2023, 19:51
150 850 км
Прийшла пора замінити передні гальмівні колодки на нові Томекс. Бо восени втулив що було... сьогодні про це пожалкував. З правого боку внутрішня гівняна колодка не прилягала до диска по всій площині. Тому половина диска ржава. Супорт працює нормально. Але при контрольному заїзді щось там хрюкало...кілометрів зо п'ять.
З лівого працювала тільки внутрішня колодка, бо приклинило сам супорт - палець косо стояв. Побачив відео Олега Дачника. Там він площину вуха супорта, на яку сідає направляючий палець, рівняє напилком. Що я і зробив. Наче вийшло. Але всеодно щось мені не подобається. Поїздим, побачимо...

romuald
09.03.2023, 13:47
Заїзд у 200 км показав, що передні гальма працюють як треба. І що колодки Томекс значно кращі ніж Дафмі - гальма стали працювати м'якенько, без гудіння і шкреготу.

кук
09.03.2023, 14:37
Пильники на пальці які взяв?

romuald
09.03.2023, 15:28
Пильними не міняв...ті ж самі лямпортні...

soladko
09.03.2023, 16:53
До речі як поставив на задок теж томекс, то на ручніку це ніяк не прказало себе. Заводські хз яка марка(сіросині накладки) так само тормозили. А передок так, гальмувати стало приємно. Одне можу вам ще сказати. Влітку після відтормажування десь з 100 майже до 0 призвело до того, що через 3 хв ледь зупинився на розворот коли десь з 80 тре було відтормозитись. Тобто на гарячу тормозить дуже погано.

Володимир
09.03.2023, 16:59
Одне можу вам ще сказати. Влітку після відтормажування десь з 100 майже до 0 призвело до того, що через 3 хв ледь зупинився на розворот коли десь з 80 тре було відтормозитись. Тобто на гарячу тормозить дуже погано.Там причина може бути в іншому, ВУТ не набрав потрібного розрідження, тому зусилля до педалі потрібно прикладати більше, але тормоза гірші. Таке відбуваєтсья якщо котитись на нейтралі.

soladko
09.03.2023, 17:48
Точно набрав. Гальмував на передачі на початку. Вакуумний справний і досі, плюс тестував якось, вакуум за секунду набирає. Це можна відчути, коли без вакуума гальмуєш з гірки, а потім чи стартером чи на передачі буквально пару обертів коліна і педалька йде вперед.

romuald
09.03.2023, 18:52
До речі як поставив на задок теж томекс, то на ручніку це ніяк не прказало себе....


А що...?..ручнік погано працює..? Нові колодки там погоди не зроблять. Я нові колодки на задні колеса не запхав. Проміряв диски та колодки - в межах допустимого. Випадково натрапив на відео, де прорізи в розпорних планках заварюють міліметрів на 5. У мене все чудово вийшло. Вже рік пройшов, а ручнік працює добре.

soladko
09.03.2023, 21:17
Та нормально працює. Просто думав буде краще. Але вийшло так само. Скажімо так, на грунтовій дорозі чи з відсівом на юз задні колеса від ручника підуть.Я тоді циліндрики замінював. щоб влізли нові я щось десь підпилював, можливо торці, які в циліндри входять.

Володимир
10.03.2023, 11:31
Та нормально працює. Просто думав буде краще. Але вийшло так само. Скажімо так, на грунтовій дорозі чи з відсівом на юз задні колеса від ручника підуть.Я тоді циліндрики замінював. щоб влізли нові я щось десь підпилював, можливо торці, які в циліндри входять.Томекси на відміну від заводу мають діаметр накладок більший щоби рівномірно притерались від країв до середини, можливо ще не притерлись. З рідних, в мене передня колодка тормозила всією площею, а задня тільки верхом. На ручнику відмінності напевне не було, але коли тиснув на тормоз, то з заводськими машина клювала носом, а з томексами машина присідає і відчувається що вона таки тормозить.

кук
10.03.2023, 12:53
От чого не бачив ніколи, так це рівномірного зносу задніх колодок по всій поверхні, від низу до верха. Коли міняв колодки при вже протертому балабані чи диску, завжди знімав фаску з країв колодок.

soladko
10.03.2023, 15:56
Можливо коли притерлись стало краще, але я поступово звикав і не звертав уваги чи клювати стало менше. Повірю тоді вашим спостереженням). Додам ще з точки зору фізики, що площа тертя не впливає в певних границях на силу тормозу. Умовно кажучи, якщо ви наробите канавок на тормозних колодках зменшивши площу в два рази - тормозитиме так само. Але тут вже буде точковий нагрів більший, стирання за рахунок крихкості більша, тому трішки буде гірше, але не в два рази. А от з задніми цікавіше. Циліндри передають зусилля підальки з різним важілем сили на верхню частину колодки та на нижню. Тому якщо нові колодки спершу тертимуться верхньою частиною-тормозити буде погано, а от якщо нижньою - тормозити буде сильніше. А потім коли притреться буде щось середнє, але вже постійно на весь строк служби

romuald
10.03.2023, 17:39
І мабуть у мене притираються...сьогодні знов праве переднє щось трохи шкреготало...от тобі і ржава половина диска...

romuald
13.03.2023, 07:40
Відірвались вуха на стику штанів і резонатора біля яблука. Залишив авту у знайомих у Мені і поїхали далі на одній авті. В телефонному режимі знайшли зварювальника з ямою. Виберемо день і поїдемо ремонтувати. Оце думаю, чи зразу придбати нові штани..?..чи зліпити горбатого та трохи поїздить...

