ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > ГБО

ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 16.01.2016, 15:58   #11
Logos
 
Адрес: Ланівці
Сообщений: 43
Машина: Славута
Длина: 920мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Словом я зрозумів вас всіх, а ви мене я так розумію ні, наводиш загальні данні а ви шукаєте в інформації якісь ньюанси(типу про редуктора менше100 сил, я зустрічав не на фото а на яву один раз Elpigaz Cometa до 80 сил інших подібних не зустрічав, між іншим цей редуктор був проданий одному із форумчан), я тут ні з ким сперечатися не збираюся а тим більше доводити який я спеціаліст.
Для тих кому так цікаві діаметри штуцерів, робочі тиски, різниці в пружинах то питань немає, створюйте тему про конструктивні відмінності редукторів їх переваги і недолікиі т.п. і вперед обговорюйте я в сво чергу якщо буде потрібно можу виложити фото тих найменш розповсюджених які будуть попадатися мені з пружинами штуцерами і т.д., але в інші ігри не бавлюся.
Просто єдине чого тут добилися спільними зусиллями це пониження тиску в першій камері, або забір парової фази, говориш вам що нормальний настроєний редуктор може заводитися без будь яких переробок і обмерзань, і прогрів між іншим на газу використовуєш тільки для того щоб не сильно гробити редуктор а не тому що він при їзді на газу обмерзає, зразу ж починається гра хто крутіший спец, хіба в цій темі йде мова про майстерність форумчан, мені здається вона створена щоб кожен міг поділитися якоюсь цікавою на його думку інформацією стосовно холодного пуску на газу з іншими, принаймні така моя думка.
Logos вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 10:54. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.