Просмотр полной версии : Таврия беленькая
Там надо подложить шайбы, чтобы не ковыряло алюминий, и гроверы. Они обеспечат постоянное поджатие соединения, даже если прокладка усядется или задубеет. Сделал так в самом начале эксплуатации Таврии, не текло никогда. Затягивать со всей дури не нужно, чтобы не деформировать плоскость, усилие затяжки среднее.
И затягивать, в определённой последовательности, емнип.
И момент (кг/см), указан в "камасутре", ага.
Ніхто ту послідовнісь не соблюдав, в закручував так...на око...
Пофіксив кнопку та реле на задній підігрів шкла. Хоч сам нагрівач і не працює, то мо хоч зроблю підігрів дзеркал...повкидаю в Славутовські дзеркала лампи...бо на нагрівачі здорово кусючі ціни...
Ще треба доробити профілактику кінцевикам дверей, бо сигналка сама почала зачиняти двері...
Всю жизнь эти концевики парили мозги...
Всяка нормальна сигналка повинна працювати на розмикання контактів, а не замикання з невідомою якістю контактів- замкне чи не замкне...
То це кожний кінцевий вимикач (вмикач) має бути підключений окремим проводом до сигналки...а в моєму випадку 4 на один дріт в паралель...
Трохи поварили...задні арки, лонжерони, частково підлогу задніх пасажирів. Оброблено перетворювачем ржі, погрунтованоі замащено бітумною мастікою.
Можна було б і краще поварити, але вже як є...колєґа по службі грошей не взяв.
Тепер встановити бака, задні підкрилки, стійки. Поставити на колеса. Ну і зібрати салон. Ще пару днів роботи...
https://youtu.be/25-WGbVGIe0?si=ZtboDV4hUQIVDRbX
Был бы у меня такой коллега по службе, я бы до сих пор ездил на Таврии.
Зібрав авту. Останнім штрихом була заміна ущільнюючої резинки скла задньої ляди. Стара зтрухла та порепалась. Насилу знайшов нову...аж за 900 грн. Посадили все на силіконовий герметик. Може не треба було... але вже так.
Перед цим посадочне місце скла було оброблене та пофарбоване.
З матеріалів купував перетворювач ржі (120 грн), банку грунтовки(200 грн), герметик (200 грн), решта лежало в гаражі. Тепер відмити все...
Віддали мені контроллер вентилятора охолодження від КМС. Прочитав інструкцію по установці, характеристики і т.д. Думаю що корисна штука в Таврію. Пішов розбиратися зі схемою підключення...чи по мінусу управління, чи по плюсу. Закоротив контакти термостата на радіаторі щоб поміряти чи "+ "приходить...а вентилятор мовчить, хоча реле клацає. Вияснилось що відгнив контакт на реле. Саме реле старого зразка, з металічним кожухом. Замінив, взявши на сусідній розборці. Кріпити прийшлося пластиковою стяжкою.
Тепер треба подумати над схемою підключення...щоб працювали обидві стстеми...і контроллер і штатна. Бо якщо управління по плюсу, то треба добавляти ще одне реле... але не бачу сенсу.
Перевзувся в зимові капці...
В брелоці сигнали перестала працювати одна кніпка. Думав що з-за батарейки...поміняв. В розібраному вигляді працює. Зібрав - не працює. Пропаяв всі контакти від кніпки до мікрухи...тоді все стало на свої місця. А батарейки мо ще б довго працювали...бо на старих напруга 3,2 В, на нових 3,32...дві штуки CR2016...відпрацювали півтора роки...
170 133 км
Замінив мастило в двигуні. Залив ZIC 10W40. Масляний фільтр Finwhale. Повітряний фільтр.
Також замінив мастило в КПП. Luxeo 75w90. Була мінералка 85W90 того ж виробника.
170 354 км.
Замінив замок запалювання. Почала тріщати релюшка запалювання. Це замок був мною відремонтований пару років тому. Тоді ж був придбаний новий. Але прийшлося переробляти трохи схему. От сьогодні і встановив...відкотивши авту від перехрестя.
Недавно повівся на дармовщину і залив 10 літрів армійського 80-го бензину. Машина як здуріла...холості то великі то малі, мотор ковбасило і троїв. Добу простояла. То взяв і з магістралі подачі злив літрів вісім. Приблизно через годину їзди по місту наче більш -менш устаткувалося. Докатаю цю мішанку і все... більше того гімна не литиму... Навіть у карбюраторщика був. Він відрегулював, виставив запалення по стробоскопу, поміняв прокладочки, резиночки , продув....750 грн.
Володимир
06.11.2024, 09:54
...750 грн.Зекономив. :D
170 354 км.
Замінив замок запалювання. Почала тріщати релюшка запалювання. Це замок був мною відремонтований пару років тому. Тоді ж був придбаний новий. Але прийшлося переробляти трохи схему. От сьогодні і встановив...відкотивши авту від перехрестя.
