![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Адрес: КИЇВ
Возраст: 50
Сообщений: 5,360
Машина: Ланос Л-1300
Длина: 102860мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
Забанить их надо за такие советы. Я сам в бравые комсомольские годы запорожский двигатель перебирал (частичный капремонт). Думал, что все, кто прошёл "Запорожец", хоть в общих чертах понимает, как оно работает...
__________________
У світі багато брудного й заразного, Але той, хто хоче, залишається чистим... (Тартак) |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: Одесса
Сообщений: 424
Машина: Тавросик 1102, 1992 г.в.
Длина: 1670мкм
Диаметр: 28мм
|
Цитата:
![]() ![]()
Последний раз редактировалось тавролог; 23.02.2011 в 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Не святотатствуйте! Мотор ЗАЗіка - це унікальне явище, яке гріх з чим небуть порівнювать! У нас цього мотора жоден моторист не хотів в роботу брать. А мені, як не дивно, він подобався. У батька відходив 98 тис. на "колгоспному" маслі, у 90-і ми йому і дизельне В2 лили, і камазівське Г2, і навіть неетильваний бензин Б70 мішали з 76-м і заправляли. А все, що ремонтувалось - на 55тис. ззамінив кільця на норм розмір, шестерня розп. вала і диск зчеплення. Так на 98 тис і продали, а він і масла ще практично не брав, і тиск тримав так що контролька інколи на хх лише помигувала на прогрітому... Батько продавав - у мене сльози були на очах. Хоч конструкція - такі да, школа для моториста. Одні вкладиші нерозємні чого варті.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: КИЇВ
Возраст: 50
Сообщений: 5,360
Машина: Ланос Л-1300
Длина: 102860мкм
Диаметр: 44мм
|
Кто это в ужас приходит?
__________________
У світі багато брудного й заразного, Але той, хто хоче, залишається чистим... (Тартак) |
|
|
|