кук
13.03.2023, 08:57
Купи зразу жовті гайки довгі для кріплення штанів і вгорі і внизу. А ще краще- виточити довгі і зробити отвори для контровочного дроту, як в самальоті. Забудеш про це місце надовго. Фото тут не влазить, можу на Є-мелю скинути.

romuald
13.03.2023, 09:12
Чекаю фото

кук
13.03.2023, 09:44
Вже

soladko
13.03.2023, 14:39
Якщо підварити трохи поїздить. Але просто повірте на слово, що оте місце трикутне, куди сходяттся дві труби вже не 1мм товщиною, а 0.2 приблизно, якщо вже відгнило вухо. Воно зсеркдини згорає

RAVC
13.03.2023, 15:19
В себе на кадеті викинув яблуко, вварив ланосячі фланці і гофру. Дешевої гофри 100мм вистачило на два роки. Зараз вварив 150мм. Подивимось.

romuald
13.03.2023, 18:06
Поставлю нові штатні. Бо в чужому місті щось шукать та мудрувать не буде часу. Треба приїхать, загнать щоб замінили, і поїхать

Storag
17.03.2023, 19:41
Колись давно їхав з Одеси побережжям моря в сторону Миколаєва. Десь знайшли стежку з кручі до води, переночували в наметі, зранку до води спустилися. Обгоріли на сонці і поїхали по навігатору на Київ. Та зараза повела нас якимись сільськими дорогами до траси, і на одній із доріг обірвав резонатор, якраз обірвалися вуха на штанах. В тому місці вже асфальтована дорога була, але важковози продавили її так, що горб між коліями був дуже високий. І потім всю дорогу до Києва резонатор трішки чиркав по асфальту. Вже в Києві на трамвайних коліях резонатор повністю ліг на дорогу. Довелося заїхати передніми колесами на бровку і лізти під авто. В результаті підв'язав штани до вух резонатора алюмінієвим дротом, був такий в багажнику. Якби зробив це зразу, то їхали би в тиші, а так прийшлося всю дорогу терпіти вихлоп без глушіння. Зате спати не давало :) Так що у випадку обрива вух кріплення лише на штанах можна якийсь час поїздити з дротом.

soladko
18.03.2023, 01:22
Я одного разу півроку з дротом їздив. А приматав теж заїхавши одною стороною на бордюр

Storag
20.03.2023, 11:28
Була година ночі, коли я дріт мотав. А поряд хлопці встановлювали нелегальний щит з рекламою, тож коли я біля них спинився, хлопці мало не обісралися, думали що я по їх душу приїхав :D

romuald
22.03.2023, 10:46
Вчора добрався до авти, тоді до зварювальника. Він приварив нові вуха, підігнав все, щоб не сікло і сказав, що можна ще довго їздити.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230321_174136192%20%281%29.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230321_175413573%20%281%29.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230321_175419721%20%281%29.jpg
До літа їздитиму так...як і планував...
Зварювальник грошей не взяв...

romuald
24.03.2023, 18:37
151 580 км
Перевзувся на літо

romuald
05.04.2023, 17:54
Треба вже придивлятись до нового ременя ГРМ і помпи. Бо ремінь з помпою накатали вже 26 250 км. В прижимному ролику підшипники міняв недавно.

кук
06.04.2023, 08:14
...рано, Петька, рано...

romuald
07.04.2023, 20:03
Щось полізли патрубки. Вчора замінив тонкий від кострулі ( той що від сапуна)до карбюратора...на крапельницю тимчасово, бо не було нужного. Сьогодні потік бензиновий на обратку. Вчасно побачив і зразу замінив, бо був. Ще один капає на підігрів карба. І треба замінить два коротких товстих біля радіатора. Але не знайшов пружинних хомутів. Прийдеться ставити звичайні...

romuald
14.04.2023, 17:47
Придбав пружинні хомути 8 шт ( два вже стоїть з минулого літа з новим патрубком) обійшлись 248 грн.+ доставка 45 грн. Нові патрубки в наявності. Але поки нема погоди щоб замінити.
Трошки було невеличке прояснення, то зробив профілактику трамблеру: почистив бігунок, контакти в кришці ( бо позеленіли), відтер зовні від пилу, познімав ВВ дроти та глянув на їхній стан.

romuald
20.04.2023, 22:41
Замінив патрубки і хомути а пружинні...окрім одного, того що на термостаті - там трохи товща горловина.
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230419_123329605.jpg
Не знав яким інструментом ці хомути надягать. Спецінструмент дорогий...а старі совкові роздвижні плоскогубці - саме те
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230419_123339749.jpg
Після заміни залив антифриз і хотів завести, але авта помаслала трохи стартером і замовкла зовсім. Довго я шукав несправність...а їх виявилось аж дві - відтрясло 30-й дріт біля генератора, бо був товстий шар синьої ізолєнти і не видно обриву. Ну і контактна група замка запалювання. Придбав новий замок старого зразка, але там трохи змінений конструктив і треба трохи покумєкать... але часу на то не було...тому проблему вирішив двома дротиками і проїхав так 200 км
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/IMG_20230420_132209_787.jpg
Щось треба робити з замком запалювання...

Langolin
21.04.2023, 21:17
Маю трохи запчастин після продажу Славути нових і б/у, в Сосниці буваєте проїздом?

romuald
22.04.2023, 00:09
Мимо Сосниці на Н.- Сіверський...завтра...
А що в наявності?

кук
22.04.2023, 08:00
...Не знав яким інструментом ці хомути надягать...(с) а ще зручно отим сантехнічним крокодильчиком-дракончиком

Langolin
22.04.2023, 08:56
Що маю: комутатор на 6 лап, задні амортизатори (живі були), реактивні штанги, жовті поворотники передні - це бв. Із нового пильники зовнішніх шрусів невідомої якості, ролик натяжителя, втулки стартера, вижимний підшипник. Як щось треба, телефон скину в п/п.

romuald
22.04.2023, 10:03
З перерахованого все є... майже...