Недавно повівся на дармовщину і залив 10 літрів армійського 80-го бензину. Машина як здуріла...холості то великі то малі, мотор ковбасило і троїв. Добу простояла. То взяв і з магістралі подачі злив літрів вісім. Приблизно через годину їзди по місту наче більш -менш устаткувалося. Докатаю цю мішанку і все... більше того гімна не литиму... Навіть у карбюраторщика був. Він відрегулював, виставив запалення по стробоскопу, поміняв прокладочки, резиночки , продув....750 грн.
То ви ще армійської солярки не бачили!)))
Придбав ще один комплект свічок NGK №4 400 грн. Оновив високовольтні дроти...бо у одного плаває опір. 430 грн. Паливний фільтр ще не ставив...взяв дешевий прямоток за 30 грн.
Почав вивчати роботу і налаштування карбюратора.
170 650 км
Зняв карбюратора. Розібрав, знайшов два косяки...один мій старий з гвинтом якості, другий - підсос повітря через вигнуту кришечку економайзера. Все помив, продув всі канали, замінив всі мембрани. Зібрав, відрегулював для першого запуску. Встановив на авту. Відрегулював рівень палива. Все під'єднав і запустив. Після прогріву відрегулював. Контрольний заїзд показав добрі результати.
По запчастинах: ремкомплект 600 грн., кртшечка 90 , карбклінкер 150 грн.
Замінив паливний фільтр після профілактики карбу...30 грн.
171 180 км
Їхав з Чернігова до Житомира... через Київ. На Броварській об'їздній почала глохнути на холостих, пропала тяга і почало трусити мотора. Думав що до Києва не доїду. Але її прорвало і Київ минув. За Києвом декілька разів ситуація повторювалась. Подумавши трохи замінив комутатор. Не допомогло. Коли відкривав капот, то було чути легкий дзвін в трамблері. Запасний лежав... але доїхав так. Треба замінити трамблер. З тим буду пізніше розбиратись (якщо то він). Трамблеру трохи більше півроку... але китаєць. Да...і був кінський розхід палива...
Датчик Холла бывает дохнет с такими симптомами, а еще перетираются провода от него до разъема на трамблере. Весь трамблер менять не обязательно, если механических поломок нет.
Замінив трамблер. Бо перебирати той не було часу і місця. Тому просто замінив. Наче нормально...
Там еще иногда бегунок пробивает на корпус. Больше нечему ломаться, если механика не рассыпалась.
Такого не зустрічав...щоб бєгунок на корпус... наче все норм у "новому" трамблері...зворотня дорога в 300 км покаже...
Володимир
25.12.2024, 10:08
Такого не зустрічав...щоб бєгунок на корпус... наче все норм у "новому" трамблері...зворотня дорога в 300 км покаже...Є таке, пробиває на вісь, якщо зняти бігунок, то в отворі видно чорну плямку.
То може і бензин-мішанка погано горів бо трамблер глючив?
Дорога назад в 320 км показала, що таки то був трамблер (чи ДХ в ньому). За всю дорогу ніразу не заглох, тяга нормальна, розхід палива теж...десь приблизно 25 л. І це враховуючи півгодинний затор в Києві. Правда був один момент, коли трохи почала смикатись на 2-й та 3-й передачі, але зразу пройшло...
Тепер на черзі стартер. Він працює, але є звуки завивання, наче вісь вібрує у втулці. Остання ревізія була влітку 22-го. Тоді я приготувався, купив втулки, щіточний вузол, розвертку... але обійшлося тільки чисткою та мащенням...
В даному місці мастило часто гірше, ніж без нього- пилюка летить з усього. Втулки, нормальні- металографіт, взагалі не треба мастити- там масло рідке повинно в порах сидіти з заводу. Колись точив самопальні, ті проварював. Бендикс аналогічно- менше мастила, менше грязюки. Колектор продорожувати не треба, повинен бути гладеньким. В імпОртних- деколи треба.
За втулки знаю...але я колись запресував що було. А от за бендикс не знав...що, теж треба сухим тримати..? З колектором все було норм...
Останні рази, в т.ч. і недавно на Фіаті та Хендайчику застосовував силікон в балончику. Перед тим- просто моторне масло, рідке, менше налипало пилюки.
Ледве не згорів жгут дротів, які йдуть на задні ліхтарі. Колись кинув дріт на підсвітку багажника. Плюс взяв з запобіжника габаритів. Дріт був тонкий. Перетерло дріт і замкнуло на масу. Дріт оплавився, запобіжник залишився цілий. Вчасно побачив. Витяг той дріт і заклав новий. Штатна проводка не пошкодилася.
Бо запобіжник занадто товстий для вашого дроту був. Або провід треба товстіший брати, якщо хочете саме до того запобіжника, або дрдатковий запобіжник треба використовувати, з струмом відповідним вашому тонкому проводу
Перебрав роз'єм на трамблері, на комутаторі. Знайшов косяк - на четвертому (зеленому) дроті була пошкоджена ізоляція і тим пошкодженим місцем протерло фарбу на кузові. Звідти всі проблеми з запалюванням. Замінив котушку запалювання - перестав троїти двигун на холодну.
Зробив профілактику стартеру. Замінив втулки і щоточний вузол. Тепер дзиґа.... стартер не скіглить...
