PDA

Просмотр полной версии : Таврия беленькая


Страницы : 1 2 3 4 [5]

IndeeЦ
26.09.2024, 06:13
Там надо подложить шайбы, чтобы не ковыряло алюминий, и гроверы. Они обеспечат постоянное поджатие соединения, даже если прокладка усядется или задубеет. Сделал так в самом начале эксплуатации Таврии, не текло никогда. Затягивать со всей дури не нужно, чтобы не деформировать плоскость, усилие затяжки среднее.

И затягивать, в определённой последовательности, емнип.
И момент (кг/см), указан в "камасутре", ага.

romuald
26.09.2024, 13:50
Ніхто ту послідовнісь не соблюдав, в закручував так...на око...
Пофіксив кнопку та реле на задній підігрів шкла. Хоч сам нагрівач і не працює, то мо хоч зроблю підігрів дзеркал...повкидаю в Славутовські дзеркала лампи...бо на нагрівачі здорово кусючі ціни...
Ще треба доробити профілактику кінцевикам дверей, бо сигналка сама почала зачиняти двері...

Yurasvs
26.09.2024, 14:11
Всю жизнь эти концевики парили мозги...

кук
26.09.2024, 18:38
Всяка нормальна сигналка повинна працювати на розмикання контактів, а не замикання з невідомою якістю контактів- замкне чи не замкне...

romuald
26.09.2024, 19:03
То це кожний кінцевий вимикач (вмикач) має бути підключений окремим проводом до сигналки...а в моєму випадку 4 на один дріт в паралель...

romuald
08.10.2024, 16:32
Трохи поварили...задні арки, лонжерони, частково підлогу задніх пасажирів. Оброблено перетворювачем ржі, погрунтованоі замащено бітумною мастікою.
Можна було б і краще поварити, але вже як є...колєґа по службі грошей не взяв.
Тепер встановити бака, задні підкрилки, стійки. Поставити на колеса. Ну і зібрати салон. Ще пару днів роботи...

Yurasvs
10.10.2024, 09:45
https://youtu.be/25-WGbVGIe0?si=ZtboDV4hUQIVDRbX
Был бы у меня такой коллега по службе, я бы до сих пор ездил на Таврии.

romuald
11.10.2024, 19:12
Зібрав авту. Останнім штрихом була заміна ущільнюючої резинки скла задньої ляди. Стара зтрухла та порепалась. Насилу знайшов нову...аж за 900 грн. Посадили все на силіконовий герметик. Може не треба було... але вже так.
Перед цим посадочне місце скла було оброблене та пофарбоване.
З матеріалів купував перетворювач ржі (120 грн), банку грунтовки(200 грн), герметик (200 грн), решта лежало в гаражі. Тепер відмити все...

romuald
16.10.2024, 14:42
Віддали мені контроллер вентилятора охолодження від КМС. Прочитав інструкцію по установці, характеристики і т.д. Думаю що корисна штука в Таврію. Пішов розбиратися зі схемою підключення...чи по мінусу управління, чи по плюсу. Закоротив контакти термостата на радіаторі щоб поміряти чи "+ "приходить...а вентилятор мовчить, хоча реле клацає. Вияснилось що відгнив контакт на реле. Саме реле старого зразка, з металічним кожухом. Замінив, взявши на сусідній розборці. Кріпити прийшлося пластиковою стяжкою.
Тепер треба подумати над схемою підключення...щоб працювали обидві стстеми...і контроллер і штатна. Бо якщо управління по плюсу, то треба добавляти ще одне реле... але не бачу сенсу.

romuald
19.10.2024, 14:56
Перевзувся в зимові капці...

romuald
20.10.2024, 20:20
В брелоці сигнали перестала працювати одна кніпка. Думав що з-за батарейки...поміняв. В розібраному вигляді працює. Зібрав - не працює. Пропаяв всі контакти від кніпки до мікрухи...тоді все стало на свої місця. А батарейки мо ще б довго працювали...бо на старих напруга 3,2 В, на нових 3,32...дві штуки CR2016...відпрацювали півтора роки...