Langolin
22.04.2023, 10:10
Ну як щось треба буде - маякуйте. ;)

romuald
22.04.2023, 10:20
Добре... дякую...

romuald
26.04.2023, 10:48
Розбирався з замками запалювання. Замалював схеми, повидзвонював які дроти з чим комутуються в моєму старому замку і в придбаному. Різниця в тому, що в старому комутуються дріт Р з 30/1 в положенні "стоянка". В придбаному провода Р взагалі нема. А замість нього в контактну колодку завели дріт 15/1(з верхньої контактної групи). При цьому в положенні "стоянка" увімкнене запалення. Я той дріт просто витіг з колодки. В такому варіанті все працює, окрім підігріву заднього шкла. Але я тим не користуюсь, бо не працює сам обігрівач.
Ще у придбаному замку був невеликий брак - до увімкнення запалення спрацьовував стартер. Вскритіє показало, що контактне кільце чіпляє 50-й дріт. Прийшлось регулювати бокову пелюстку контактного кільця. Тепер все гаразд.
Після всіх продзвонок встановив стару контактну групу...і...все працює як часи. Що то було - невідомо. Придбаний замок лежить в авті.

romuald
12.05.2023, 23:25
Гниє Таврія
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230512_080216810.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230512_090017075.MP.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230512_102314061.jpg
Перекупський варіант...

nicola
13.05.2023, 12:09
Це ще добре.
Дививсь колись жигуль,так під ноги водія і пасажира поклали ДВП і смачно залили смолою.
Пора в люди пускати,може молодь побавиться..

romuald
14.05.2023, 08:46
Та вже починаю дивитись в бік новішої авти...наприклад Логана

romuald
19.05.2023, 21:14
Була колись Таврія стукнута. Передній бампер запаявся, щось там заварилось, щось вигнулось...і капот рихтувався...був замазаний шпаклею і з балончика те місце пофарбоване. Оте все облущилось і вигляд страшний. На розборці придбав непоганий капот. Трохи з подряпинами, але то таке...ну і наклейка на ньому, якоїсь сервісної компанії. Буду лити гарячу воду і віддирати. Капот + заміна 1К грн.

romuald
20.05.2023, 14:54
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/IMG-4858b38bfd8c39fef0dc681de0a4dafb-V.jpg
Отак воно виглядає...

romuald
08.06.2023, 19:41
150 100 км
Знов таке саме як тут
https://forum.tavria.org.ua/showpost.php?p=3829735&postcount=646
Зробив трохи по-іншому... шматочок оцинковки наждачений і армував зверху сєткою і ще одним слоєм замазав. Мо ще на рік вистачить. Вчасно побачив...масло майже не витікло...

romuald
18.06.2023, 12:36
Походило два тижні приблизно і знов потікло. Заліпив холодною сваркою. Трошки потіє, або наляпав при заливці нового мастила...бо заливав з літрової каністерки з хоботком, то трохи наляпав. Залив мінералку 80W90. Але є думка замінити корпус (є в наявності) , бооте все задовбало. Знайшов спеціаліста, тільки треба знайти час та гроші...

кук
18.06.2023, 12:43
Романе, сапун КПП не забитий?

romuald
18.06.2023, 12:43
Ні...перевіряв лічно...

Володимир
19.06.2023, 08:56
Гниє Таврія
Перекупський варіант...Схоже що десь тече вода в багажник, треба знайти де і полікувати, інакше толку не буде.

romuald
20.06.2023, 18:50
То більше схоже що між бризговиком та колесом...то болячка...але ж тече..

romuald
12.07.2023, 10:18
156 690 км
Прогоріли штани. Придбав Тернопільські за 605 грн. Домовився з механіком про заміну.

romuald
12.07.2023, 19:14
За заміну "штанів" віддав 500 грн.

romuald
30.07.2023, 22:29
Знайшов корпуси для пищалок, запхав туди самі пищалки
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230730_133808147.jpg
Підключив, зробив необхідні налаштування...грають чудово...отак розміщу на двосторонній скотч і залишиться закласти дроти
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230730_133900907.jpg
Залишилось сабік запхать

romuald
07.08.2023, 07:56
Більше як півтора року придбав реєстратор 70 mai Dash Cam Pro Plus+ A500S. Але зразу не встановив, і лежав він місяців чотири. Після встановлення якийсь час нормально працював. А тоді почав лаятись на розряджену батарею. Зрозумів що потрібно міняти акумулятор. Інтернет розповів що і як робить. Звісно що штатного аккума знайти проблематично. А тут мені принесли цілий пакет електронних цігарок. Добув я звідти акумулятора на 750 мА/год (рідний 500)Я його зарядив, подивився на саморозряд. Ємність мірять нічим. Встановив. Рідний контроллер відпаявивід старого аккума і на дротах під'єднав до "нового". Фотки пізніше.

кук
07.08.2023, 08:09
Ооот! Паління таки корисне?

romuald
07.08.2023, 11:19
В даному випадку корисне для мене. Тут з двох вейпів можна зробити по образу і подобою акк типу 18650 з ємністю 1200 мА/год.

romuald
08.08.2023, 18:16
Закріпив пищалки. Придбав усь та динамік для саба. Будую стелс
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230808_140138644.jpg

romuald
08.08.2023, 18:18
Фотки заміни аккума реєстратора
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230806_144200280.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230806_144532905.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230806_151650692.jpg

кук
08.08.2023, 19:12
О! Бу знати, маю такий же ВР.

romuald
14.08.2023, 08:08
Обірвався короткий трос ручніка...

romuald
15.08.2023, 17:57
158 014 км
Зачиргало щось в правому задньому колесі. Розібрав
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230815_140536369.jpg
Виявилось, що отам трос і порвався. Я коротенький вже придбав. Тепер треба придбать основний і то все замінить.

romuald
17.08.2023, 17:39
158 124 км.
Прийшов час замінити мастило в двигуні. Взяв середньої цінової категорії... отаке
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20230817_114625885.jpg
Міняв у знайомого мнханіка на СТО. Заразом замінили обидва троси ручніка і сам важіль...бо на храповому механізмі майже не було зубів. Спостерігав за процесом заміни.
Мастило 990 грн., Два троси 450 грн., Важіль був давно придбаний і чекав свого часу. Масляний та повітряний фільтри теж придбані раніше.
За роботу взяли 700 грн.

romuald
17.08.2023, 18:45
...Поки авта була на під'йомнику, то побачив що прийшов кирдик сайлентам задніх стійок...десь в селі в гаражі лежали нові...

romuald
21.08.2023, 15:32
158 270 км
Замінив топливний фільтр...не пам'ятаю коли міняв...

romuald
24.08.2023, 09:31
158 302 км
Пересипали КПП в новий (інший, цілий) картер (корпус). Всі роботи оцінили в 3000 грн. Питав знайомого на СТО, то там запросили 4,5 К.