Некоректно працює датчик температури на радіаторі... дуже довго не вимикає вентилятор. Єчтм замінити, але після відрядження.
Хтозна... вже все холодне а вентилятор маслає. Знімаю клему з датчика, через деякий час ставлю на місце, то мовчить. А як увімкнетсч, то всю дорогу працює. Раз допомогло коли постукав по датчику...
175 000 км
Нарешті добрався до авти. Замінив датчик температури на радіаторі...вживаний...він колись стояв на цій же авті, але на старому радіаторі. Працює наче нормально...92-87...
Раптово перестала заводитись. При старті чутно невеличкий стук і бортова напруга просідає до 10-ти вольт. Перемкнув ключем гайки на втягуючому...то тільки іскри. Саме був у селі і не далеко від дому. Прикотив руками. Зняв (недавно перебраний) стартер. Все добре в ньому...від акумулятора крутиться. Заглянув у дірку де стоїть стартер, на зуби вінця, то трохи там виїдено. На 4-й передачі трохи провернув. Встановив назад стартер. Завелась з півтичка. Мабуть треба міняти вінець маховика...але поки буде так, бо не бачу змісту вкладати в то гроші...
175 000 км
Нарешті добрався до авти. Замінив датчик температури на радіаторі...вживаний...він колись стояв на цій же авті, але на старому радіаторі. Працює наче нормально...92-87...
Мабуть не все так просто...Сьогодні проїхав 350 км. Трохи по місту на світлофорах. Дома заглушив. Вентилятор трохи попрацював і вимкнувся. А тоді знов увімкнувся і довго маслав. Повітря через радіатор тепле, а сам датчик гарячіший за 60 гадусів...на дотик. Увікнув запалювання - стрілка на 80 градусах.
Це радіатор десь закоксувався? Мінявся років п'ять на новий Лузар. Промивалась вся система охолодження і заливався новий нормальний червоний антифриз (назву вже не згадаю).
Так себе поводять таврії з витрушеним термостатом.
Я його міняв на фірмовий коли міняв патрубки. І він працює. Бо коли трогаю нижній патрубок, то він холодний...тоді через деякий час тепліє. І по трасі тримає 80 градусів на приборці.
Як ти поясниш ввімкнення вентилятора через деякий час після зупинення двигуна, коли помпа не працює? Щось нагріває датчик температури який вмикає вентилятор. Окрім природньої циркуляції ОР нічого не спадає на думку. А вона можлива тільки при відкритому термостаті. Знову ж, коли ти в русі, є охолодження радіатора повітрям завдяки руху. Коли стоїш, потік повітря відсутній.тому термос може не закрився і не перешкоджає природній циркуляції ОР в СО. Просто поспостерігай.
Володимир
13.06.2025, 11:35
Масивний чугунний блок має певну теплоємність, тому нагріває ОР, на інжекторних коли вимкнути двигуна і через деякий час включити запалювання то температура далеко за 90 градусів.
Щось я не вірю в несправність термостата фірми Вернет ще тих часів...не новодєл..лежав у людини в гаражі...
У вас звичайний рідний термостат на три отвори? Чи по ланососхемі? У мене ланосний, він може бути відкритий після того як заглушив, але залишкової природньої циркуляції та теплоємності блоку мало, щоб датчик увімкнувсь. Можливо у вас датчик холодний, тобто спрацьовує дуже близько до робочої температури термосиату
У мене штатна схема СО. Сьогодні у мене типу вихідний. Завтра поїду в село, то поспостерігати...
Ясно- село, сусіди, сало, самогон... Звіт буде десь в середу-тяпницю?
Ну...треба ж поспостерігати..
...і приїхавши з-під Сум треба трохи відійти...
Прийшов до авти. Вставляю дротик в датчик на радіаторі...і спрацьовує реле і вентилятор крутиться...дивина...чому датчик закорочений?
Взяв новий датчик... зараз мінятиму...230 грн.
Поміняв...наче все норм. Забрав старий датчик...він не закорочений...не знаю...
Грязний, глючний, контактна група обросла окислами, окисли кусками бігають коло контактів і коротять. Чутливість вашого реле невідома. От і спрацьовую коли заманеться. Або маленьке кз десь коло реле наприклад, або в самому реле. Шукайте щупайте
Та чого це невідома? Стандартне реле авто жере від 150 до 250 мА, тому навряд чи які окисли закоротять обмотку, скоріше будуть проблеми з поганими контактами.
Там реле вже з іномарки...на розборці взяв. Сьогодні поміряв знятий датчик, то кози нема...і на корпус не звониться. У мене вже були думки що десь дріт пробиває на радіатор і через охлаждайку на датчик... знайшов у загашнику реле, то мо заміню...
Іно- приблизно стільки ж жеруть. В усякому разі менше 100 мА ні в япеньців, ні в інших не бачив в таких місцях.
Ну...поки нормально...і по трасі і по місту...
З'явилась така бяка: коли включені габарити і туманки, і на холостому ходу нажимаєш гальма, то лівий поворот починає частіше моргать. Всі лампи світять...
Контакти, контакти, контакти...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot