![]() |
|
|||||||
| ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
Адрес: Ланівці
Сообщений: 43
Машина: Славута
Длина: 920мкм
Диаметр: 0мм
|
Словом я зрозумів вас всіх, а ви мене я так розумію ні, наводиш загальні данні а ви шукаєте в інформації якісь ньюанси(типу про редуктора менше100 сил, я зустрічав не на фото а на яву один раз Elpigaz Cometa до 80 сил інших подібних не зустрічав, між іншим цей редуктор був проданий одному із форумчан), я тут ні з ким сперечатися не збираюся а тим більше доводити який я спеціаліст.
Для тих кому так цікаві діаметри штуцерів, робочі тиски, різниці в пружинах то питань немає, створюйте тему про конструктивні відмінності редукторів їх переваги і недолікиі т.п. і вперед обговорюйте я в сво чергу якщо буде потрібно можу виложити фото тих найменш розповсюджених які будуть попадатися мені з пружинами штуцерами і т.д., але в інші ігри не бавлюся. Просто єдине чого тут добилися спільними зусиллями це пониження тиску в першій камері, або забір парової фази, говориш вам що нормальний настроєний редуктор може заводитися без будь яких переробок і обмерзань, і прогрів між іншим на газу використовуєш тільки для того щоб не сильно гробити редуктор а не тому що він при їзді на газу обмерзає, зразу ж починається гра хто крутіший спец, хіба в цій темі йде мова про майстерність форумчан, мені здається вона створена щоб кожен міг поділитися якоюсь цікавою на його думку інформацією стосовно холодного пуску на газу з іншими, принаймні така моя думка. |
|
|
|