romuald
28.08.2023, 21:30
На СТО замінили сайлентблоки на задніх стійках. Відрегулювали ручнік...бо нові троси потяглися. При регулюванні порвався короткий тросик...новий. Замість троса скулібнічали тягу. За роботу взяли 700 грн.

romuald
22.09.2023, 07:54
Їхав з роботи...трішечки пробок...прийшлось постоять. В кінці поїздки почали падати холості...аж до 560-ти, але не заглохла. Мабуть почну з клапана холостого ходу...

romuald
22.09.2023, 10:02
Був забитий жиклер на клапані холостого ходу. Прочистив все...наче стало добре...поїздимо подивимось...

romuald
30.09.2023, 12:26
Замінив випускну трубу з глушника...бо та зовсім розсипатись почала. І насадку з нержавійки встановив. Труба 300 грн., насадка 140 грн.

romuald
07.10.2023, 11:52
Почала стукати рульова рейка...навіть при крутінні керма туди-сюди (на стоянці) чутно легенький стук. Думаю чи знімать рейку, чи для початку спробувати підтягнуть...Мінялась три з лишком роки тому...пройшла близько 40-ка тисяч
https://forum.tavria.org.ua/showpost.php?p=3784008&postcount=19

Langolin
07.10.2023, 12:00
Підтягнути.

кук
07.10.2023, 12:25
Правда, без мату не вийде. Корончату контргайку треба крутити молотком і довгим стержнем, аби не знімати маханізьму.

romuald
07.10.2023, 13:33
То ж я демонтовану рейку так і не дозібрав. Все для того є. Але тєрзают смутниє сомнєнія , що розбите місце в корпусі під втулку. Чи може таке бути..?..і як поміряти..?...бо по дорозі ловив авту...
Мо краще зібрати рейку і просто замінити...?

Langolin
07.10.2023, 14:31
Я свою рідну заводську підтягував разів три, що давало їздити без стуку тисяч 4-5 щоразу, потім замінив на тіпа теж нову заводську, яка застукала тисяч через двадцять, теж підтягував пару разів, так і продав. Для відкручування корончастої контргайки використовував радянську ударну викрутку і молоток. Нічого складного. Звісно, яма обов'язкова.

кук
08.10.2023, 08:28
Ще треба пам'ятати про втулку. Одна довго не служить. Коли можна було- залежало від відливки корпуса всередині, деколи вдавалось ставити дві чи півтори.
Вал люфтів не має?

кук
08.10.2023, 08:34
То ж я демонтовану рейку так і не дозібрав. Все для того є. Але тєрзают смутниє сомнєнія , що розбите місце в корпусі під втулку. Чи може таке бути..?..і як поміряти..?...бо по дорозі ловив авту...
Мо краще зібрати рейку і просто замінити...?

Яку ти маєш на увазі втулку? Не бачив ні разу такого, шоб отой полімер розбив посадочне місце в корпусі- картері РМ.

romuald
08.10.2023, 13:14
Значить треба дозібрать, відрегулювати і встановити (замінити)...

soladko
08.10.2023, 22:33
Наконечники перевірте ще. Може слабкі вже, чи розбовтались

Володимир
09.10.2023, 10:18
Почала стукати рульова рейка...навіть при крутінні керма туди-сюди (на стоянці) чутно легенький стук. Думаю чи знімать рейку, чи для початку спробувати підтягнуть...Мінялась три з лишком роки тому...пройшла близько 40-ка тисяч
https://forum.tavria.org.ua/showpost.php?p=3784008&postcount=19Зняти, промити, правильно зібрати. В якості змазки рекомендую літол+графітне маслитло+моторне масло.

По регулюванню, закручуємо поступово пробку і крутимо вал в сторони вліво/враво, якщо вже заклинило, то зриваємо плоскогупцями дали має крутитись рукою, і так доки не вибиремо повністю зазор, але хоч і туго, але повинно крутитись рукою. В мене 70 тисяч, жодного стуку.

Ще треба пам'ятати про втулку. Одна довго не служить. Коли можна було- залежало від відливки корпуса всередині, деколи вдавалось ставити дві чи півтори.
Вал люфтів не має?В мене одна заводська без проблем проїхала 70 тисяч, без проблем пережила наші жахливі дороги, головне відрегулювати добре рейку щоби не стукала.

romuald
16.10.2023, 13:59
Розтолкуйте...чи контролює автомобільна сигналка бортову мережу по живленню? Бо вчора було три фальшивих спрацювання. Перший раз при відкриванні три рази нявкнуло ( таке буває після спрацювання датчика удару), наступних два рази просто завивала через деякий час. Перевірив кінцевики дверей та капотів, і вирішив типу перезавантажити шляхом зняття живлення на запобіжнику. Під капотом був ще один дріт з запобіжником до плюсової клеми. Він живить гамнітолу і ще дещо по мєлочам. Був встановлений давно і був саморобний...
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231015_140737093.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231015_141558385.jpg
Він дозвонився нормально, але мабуть на ньому було падіння напруги...Встановив на 15А отакий
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231015_143035028.MP.jpg

romuald
16.10.2023, 14:28
Годин приблизно через п'ять було спрацювання, то зачинив ключем.
Вчора почитав інструкцію, то три нявкання після відкриття дверей - то спрацювали кінцевики. Згадав, що на кінцевик ляди чіпляв ще підсвітку багажника, розв'язав двома діодами типу 4007. Підсвітка чомусь перестала працювать, то викинув те все і під'єднані до кінцевика напряму. Декілька годин політ нормальний. Мабуть треба було шукати діоди з малим падінням...можливо отих 0,7 вольта якраз на грані спрацювання...