romuald
22.10.2024, 13:46
170 133 км
Замінив мастило в двигуні. Залив ZIC 10W40. Масляний фільтр Finwhale. Повітряний фільтр.
Також замінив мастило в КПП. Luxeo 75w90. Була мінералка 85W90 того ж виробника.

romuald
05.11.2024, 17:26
170 354 км.
Замінив замок запалювання. Почала тріщати релюшка запалювання. Це замок був мною відремонтований пару років тому. Тоді ж був придбаний новий. Але прийшлося переробляти трохи схему. От сьогодні і встановив...відкотивши авту від перехрестя.
Недавно повівся на дармовщину і залив 10 літрів армійського 80-го бензину. Машина як здуріла...холості то великі то малі, мотор ковбасило і троїв. Добу простояла. То взяв і з магістралі подачі злив літрів вісім. Приблизно через годину їзди по місту наче більш -менш устаткувалося. Докатаю цю мішанку і все... більше того гімна не литиму... Навіть у карбюраторщика був. Він відрегулював, виставив запалення по стробоскопу, поміняв прокладочки, резиночки , продув....750 грн.

Володимир
06.11.2024, 09:54
...750 грн.Зекономив. :D

RAVC
06.11.2024, 10:26
170 354 км.
Замінив замок запалювання. Почала тріщати релюшка запалювання. Це замок був мною відремонтований пару років тому. Тоді ж був придбаний новий. Але прийшлося переробляти трохи схему. От сьогодні і встановив...відкотивши авту від перехрестя.
Недавно повівся на дармовщину і залив 10 літрів армійського 80-го бензину. Машина як здуріла...холості то великі то малі, мотор ковбасило і троїв. Добу простояла. То взяв і з магістралі подачі злив літрів вісім. Приблизно через годину їзди по місту наче більш -менш устаткувалося. Докатаю цю мішанку і все... більше того гімна не литиму... Навіть у карбюраторщика був. Він відрегулював, виставив запалення по стробоскопу, поміняв прокладочки, резиночки , продув....750 грн.

То ви ще армійської солярки не бачили!)))

romuald
13.11.2024, 21:12
Придбав ще один комплект свічок NGK №4 400 грн. Оновив високовольтні дроти...бо у одного плаває опір. 430 грн. Паливний фільтр ще не ставив...взяв дешевий прямоток за 30 грн.
Почав вивчати роботу і налаштування карбюратора.

romuald
19.11.2024, 16:43
170 650 км
Зняв карбюратора. Розібрав, знайшов два косяки...один мій старий з гвинтом якості, другий - підсос повітря через вигнуту кришечку економайзера. Все помив, продув всі канали, замінив всі мембрани. Зібрав, відрегулював для першого запуску. Встановив на авту. Відрегулював рівень палива. Все під'єднав і запустив. Після прогріву відрегулював. Контрольний заїзд показав добрі результати.
По запчастинах: ремкомплект 600 грн., кртшечка 90 , карбклінкер 150 грн.

romuald
20.11.2024, 16:57
Замінив паливний фільтр після профілактики карбу...30 грн.

romuald
19.12.2024, 20:31
171 180 км
Їхав з Чернігова до Житомира... через Київ. На Броварській об'їздній почала глохнути на холостих, пропала тяга і почало трусити мотора. Думав що до Києва не доїду. Але її прорвало і Київ минув. За Києвом декілька разів ситуація повторювалась. Подумавши трохи замінив комутатор. Не допомогло. Коли відкривав капот, то було чути легкий дзвін в трамблері. Запасний лежав... але доїхав так. Треба замінити трамблер. З тим буду пізніше розбиратись (якщо то він). Трамблеру трохи більше півроку... але китаєць. Да...і був кінський розхід палива...

