![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 | ||
![]() Цитата:
Так чи інакше, Ігор досяг деякого результату. Значно кращого аніж сток, як на мою думку. Цитата:
і теоретично, і на практиці. Матимете великий жор, зменшений момент і коротке життя випускних клапанів. І все це цілком законно, за теорією. яким чином, по-вашому, ступінь стиснення впливає на ресурс? чим вона вища - тим менше ресурс? тоді дивно що існують дизелі, з геометричною СС 20 і вище, і вони ходять по півмільйона з неслабкими навантаженнями виходить тоді що й мій 4G13 який я взяв з пробігом 220 ткм і дотягнув до СС 12.0:1, і пройшов після цього 130 ткм - вже мав здохнути? але чомусь в нього до цього дня компресія 17.2-17.5 з чого висновок, що саме ступінь стиснення впливає на ресурс? якщо можна - теоретичне обгрунтування, будь ласка
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you Последний раз редактировалось Lambert; 15.02.2015 в 15:07. |
|||
![]() |