кук
17.10.2023, 12:47
Шукай діоди Шотткі, у них 0,2...0,3 вольта, вони є в ІмпБП кампутерів і т.п, де частоти вище 20 кГц.

soladko
19.10.2023, 18:37
Чим на меншу зворотню напругу діод Шотткі -тим менше напруга в робочому стані

soladko
19.10.2023, 18:41
Чим на меншу зворотню напругу діод Шотткі -тим менше напруга в робочому стані. Але....Якщо кінцевик брудний, тобто на контакти чи голуб наклав, поки лядо підняте, чи дощик та якісь окисли пішли -то провід нормально не замкнеться на землю, буде типу велика напруга і сигналка подумаю що щось відкрито. А ще кінцевики є в електрозамках, в мене наприклад якесь гівно з назвою Тігер, то там є тільки у дверях водія.

кук
19.10.2023, 19:16
В авто нема напруг, в т.ч. і зворотніх, які проблемні для ДШ.

soladko
19.10.2023, 19:25
Я не те мав на увазі. Можна видерти з материнки діод на 20В, який матиме 0.2вольта. А можна видерти на 45вольт, у якого пряма напруга буде десь 0.4

кук
19.10.2023, 19:47
І шо? Це так важливо? Для чого- сигналки, чи чого? Та і пряме падіння напруги на переході ДШ мало залежить від паспортної зворотньої 20 чи 50... вольт.
У звичайних- кремній/германій, пряме падіння напруги однакове і для 12, і для 120 вольт, аналогічно і тут, тільки величина- 0,7 та 0,2...0,3 вольта різна. І для постійного струму взагалі похендехоху, тільки при 100.. кГц може бути різниця.

romuald
19.10.2023, 22:01
160 500 км.
Здійснив дводенну поїздку в Канів та Канівський район. В авті дві людини. Весь маршрут становить 740 км. Бензину пішло трохи менше 45 л...ще можна дома трохи посоватись. Тавра не підвела. Катав ще на літній резині...хоча вже були заморозки...

soladko
19.10.2023, 23:55
Ну тут же пропонуєте поганятися за мін напругою...я і пишу, що вона є тільки у низьковольтних шотткі. Хоча я більш ставлю на грязний кінцевик

Володимир
20.10.2023, 10:29
160 500 км.
Здійснив дводенну поїздку в Канів та Канівський район. В авті дві людини. Весь маршрут становить 740 км. Бензину пішло трохи менше 25 л...ще можна дома трохи посоватись. Тавра не підвела. Катав ще на літній резині...хоча вже були заморозки...25/740*100=3.38л/100, щось мало віриться.

romuald
20.10.2023, 10:31
25/740*100=3.38л/100, щось мало віриться.

Ой ой...то опечатка..45 л.

romuald
20.10.2023, 23:00
Досталась мені авта приблизно з отакими дзеркалами...нерідними..
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/1179880664_w600_h600_1179880664.jpg
Огляд не дуже...
Придбав сьогодні для проби дзеркало сліпих зон...спробую що воно...
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231020_195631182.jpg

soladko
21.10.2023, 19:12
Купіть від газелі випукле дзеркало. Воно дешеве і популярнк. Виріжіть з нього по паперовому макету дзеркало. Треба склоріз та потім плоскогубцями обламуватм. Дуже добре наждачкою дзеркалу можна грані зтесувати приводячи до форми оригіналу. Силіконом наклейте на ваше дзеркало оце нове. Краї можна за потреби навести чорним силіконом чи абро гермктиком. Профіт.

Рідні славутовські мають гарний кут обзору, бо вони обидва випуклі. А в іномарках часто дзеркала ліві звичайні, от кут і малий

romuald
28.10.2023, 11:58
Почав клинити замок водійських дверей при закриванні сигналкою. Думав поправить тяжку, бо там кріплення тяжких актуатора до тяги кнопки закривання дверей поганеньке. В руках у мене і зламалось. Думав зачинити ключем, то теж треба танцювати з бубном...тобто посмикати трохи за ручку відкривання дверей. Тобто щось з самим замком. Коли при відчинених дверях замок зачиняєш шляхом защолкування язичка пальцем, то все чотко. Замки колись сам міняв взявши хтознаякі. Причину заміни не пам'ятаю... мабуть гроші були. Дістав старий замок. Тепер його треба помити, змастити та встановити. Ще треба придумати кріплення тяжких актуатора.

romuald
29.10.2023, 12:21
Відмив старий замок. Пластик тріснутий в одному місці, а в іншому зношений
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231029_091155217.MP.jpg
І відсутня пружина, бо відламалась
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231029_091214073.MP.jpg
Але то таке...
Тепер думаю чи варто встановлювати старий...?

romuald
03.11.2023, 16:01
Зняв замок з дверей. Пофіксив щоб усе працювало без заїдань, тобто підгинав та підпилював. Того описувати не буду, бо в інтернеті повно. А кріплення тяги актуатора до тяги замка згородив з чого було
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231103_111539705.MP.jpg
...з запчастин якихось вимикачів совкового зразка. Ще одна таке кріплення зробив та поклав про запас, а то в правій дверці теж може лопнути отой селумін... Крч працює...

romuald
10.11.2023, 13:01
161 053 км
Перевзувся на зиму...

кук
10.11.2023, 13:13
Якак зима??? На вулиці +18, невеликий вітерець, сонячно. Народ ще позаминулої неділі купався, а йому зимову гуму подавай!

romuald
10.11.2023, 21:11
Якак зима??? На вулиці +18, невеликий вітерець, сонячно. Народ ще позаминулої неділі купався, а йому зимову гуму подавай!