Yurasvs
23.12.2024, 13:33
Датчик Холла бывает дохнет с такими симптомами, а еще перетираются провода от него до разъема на трамблере. Весь трамблер менять не обязательно, если механических поломок нет.

romuald
23.12.2024, 14:31
Замінив трамблер. Бо перебирати той не було часу і місця. Тому просто замінив. Наче нормально...

Yurasvs
23.12.2024, 17:56
Там еще иногда бегунок пробивает на корпус. Больше нечему ломаться, если механика не рассыпалась.

romuald
24.12.2024, 19:50
Такого не зустрічав...щоб бєгунок на корпус... наче все норм у "новому" трамблері...зворотня дорога в 300 км покаже...

Володимир
25.12.2024, 10:08
Такого не зустрічав...щоб бєгунок на корпус... наче все норм у "новому" трамблері...зворотня дорога в 300 км покаже...Є таке, пробиває на вісь, якщо зняти бігунок, то в отворі видно чорну плямку.

Storag
25.12.2024, 15:45
То може і бензин-мішанка погано горів бо трамблер глючив?

romuald
27.12.2024, 19:59
Дорога назад в 320 км показала, що таки то був трамблер (чи ДХ в ньому). За всю дорогу ніразу не заглох, тяга нормальна, розхід палива теж...десь приблизно 25 л. І це враховуючи півгодинний затор в Києві. Правда був один момент, коли трохи почала смикатись на 2-й та 3-й передачі, але зразу пройшло...

romuald
29.12.2024, 09:01
Тепер на черзі стартер. Він працює, але є звуки завивання, наче вісь вібрує у втулці. Остання ревізія була влітку 22-го. Тоді я приготувався, купив втулки, щіточний вузол, розвертку... але обійшлося тільки чисткою та мащенням...

кук
29.12.2024, 09:40
А шо саме ти мастив?

romuald
29.12.2024, 12:25
Бендікс... трохи втулки

кук
29.12.2024, 13:02
В даному місці мастило часто гірше, ніж без нього- пилюка летить з усього. Втулки, нормальні- металографіт, взагалі не треба мастити- там масло рідке повинно в порах сидіти з заводу. Колись точив самопальні, ті проварював. Бендикс аналогічно- менше мастила, менше грязюки. Колектор продорожувати не треба, повинен бути гладеньким. В імпОртних- деколи треба.

romuald
29.12.2024, 19:00
За втулки знаю...але я колись запресував що було. А от за бендикс не знав...що, теж треба сухим тримати..? З колектором все було норм...

кук
29.12.2024, 19:43
Останні рази, в т.ч. і недавно на Фіаті та Хендайчику застосовував силікон в балончику. Перед тим- просто моторне масло, рідке, менше налипало пилюки.

romuald
09.01.2025, 09:23
Ледве не згорів жгут дротів, які йдуть на задні ліхтарі. Колись кинув дріт на підсвітку багажника. Плюс взяв з запобіжника габаритів. Дріт був тонкий. Перетерло дріт і замкнуло на масу. Дріт оплавився, запобіжник залишився цілий. Вчасно побачив. Витяг той дріт і заклав новий. Штатна проводка не пошкодилася.

soladko
10.01.2025, 10:17
Бо запобіжник занадто товстий для вашого дроту був. Або провід треба товстіший брати, якщо хочете саме до того запобіжника, або дрдатковий запобіжник треба використовувати, з струмом відповідним вашому тонкому проводу

romuald
12.01.2025, 14:32
Перебрав роз'єм на трамблері, на комутаторі. Знайшов косяк - на четвертому (зеленому) дроті була пошкоджена ізоляція і тим пошкодженим місцем протерло фарбу на кузові. Звідти всі проблеми з запалюванням. Замінив котушку запалювання - перестав троїти двигун на холодну.

romuald
24.01.2025, 18:07
Зробив профілактику стартеру. Замінив втулки і щоточний вузол. Тепер дзиґа.... стартер не скіглить...