У нас зараз максимум +10. Сю ніч має бути заморозок. Середньодобова температура десь +5. Значить вже пора...

soladko
11.11.2023, 00:38
Я перевзувся на зиму десь в 2019....так і їжджу, усьо нормас

romuald
24.11.2023, 17:46
162 145 км.
Пару тижнів тому вранці машина не завелась...вірніше завелась, але не з півтику як завжди... довгенько маслав стартером, поки знайшов положення педалі газу та дросельної. Тоді деякий час нормально все було. Але вранці все частіше приходилось робити маніпуляції з дросельної та акселератором. На карбюраторі відкрутив гайку сітчастого фільтра на подачі бензину. Наполовину забита. Дістав з закромів нову... вірніше думав що нову, але значно кращу. Завів, на високих обертах побризкав в колодязь карбклінкером. Трохи попрацювала і заглохла. Прогріта на холостих майже глохла. Ще раз почистив жиклер клапана холостого ходу..і наче все стало на свої місця. Завтрішній ранок покаже. Треба купити нову сіточку та замінити. Або відчистити зняту...чи тим же карбклінкером, чи очисником гальм...

romuald
25.11.2023, 09:04
Сьогодні вранці все було чотко...як і раніше з півтичка завелась...

romuald
09.12.2023, 15:33
Встановив штатні дзеркала... прозрів...
Колір "Панакота" нормально вписується під білий колір Таврії
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231209_120914362.jpg
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/PXL_20231209_120935584.jpg
Мабуть під дзеркалом має бути якийсь декоративний трикутничок...
Перестали тримати ляду амортизатори ( не знаю як правильно). У відкритому стані треба трохи потримати, тоді ляда не падає. А зразу не тримає. Треба міняти...?...чи щось можна зробити?

soladko
09.12.2023, 17:22
А прозріли тому, що водійский зеркальний елемент зменшує, тому видно більше . Я собі окремо вирізав для лопухів зеркальний елемент. Потім мені виламали дзеркало і знову маю штатні. Ще плюс таких дзеркал - вони компенсують невелику близорукість

кук
10.12.2023, 09:48
Треба глянути по гаражу, аж три цілих десь валяється, знав би- віддав би... Правда, які- не пам'ятаю.

romuald
10.12.2023, 13:19
Треба глянути по гаражу, аж три цілих десь валяється, знав би- віддав би... Правда, які- не пам'ятаю.

Я почекаю...не горить...

romuald
19.12.2023, 15:08
З'їлась шестерня привода троса спідометра. Придбав новий привод...216 грн. Ще не мвняв. І свічки вже пройшли 24 500 км. Треба придбати нові.

кук
19.12.2023, 17:49
А чого поспішати? Ізолятори в нормі, зазори в нормі, не кашляє двигун! Не чіпай.

romuald
19.12.2023, 19:31
А хто ті зазори дивився останніх півроку (мо й більше)...?..ніхто...Восени почала на другій передачі смикатись, Інколи на холодну підтроює...треба хоч заглянуть туди...

romuald
20.12.2023, 23:06
162 680 км
Замінив привод троса спідометра. Стрілка не смикається, в КПП ніц не клацає.
Добрався до свічок. Повиколупував мух з колодязів, провів ревізію. Друга і четверта тугенько викручувались. Ізолятори в нормі, дроти в нормі. А от зазори...більше міліметра. Виставив кругом 0,8 мм. При покупці я не міряв...просто встановив. На холодну вже не троїть і їде наче трохи краще.

romuald
22.12.2023, 23:29
Придбав нові амортизатори ляди...400 грн...ще не ставив...

romuald
23.12.2023, 12:23
Подивився, що у мене не такі. Прийшлося б гайки крутити, бо шарніри нез'ємні. Пішов поміняв на такі
https://detali.zp.ua/catalog/10120-upor_zadnej_dveri_1102_LSA/
Доплатив 100 грн. Але якби брав на Деталях, то за доставку вийшло б майже те саме.

Встановив - все добре працює.
А в старому комплекті один упор здох, а один живий...ще трохи й тримає, навіть якщо сам стоїть

romuald
10.01.2024, 11:31
163 130 км.
Вчора при -16 звів авту, прогрів, і побачив свічення лампи тиску мастила на холостих. Позавчора такого не було. На холодну не світить. Як нагріта, то лампа гасне при 1200 обертах. З-під пробки клапанної кришки якийсь запах гарі...чи то бензин так воняє. Рівень мастила наче не росте але воно якесь рідкувате. Почну зі зняття бензонасоса. Тоді якщо мембрани цілі, зніматиму датчик тиску і вкручувати манометр.
З вихлопної сірий дим і капає чорна вода. При цьому мотор працює тихо, рівно, тяга не пропала.

soladko
10.01.2024, 15:37
А на самому датчику масло часом не капає? В мене саме так він зі строю і вийшов.
Спробуйте гаряче авто заглушити, почекати 10хв. Потім заведіть і дивіться чи маслолампа горить на хх перший певний якийсь час. Це показово. Якщо олразу горить після заводки через 10хв простою- проблеми з маслом чи двигуном, чи маслонасосом. Якщо через певний час горить але тухне на більш високих обертах - датчик. Ну і якщо масло з датчика слизить через клему то теж датчик всьо


Не починайте з бензонасосу. Я так чуть було з маслонасосу не почав

romuald
10.01.2024, 18:01
Та у мене є отака штука
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/IMG-c8ed6e7008943f4c135cb1e2e51e7e45-V.jpg
Якщо аикручувати датчик, то туди зразу манометр. Тоді буде все видно

кук
10.01.2024, 19:01
Грубувата шкала- 1 МПа=10 атм/бар, деякі ДАТ можуть починати працювати і при 0,5 атм, навіть 0,7 атм., як пише Фучаджі. Правда, в інших книгах бачив дані про ДАТ і 0,3 атм. То краще 4...6 атм.

romuald
11.01.2024, 12:45
Нормана шкала... все там можна розгледіти...тим більше що іншої нема...

soladko
11.01.2024, 14:06
От видасть наприклад тиск на хх 2атм, коли датчик горів, то й буле ясно шо по іншу сторону мембрани датчика масло попало і зсунуло поріг спрацювання. В мене з новим датчиком лампа тухне вище 200 обертів приблизно на синтетиці

кук
11.01.2024, 15:53
Від чого йому там згорати?

soladko
14.01.2024, 15:57
Я не писав згорів. Я писав горів, маючи на увазі лампа коли горить датчика масла.

romuald
21.01.2024, 17:19
163 350 км.
Вчора заїхав на СТО. Викрутили датчик тиску мастила. Вкрутили манометр. На холостих тиск десь 0,4 атмосфери (да, на тому манометрі погано видно). Крутив двигун до 3000 і тиск був приблизно 3,5 атмосфери. В книжні параметри влазить. Замінив датчик тиску (150 грн.), але на холостих всеодно лампа підмиггувала. Замінив мастило та фільтр (1220 грн.), бо гаряче мастило чорне і рідке як вода. Стало краще, лампа гасне приблизно при 900 обертах. Мастило взяв теж саме, що і минулого разу. Наступного разу візьму інше.
Поки авта була на підйомнику, то побачив отаке
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0.jpg
справа ззаду, де кріпиться задня балка. Вчора ж авта поїхала в гараж до сварщика.

romuald
31.01.2024, 16:40
Сварщик заварив нові вставки кріплення задньої балки і вварив нові пороги. Залізяччя 2 900 грн., робота 17К. Тепер протравити перетворювачем ржі, погрунтувати і обробити пушсчалом.

romuald
07.02.2024, 21:30
Обробка та фарбування 3500 грн. за роботу і 1340 грн за матеріали. Тепер Тавра по пояс чорна...в рапторі...

romuald
10.02.2024, 18:19
Салон так поки не зібрав. І три підкрилка не прикручені. Майже не їжджу...тільки по необхідності. От сьогодні поїхав і два рази заглох...на холостих. Заїхав на зупинку, відкрутив клапан холостого ходу..а жиклер геть забитий. Це вже другий раз за півроку таке.

romuald
11.02.2024, 21:39
Зібрав салон, встановив підкрилки...поки можна їздить...

romuald
17.02.2024, 18:44
Зробив невелику профілактику карбюратору. Відкрутив клапан холостого ходу, запшикав карбклінкером там все, відмив жиклер. Завів та прогазував без клапана. Ну і запшикав карбклінкер у колодязІ при запущеному моторі. Холості наче не пропадають.

romuald
25.02.2024, 14:37
Зламалась ручка на пасажирських дверях. Вже четверта за 7 років. Замінив...350 грн. Ще просилась під заміну личинка замка. Була у мене перебрана.

Storag
26.02.2024, 18:18
Вже четверта за 7 років.

Хто поряд з тобою їздить? Подивися яким чином відчиняє. Може різко смикає, може сильно тягне коли вже дверцята відчинено. Бий по руках за таке, або не міняй деякий час. Скажи що нема в продажу, хай відчиняє ручкою з вулиці опустивши скло. Через пару місяців заміниш.

romuald
10.03.2024, 11:52
164 130 км
Сьогодні нарешті знайшов холостий ход. Чистив канали на верхній половині карба...ще там щось робив. Але коли знімав клему, то машина не глохла і холості плавали. Причиною того був клапан холостого ходу. З-за дубової резинки на ній жиклер клапана не повністю сідав у своє посадочне місце. Зняв резинку (вірніше шматок пластика), зняв юбчасту шайбу, що дотискала ту прокладку, закрутив клапан і все запрацювало як треба. В результаті шайбу не ставив, а прокладку залишив...щоб пісок туди не потрапляв. Все відрегульював і запрацювало стабільно.
Знайшов косяк на генераторі. На задній кришці відсутня кришечка підшипника, він трохи вийшов і зовнішня обойма підшипника трохи провертається. Треба знімати генератор.

soladko
10.03.2024, 14:18
А чому кільце резинове не підібрали під ту шайбу. Хай би було. А то знову розповзеться все та буде підсос. Можна з шлангу кільце вирізати обережно якщо в магазин впадло їхати

romuald
10.03.2024, 14:44
В магазині таке кільце не продається. І воно все працює і без нього. Якщо не роздовбане посадочне місце під жиклер, то і підсосу повітря нема.

soladko
10.03.2024, 14:56
Та будьяке підібрати можна. Або два. Ви не дивіться на його профіль. Всі кільця колись були круглими

romuald
16.03.2024, 19:39
Замінив патрубок подачі розширювального бачка...прийшов йому час. Були підозри на розрив мембрани бензонасоса. Підозри не виправдалися...але мембрану замінив. Насилу знайшов більш-менш якісну. Стару не викинув. Замислився про електробензонасос.

кук
17.03.2024, 10:02
Тільки низького тиску і схему вимкнення не забудь.

romuald
17.03.2024, 12:08
Так як газу в авті нема, то найпростіше що знайшов в інтернеті, це підімкнути через реле до КЗ. Ще кажуть що краще встановити біля бака. Але не хочу лізти під машину. Хтось ставив в порожнину лівого заднього крила.

soladko
18.03.2024, 01:23
Вам про схему вимкнення пишуть. Це щоб при непрацюючому двигуні він вимикався. Це на випадок дтп.

кук
18.03.2024, 07:58
Так і я про те, але в карб. версії 12 на КЗ буде сидіти, поки ключ не повернено, шо не завжди буває при дтп.

soladko
18.03.2024, 09:13
Треба як на газу. Ловити імпульси і як нема то вимикати

romuald
18.03.2024, 10:19
Імпульси з КЗ..?..то це схему якусь городить треба...

soladko
18.03.2024, 17:54
Так. Треба. Я довго їздив з гбо так як ви кажете плюс на клапан брав з кз. А потім таки згородив саморобне. Заводське не купував. Повивчайте які є гбо карбові кнопки, може якось воно за принципом дії вам підійде. Або щось вигадайте з реле, транзистором, rc цепочка якась, тощо. В мене готового нема, навісним монтажем на текстоліті склепав запихнув в коробку і забув, та й в мене там ще з клапана єпхх сигнал брався, щоб типу накатом газ вимикався

romuald
09.04.2024, 10:58
164 496 км
Замінив свічки. Відходили 26 800 км.

romuald
11.04.2024, 08:35
Прогнила паливна магістраль в районі бака і задньої арки, і мокро там. Треба мінять. Але не знаю як доїхать до СТО, бо авта глохне.

romuald
15.04.2024, 15:20
Замінено паливні магістралі (800 грн. самі магістралі і 500 грн. робота).Вийшов з ладу ДХ. Новий ДХ в даному трамблері працювати відмовився. Прийшлося брати трамблер в зборі (1000 грн). Зі старим трамблером вже розібрався - треба доопрацювати напилком.

romuald
17.04.2024, 08:35
Таки треба повністю знімать карб. Приклинює заслонка...і коли скидаєш газ, то заслонка повністю не закривається і холості трохи більше тисячі обертів. Коли різко газнеш, то все стає в норму...

romuald
20.04.2024, 21:26
Минулих вихідних перевзувся в літо...і..зразу шуруп. Сьогодні забрали за 150 грн. Погрався з заслонкою карба...наче не клинить...катаюсь та спостерігаю...

Storag
30.04.2024, 11:28
Вісь заслонки потрібно періодично промивати і змащувати якимось густим мастилом. Графіткою наприклад. А перед тим таки знімай карб і перевір отвір під вісь заслонки, можливо там вже овал, тому і клинить. А можливо тросик потрібно змастити, можливо вісь педалі, бо якщо нічого не заважає - сили пружини достатньо для закриття заслонки.

soladko
30.04.2024, 13:02
Сапун часом не виведений вниз? Вісь змазується в тому числі маслянистим подихом картерних газів. В мене 2007 року...чи 6-го, не чіпав ту заслонку і ніколи не мазав

romuald
06.05.2024, 16:11
Ні, не виведений...все штатно..

romuald
07.05.2024, 11:42
165 740 км.
Тиждень назад катнув до Канева...по лівому берегу. Їхати можна.
Сьогодні замінив паливний фільтр. В старобу було багато коломазі...

romuald
08.08.2024, 20:19
168 840 км.
51 день авта жила зі мною в лісі. Тоді була поїздка в Житомир і через кілька днів додому. По приїзду плавно відригнуло РН. Зарядка то була, то ні. Сьогодні ввечері пропала зовсім. Замінив...з бардачка. Зараз наче все норм. Накопичилось трохи косяків... потроху буду доводить все до ладу.

Storag
13.08.2024, 09:45
У мене регулятор вів себе некоректно. З прогрівом двигуна напруга з генератора знижувалась до 12-13 вольт, стрілка показометра падала в білу зону. Тому був хронічний недозаряд. Як тільки замінив регулятор то одразу все прийшло в норму.

romuald
13.08.2024, 18:50
Підключив дріт, що йшов до РН генератора через реле. На холостих напруга стала як вкопана 13,9 В. При навантаженні з туманками, дальнім і пічкою падає до 13,2 В. До переробки на холостих було 14,4-14-8. При навантаженні падало до 12,7. І пропало мерехтіння габаритів на холостих. Можливо в розрив провода поставлю діода. Але спочатку поспостерігаю...

romuald
13.09.2024, 09:32
169 229 км
Трохи полізли нитки з ременя ГРМ, на 44-й тисячі. Новий ремінь Ґейтс, прижимний ролик від КУКа. Ремінь генератора Контіненталь. Помпа ще в чудовому стані..Золєкс.
Регулював клапани, але всеодно трохи тарабанить. Чи то я такий регулювальник, чи треба дивитись більш детально. Прокладка нова, але щось почало сопливити...бо болти кришки недотис через те що вони під викрутку.
169 400 км.
Гальмівні колодки Томекс ( чомусь без прорізу) замінені разом з проточною дисків та фланців.
Колись замінили лівий поворотний кулак з базару. В ньому приклинювало супорт, коли обидва пальці зажаті. Взяв вживаний, але нормальний...разом з новим коловертником маточини. Тепер гальма працюють чітко, без всякого биття.


Ще замінив патрубки біля крану пічки.
Поставив тяжки на пічку, бо заслонка була закрита і не було необхідого протоку повітря. З-за такої дрібниці довго страдав взимку...
В планах встановити розгрузочні реле на фари...

soladko
13.09.2024, 12:36
Познаходьте слабкі місця проводки і реле непотрібні будуть. В мене це обжимка проводів в колодці запобіжників була наприклад.

romuald
13.09.2024, 13:37
Колодка запобіжників була замінена на нову...і ніц не помінялось...Якщо на холостому на лампах 12,5-12,7, коли на генераторі 14,2, то дуже велике падіння. Це мені кожну клему треба обжимати поновій...та й січення дротів малувате ( хоча б 2,5...а там хоч би 1,5 було)...хіба спробувати замінити штатні реле, бо там ще рідні стоять...
На генератор встановив додаткове реле, то стало стабільно тримати напругу, перестали лампи мерехтіти на ХХ, і не провалюється напруга до 12,7 при увімкненні всих споживачів, як було до того...

кук
13.09.2024, 13:50
Простіше встановити одне-два реле для живлення ламп БС на "телевізорі" і подати до цих реле дріт 2,5... мм.кв., ним же розвести до ламп. Так робив, допомагає, аналогічно міняв дріт від генератора в мережу, брав 6 мм.кв., теж допомагає.
Заміна реле нічого не дасть. Тим паче, їх можна відкрити і перевірити/почистити контакти силові. Гнізда під реле теж можна привести в норму.

romuald
24.09.2024, 20:12
Чомусь потекло мастило з-під клапанної кришки. Міняв недавно прокладку, то може недотис...бо болти не під ключ, а під викрутку. Протер все насухо і затис болтами під головку на 12.

IndeeЦ
25.09.2024, 07:53
При первой же замене прокладки, выбросил оте ВИНТЫ и вкрутил м8, под ключ.

Yurasvs
25.09.2024, 09:59
Там надо подложить шайбы, чтобы не ковыряло алюминий, и гроверы. Они обеспечат постоянное поджатие соединения, даже если прокладка усядется или задубеет. Сделал так в самом начале эксплуатации Таврии, не текло никогда. Затягивать со всей дури не нужно, чтобы не деформировать плоскость, усилие затяжки среднее.

Володимир
25.09.2024, 10:33
Там надо подложить шайбы, чтобы не ковыряло алюминий, и гроверы. Они обеспечат постоянное поджатие соединения, даже если прокладка усядется или задубеет. Сделал так в самом начале эксплуатации Таврии, не текло никогда. Затягивать со всей дури не нужно, чтобы не деформировать плоскость, усилие затяжки среднее.Колись в мене на таврії з болтами під викрутку ніколи не текло, прокладку ніхто ніколи не міняв то вона була як пластик, а на славуті вже з болтами під ключ то періодично сопливила.